Nové Audi RS6 Avant: V rychlém pruhu německé dálnice

26 fotografiíreportáž

Jako jediný český automobilový magazín jsme vyzkoušeli, jak rychlý je nejrychlejší kombík z Ingolstadtu. Nejde (zatím) o klasický test, spíše první seznámení...

Diskuze

24 komentářů

    joseph

    Legrační je, jak v německu to je legální. U nás by za to autora zavřeli, sebrali mu na deset let řidičák a ještě ho obvnili z toho, že mohl zabít nevinné slabé oběti. Přitom stačí jen přejet hranice. Rychlost nezabíjí, jsem pro zrušení limitů i na okreskách.

    Lukáš

    Ono ani v Německu to s tou neomezenou rychlostí není tak růžové. Je na zhuba 50% dalniční sítě a stále jsou tlaky tyto úseky omezovat, protože cca 70% smrtlených nehod na dálnicch připadá na úseky s neomezenou rychlostí.

    olso

    Tato automaticka prevodovka ZF je dvojspojka?

    a

    No nevím, nevím, kde berete těch 50 %. Když se podíváte na mapu rychlostních omezení, rozhodně to na polovinu sítě nevypadá.
    http://www.autobahnatlas-online.de/Limitkarte.pdf

    a

    Někde je tam k mapě k nalezení i legenda. Úseky s neomezenou (doporučenou 130) jsou modré.

    Lukáš

    Vycházel jsem z údajů např. na Wikipedii a z vlastní zkušenosti. Podle mě ta mapa ukazuje úseky, kde je rychlost natvrdo omezena. Na řadě dalších úseků jsou světelné cedule, kde k omezení dochází na základě dopravní situace. Prot i na řadě dalších úseků svítí max. 120

    Jiří Červenka

    Ne, je to automat s měničem a přemosťovací spojkou.

    josef K.

    Pro německo je to symbol svobodného podnikání, možnost rychlého přemístění k zákazníkovi, na jednání lze dojet v rámci německa pohodlně během jednoho dne.
    Stavět dálnice a pak tam omezit rychlost na 130km/h postrádá smysl.

    Jakub

    Hezky clanek,dobra prace…

    a

    Pravda, nevíme, z čeho vychází mapa (světelné proměnné značení asi nezobrazuje) a taky pohled na mapu může klamat. Ok

    Kyle

    Přesně tak. I  úseky s neomezenou rychlostí jsou dnes velmi tvrdě omezované návěstími. A ta jsou vzhledem k hustotě provozu v permanenci velmi často. BTW, dálnice z Mnichova na Deggendorf je jedna s posledních méně frekventovaných. JInde je provoz hustý tak, že povětšinou je nějakých 200-220 km/h maximem, které se dá ( psychicky) snést. Vyšší rychlosti maximálně na úseku ne delším než pár kilometrů.

    Petr

    Proč lžete? Bydlím v Mnichově a dálnice A92 je celá neomezená stejně jako A9 a A6 v úseku Weidhaus – Norimberk. Na všech třech se dá jet během týdne 280km/h a o víkendu v klidu přes 300. Jen na to musíte mít auto. Tipuju že vy jste ukřivděnej čecháček vlastnící octavii TDI 66kw která má problém jet 150 km/h. 90% německých dálnic je neomezených.

    joseph

    Legrační je, jak v německu to je legální. U nás by za to autora zavřeli, sebrali mu na deset let řidičák a ještě ho obvnili z toho, že mohl zabít nevinné slabé oběti. Přitom stačí jen přejet hranice. Rychlost nezabíjí, jsem pro zrušení limitů i na okreskách.

    Lukáš

    Ono ani v Německu to s tou neomezenou rychlostí není tak růžové. Je na zhuba 50% dalniční sítě a stále jsou tlaky tyto úseky omezovat, protože cca 70% smrtlených nehod na dálnicch připadá na úseky s neomezenou rychlostí.

    olso

    Tato automaticka prevodovka ZF je dvojspojka?

    a

    No nevím, nevím, kde berete těch 50 %. Když se podíváte na mapu rychlostních omezení, rozhodně to na polovinu sítě nevypadá.
    http://www.autobahnatlas-online.de/Limitkarte.pdf

    a

    Někde je tam k mapě k nalezení i legenda. Úseky s neomezenou (doporučenou 130) jsou modré.

    Lukáš

    Vycházel jsem z údajů např. na Wikipedii a z vlastní zkušenosti. Podle mě ta mapa ukazuje úseky, kde je rychlost natvrdo omezena. Na řadě dalších úseků jsou světelné cedule, kde k omezení dochází na základě dopravní situace. Prot i na řadě dalších úseků svítí max. 120

    Jiří Červenka

    Ne, je to automat s měničem a přemosťovací spojkou.

    josef K.

    Pro německo je to symbol svobodného podnikání, možnost rychlého přemístění k zákazníkovi, na jednání lze dojet v rámci německa pohodlně během jednoho dne.
    Stavět dálnice a pak tam omezit rychlost na 130km/h postrádá smysl.

    Jakub

    Hezky clanek,dobra prace…

    a

    Pravda, nevíme, z čeho vychází mapa (světelné proměnné značení asi nezobrazuje) a taky pohled na mapu může klamat. Ok

    Kyle

    Přesně tak. I  úseky s neomezenou rychlostí jsou dnes velmi tvrdě omezované návěstími. A ta jsou vzhledem k hustotě provozu v permanenci velmi často. BTW, dálnice z Mnichova na Deggendorf je jedna s posledních méně frekventovaných. JInde je provoz hustý tak, že povětšinou je nějakých 200-220 km/h maximem, které se dá ( psychicky) snést. Vyšší rychlosti maximálně na úseku ne delším než pár kilometrů.

    Petr

    Proč lžete? Bydlím v Mnichově a dálnice A92 je celá neomezená stejně jako A9 a A6 v úseku Weidhaus – Norimberk. Na všech třech se dá jet během týdne 280km/h a o víkendu v klidu přes 300. Jen na to musíte mít auto. Tipuju že vy jste ukřivděnej čecháček vlastnící octavii TDI 66kw která má problém jet 150 km/h. 90% německých dálnic je neomezených.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist