Nové BMW 114i a M135i – protipóly

16 fotografiíMercedes-Benz

Pod kapotu nejmenšího BMW se nastěhovalo ztělesnění downsizingu - přiškrcený motor, který nemá k udušení už moc daleko. Opakem je pak model M135i.

Diskuze

8 komentářů

    vzteklej pes

    Nechápu! Jak tohle pojede, když už 116i je docela lehoch?

    Andrew

    To nejste sami kdo nechápe tyhle přiškrcené přeplňované motory. To samé je např. i u Seatu Exeo, který má motor 1.8 TSI normálně laděný na 118 kW rovněž ve verzi 88 kW. Přitom je k dispozici nejslabší verze 1.4 TSI, která má 90 kW. Jaký tohle má důvod? Jen zvyšobat spotřebu a povinné ručení, jiný neexistuje. Mimochodem maximum výkonu u této uškrcené jedna-osmičky je v 3650 otáčkách!

    Martin

    Přeplnovaný motory maj dole dobrej krouták, ale hodně žerou, když se točí. Tak si u BMW řekli: Sebere jim výkon ve vršku, aby to netočili. Budou jezdit úspornějc a zachráníme lední medvědy.

    paks

    Šetrenie na súčiastkach? Pochybujem že tam dávajú tak kvalitné veci ako do silnejších strojov.
    A ešte keď to je Seat …

    Andrew

    Od toho jsou diesly ne? 😀

    Martin

    To jsi taky myslim. Je škoda, že někdo, kdo postavil asi jediný sportovní diesel (2,5 TDS), ted postavil \“dieselový\“ benzín. 🙁

    Vincent

    M135i bude jak zadokolka, tak i s XDrive….

    praptak

    Nevím, co je na dieslu v pravém slova smyslu (charakteristice) sportovního?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist