Nové Audi RS6 Avant: V rychlém pruhu německé dálnice
26 fotografiíreportáž
Jako jediný český automobilový magazín jsme vyzkoušeli, jak rychlý je nejrychlejší kombík z Ingolstadtu. Nejde (zatím) o klasický test, spíše první seznámení...
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
26 fotografiíreportáž
Jako jediný český automobilový magazín jsme vyzkoušeli, jak rychlý je nejrychlejší kombík z Ingolstadtu. Nejde (zatím) o klasický test, spíše první seznámení...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Legrační je, jak v německu to je legální. U nás by za to autora zavřeli, sebrali mu na deset let řidičák a ještě ho obvnili z toho, že mohl zabít nevinné slabé oběti. Přitom stačí jen přejet hranice. Rychlost nezabíjí, jsem pro zrušení limitů i na okreskách.
Ono ani v Německu to s tou neomezenou rychlostí není tak růžové. Je na zhuba 50% dalniční sítě a stále jsou tlaky tyto úseky omezovat, protože cca 70% smrtlených nehod na dálnicch připadá na úseky s neomezenou rychlostí.
Tato automaticka prevodovka ZF je dvojspojka?
No nevím, nevím, kde berete těch 50 %. Když se podíváte na mapu rychlostních omezení, rozhodně to na polovinu sítě nevypadá.
http://www.autobahnatlas-online.de/Limitkarte.pdf
Někde je tam k mapě k nalezení i legenda. Úseky s neomezenou (doporučenou 130) jsou modré.
Vycházel jsem z údajů např. na Wikipedii a z vlastní zkušenosti. Podle mě ta mapa ukazuje úseky, kde je rychlost natvrdo omezena. Na řadě dalších úseků jsou světelné cedule, kde k omezení dochází na základě dopravní situace. Prot i na řadě dalších úseků svítí max. 120
Ne, je to automat s měničem a přemosťovací spojkou.
Pro německo je to symbol svobodného podnikání, možnost rychlého přemístění k zákazníkovi, na jednání lze dojet v rámci německa pohodlně během jednoho dne.
Stavět dálnice a pak tam omezit rychlost na 130km/h postrádá smysl.
Hezky clanek,dobra prace…
Pravda, nevíme, z čeho vychází mapa (světelné proměnné značení asi nezobrazuje) a taky pohled na mapu může klamat. Ok
Přesně tak. I úseky s neomezenou rychlostí jsou dnes velmi tvrdě omezované návěstími. A ta jsou vzhledem k hustotě provozu v permanenci velmi často. BTW, dálnice z Mnichova na Deggendorf je jedna s posledních méně frekventovaných. JInde je provoz hustý tak, že povětšinou je nějakých 200-220 km/h maximem, které se dá ( psychicky) snést. Vyšší rychlosti maximálně na úseku ne delším než pár kilometrů.
Proč lžete? Bydlím v Mnichově a dálnice A92 je celá neomezená stejně jako A9 a A6 v úseku Weidhaus – Norimberk. Na všech třech se dá jet během týdne 280km/h a o víkendu v klidu přes 300. Jen na to musíte mít auto. Tipuju že vy jste ukřivděnej čecháček vlastnící octavii TDI 66kw která má problém jet 150 km/h. 90% německých dálnic je neomezených.
Legrační je, jak v německu to je legální. U nás by za to autora zavřeli, sebrali mu na deset let řidičák a ještě ho obvnili z toho, že mohl zabít nevinné slabé oběti. Přitom stačí jen přejet hranice. Rychlost nezabíjí, jsem pro zrušení limitů i na okreskách.
Ono ani v Německu to s tou neomezenou rychlostí není tak růžové. Je na zhuba 50% dalniční sítě a stále jsou tlaky tyto úseky omezovat, protože cca 70% smrtlených nehod na dálnicch připadá na úseky s neomezenou rychlostí.
Tato automaticka prevodovka ZF je dvojspojka?
No nevím, nevím, kde berete těch 50 %. Když se podíváte na mapu rychlostních omezení, rozhodně to na polovinu sítě nevypadá.
http://www.autobahnatlas-online.de/Limitkarte.pdf
Někde je tam k mapě k nalezení i legenda. Úseky s neomezenou (doporučenou 130) jsou modré.
Vycházel jsem z údajů např. na Wikipedii a z vlastní zkušenosti. Podle mě ta mapa ukazuje úseky, kde je rychlost natvrdo omezena. Na řadě dalších úseků jsou světelné cedule, kde k omezení dochází na základě dopravní situace. Prot i na řadě dalších úseků svítí max. 120
Ne, je to automat s měničem a přemosťovací spojkou.
Pro německo je to symbol svobodného podnikání, možnost rychlého přemístění k zákazníkovi, na jednání lze dojet v rámci německa pohodlně během jednoho dne.
Stavět dálnice a pak tam omezit rychlost na 130km/h postrádá smysl.
Hezky clanek,dobra prace…
Pravda, nevíme, z čeho vychází mapa (světelné proměnné značení asi nezobrazuje) a taky pohled na mapu může klamat. Ok
Přesně tak. I úseky s neomezenou rychlostí jsou dnes velmi tvrdě omezované návěstími. A ta jsou vzhledem k hustotě provozu v permanenci velmi často. BTW, dálnice z Mnichova na Deggendorf je jedna s posledních méně frekventovaných. JInde je provoz hustý tak, že povětšinou je nějakých 200-220 km/h maximem, které se dá ( psychicky) snést. Vyšší rychlosti maximálně na úseku ne delším než pár kilometrů.
Proč lžete? Bydlím v Mnichově a dálnice A92 je celá neomezená stejně jako A9 a A6 v úseku Weidhaus – Norimberk. Na všech třech se dá jet během týdne 280km/h a o víkendu v klidu přes 300. Jen na to musíte mít auto. Tipuju že vy jste ukřivděnej čecháček vlastnící octavii TDI 66kw která má problém jet 150 km/h. 90% německých dálnic je neomezených.