Nové Audi A8 oficiálně
108 fotografiíAudi
Audi tvrdí, že nový model A8 je nejsportovnější limuzína na trhu.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
108 fotografiíAudi
Audi tvrdí, že nový model A8 je nejsportovnější limuzína na trhu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
takze je sportovejsia nez rapide alebo panamera? 🙂
aspoň podle Audi určitě 🙂
Změnou uložení motoru je A8 na tom koncepčně stejně jako panamera. Pak je to jen otázka naladění podvozku. Pro VW se tak otevírá možnost sjednocení platforem pro podobná vozidla v celém koncernu včetně porsche. Hodně se ušetří a porsche se může dostat ze ztráty.
Ha ha ha, ze sportovejsie ako BMW 7. Lol. Tak, ked sa rozhodli, ze budu na najslabsie motorizacie (napr. 2.7 TDI)montovat pohon len prednej napravy, sotva sa to moze rovnat BMW resp. Merc. Je to proste odklon od tradicie, ktora je v tomto segmente nutnostou.
Nelze od redaktorů bulvárních autoplátků očekávat, že si povšimnou revoluční změny v koncepci vozů audi. Systém quatro byl v osumdesátých letech logickým rozšířením padesátileté koncepce vozů autounion s motorem podélně v předu a pohonem přední nápravy (dtto subaru).
U této A8 (začalo to u nové A4 před rokem) je přední náprava poháněna samostatným bočním hřídelem, což umožňuje posun přední nápravy dopředu. (Více méně kamkoli, kde to bude potřeba).
Audi tím získává jiné rozložení hmotnosti na nápravy a nebude tak "těžké na předek". Je to zásadní změna po mnoha desítkách let.
revolucnej? ved presne tak isto to ma mercedes v s-klasse, vola sa to 4-matic, s tym rozdielom, ze u mercedesu prechadza lava poloos cez vanu a nie niekde pri hydrodynamickom menici ako to ma audi, cize mercedes ma napravu este viac vpredu.
a audi ma dizajnom velmi sklamali… povodna a8 bola ovela viac napaditejsia, a to uz je co povedat
Design nechám na posouzení každému, co se mi ale líbí je že k fotkám vypustí i ty které nahlížej pod kapotu a hlavně do motoru, šasi, vstřikovače, prostě technika. To mi udělali radost
Ale co jiného se dalo čekat od audi
Uvažuju jesli ses při psaní nicku nepřeklikl …. asi jsi chtěl napsat "blb" viď?
Takže blb-e, když se ti něco nelíbí tak to nesuď, popřípadě suď z tvého pohledu. Prosté "nelíbí se mi" by stačilo a ještě by neřičelo do světa úroveň tvých mentálních schopností 😉
Takze jenom proto, ze se mu to auto nelibi, tak mu vynadas do blbu? Trochu tolerance by to chtelo.
Drz hubu ty curaku.
Velice originalni a inteligentni. Ma poklona.
ne … ne proto že se mu to auto nelíbí, sám z něj nejsem zrovna na větvi, ale proto jak se prezentuje … jako blb 🙂
Nová A8 sa malo odlišuje od starej a staru A8 ma v SR každý vyholený, bezkrký, z hrubou reťazou okolo krku z falošneho zlata alebo vyššie postavený róm. A8 alebo Mercedes G sa stal kultovým autom všetkých vyberačou výpalného, alebo takých velkých privatizérov ktorý ledva skončili zakladnú školu. Toto je image velkých limuzín ako je A8 /BMW7,S klasse/ Tieto auta su určene na to aby sa majitel vozil na zadnom sedadle normalny človek si kupi auto o triedu nižšie alebo ked už tak aspon aby to malo štýl ako je to Maserati, alebo Panamera , alebo aspon Lexus, divne ze anketu vyhrava práve staré BMW7.
Najkrajšie BMW 7, hlavne v rokoch 1995-2000 !! O tom nie je pochyb!
take zložite reťazove rozvody na V8 som nikdy nevidel. Výmena rozvodou musí stáť tak 100000Kč
to som teda zvedavy na tu "najsportovejsiu" limuzinu v triede… toto iste audi tvrdilo aj ked predstavilo posledny sedan – a4… a tak celkovo neviem za posledne roky o ziadnom modeli audi, ktori by bol "najsportovejsi" v triede. tak na toto sa fakt tesim:)
Říkejte si co chcete, podle mě dělá Audi krásná auta.
no, podle mě by to fakt chtělo trochu inovace do designu. Tohle je takový oteklý. Ale každému, co jeho jest…
Snad aspoň verze S8 bude vypadat líp.
Já nevím čím to je jestli to je západoevropskou mentalitou nebo nějakými vžitými předsudky .Ale já vůbec nechápu jak někdo muže srovnávat 7er a S ko s Audi A8 . A už vubec nechápu jak si ji muže někdo koupit když za stejnou cenu má na výběr S ko a 7 ku . Už jenom výběr motorů značně dokazuje ,že mercedes a Bmw hrají uplně jinou ligu . Ano mluvím o 12V … O tom se pošahaným audistům v naftě ,kteří maskují svůj malotraktor vzhledem opravdové limuzíny a přitom neváhají zaplatit ne o moc nižší částku než lidé kteří mají vkus …
to je proste kurevska pravda 🙂
nechapem, preco je pre teba podstatnym kriteriom V12. Tiez si jeden z tych, co si potrebuju "predlzovat ego" ? Si konecne pozri celosvetove trendy, vsetci vyrobcovia s poctom valcov idu dole. Ze BMW a Mercedes ich este nechavaju v ponuke, je len vecou rentability vyvoja, tie motory sa snazia este na seba zarobit. Povedz jediny racionalny argument na kupu V12. Prebytok vykonu a krut. momentu, ktory aj tak nemas kde a ako vyuzit ? A s takou spotrebou ? Image je nanic, sa vravi v jednej reklame a tu to plati dvojnasobne, osemvalec v luxusnom voze bohato staci. To len na margo toho, ze Audi nehra tu istu ligu ako BMW a Mercedes. Ale ak mam hodnotit A8…naozaj ma dizajnom exterieru sklamali
Ano máš pravdu osmiválec ( benzínový ) je skvělý ve spojení s luxusním sedanem typu 5er nebo E klasse. A jaký je racionální důvod ke koupi 12 válcového dvoumístného auta s malým kufrem a nepohodlnýmma sedačkama , nízkým podvozkem a hrozným komfortem zapřičiněný 20 palcovými koly ? Jaký je racionální důvod pro koupi auta za 2 – 3 miliony a činit rozdíl ve spotřebě okolo 5 litrů ? Jaký je racionálí důvod toho ,že se do aristokratických limuzín ( doufejme ) nafta nikdy nepodívá i když by to bylo z ekonomického hledika výhodné ? Audi A8 je nepochybně luxusní sedan ,ale já bych jej zařadil právě mezi 5er a E klasse s možností lepší výbavy a více prostoru . Ale limuzína to opravdu není ani omylem .
Matt…nadherne povedane..tlieskam
ten to proste trafil…dokonale
Tohle že má být nová A8??? …to se na mě opravdu nezlobte (každý si bude stát za svým), ale tohle je prostě odpornost… naprosto to postrádá nápad… vzhled je nudný (a stejný) jako všechny dosavadní Audi… vždyť to vypadá jen jako kříženec Audi A5 Sportback a new A6 (jen trochu nafouklé a zvětšené… teď u mě audi klesla zase o kousek dolů na pomyslném žebříčku oblíbenosti :o( …je mi to líto, ale čekal sem teda větší pecku, zklamali mě nehozárným způsobem :o(
….ještě omluva, nechtěl sem napsat "nudný jako všechny dosavadní audi" …tak to rozhodně není, Audi v posledních letech dokázala, že auta dělat opravdu umí… ale tyhle nové generace mi přijdou prostě jedna od druhé od sebe naprosto okopírované a to si myslim není dobře…
Audi má dostatek skvělých modelů (a bohužel se najde i dostatek naprosto hrozných modelů)… ale na to, jakou z téhle A8 dělali pecku, když byla pod plachtou, sem opravdu doufal v něco víc… vážně se mi to neříká snadno a musim se přemáhat, abych to vůbec vyslovil… ale tohle je prostě hrůza :o( …omlouvám se všem příznivcům a oddaným fanouškům audi, ale od tohohle sem čekal opravdu o hodně více
Mám velmi podobný názor, všechna současná Audi mi přijdou de facto shodná, liší se jen velikostí a opolentností, chybí tam nápad.
Teď se budu muset kamarádovi omluvit, protože jsem mu nadával za to, že se mu líbí nová BMW 5. Říkal jsem, že je to odporně konzervativní, bez nápadu a že vypadá úplně stejně jako 3. Což není punc exklusivity. Ale teď se budu opravdu muset omluvit, protože tohle je ještě o třídu horší…
Opravdu. Nové věci, super řadička, zvláštní osvětlené a dost dobrá palubka. Určitě půjde na odbyt skvěle. Přesto – pro mě jedině BMW 7.
Aj keby to audi bolo najkrajsie na svete ani jeden z vas co tu trepetet a hrate sa na kritikov si ho aj tak nikdy nekupi(mozno z bazaru o 10rokov :-).Takze A8 je presne tam kde ma byt.(politika wv)P.S. Nezabudajme ze o chvilu je tu Phaeton 2 a aj ten sa musi predavat nie!!
Já fakt ne. Může mi to někdo vysvětlit? Děkuji moc moc!
podla toho, kolko zaplatis, dostanes diod 😀
Tyto diodové variace, co zkouší Äudi v přeních světlometech, se označují slovem kýč. Podobné je to například se SuperbemII a jeho všudepřítomném chromu (snad i kolem pedálu brzdy:) a označením mřížky reprosoustavy "sound system" 😀
…oslavujte! Prosim, oslavujte! Protoze za tri mesice vas BMW 7, Allrad posle k ledu.
Preji hezky den 🙂
Chlapci z Mnichova mají s allrad zpoždění dvacet let. Představ si, že stojíš na nádraží a čekáš až přijede tvůj vysněný BMW7 allrad a čekáš na něj dvacet let. To je radosti jak v gulagu.
Nehodlám se dohadovat o kvalitě a technickém pokroku vozů Audi….ten tam bezesporu je. Jsou to kvalitní a technicky vyspělá auta….ALE TEN DESIGN. Když sem viděl poprvé fotku nové A8 myslel sem, že udělali facelift A4 nebo A6? Audiny jsou dnes všechny stejné je úplně jedno, který model si vyberu vypadají všechny stejně….i ta "naše" Škoda se snaží udělat modely rozdílné, tak proč ne Audi ty mají víc peněz na vývoj.
plně souhlasím ;o) …u Audi hrajou teď na stejném hřišti jako porshe (…ano, zní to poněkud apaticky, ale obě automobilky facelifty po designové stránce flákají co to jde) …já sám nepohlížím na auta podle toho, jak vypadají, ale podle toho, jak funguje jejich technika pod "kabátem"… ale i přes tohle pravidlo musím říct, že tohl se designově opravdu nepovedlo… ba dokonce je to příšerné ;o)
a kolik si jich kdy ridil a poradne protahl… a kolik bmw a mercedesu nebo lexusu? pokud tolik co ja, pak ok… pokud ne, tak ver, ze audi je ten nejvetsi pekac ve sve tride, jaky si dovedes predstavit… a je jedno, jestli je to a3, a4, a5, a6 nebo a8… o q7 a q5 radsi ani nemluvim… jezdil jsem vsemi i vsemi konkurenty… audi si za ty penize muze koupit jen pitomec, ktery autum vubec nerozumi… a pochvalovat si ho muze jen opravdovy idiot, ktery neumi ani ridit…
Ne že by se mi někdy nějaké Audi líbilo, takže můžu být trochu zaujatý, ale příměr k Seatu Exeo je poměrně trefný. Docela mě taky překvapily dlouhé převisy. Trochu to ve mě evokuje Audi 100, třeba to byl záměr.
Krásný exteriér, dokonalý interiér… není co dodat.
Moc se mi líbí. Ještě že WdSilva nepoužil masku se skosenými horními rohy jako u prototypu A7. Takhle to opravdu vypadá skvěle.
Vídím, že je zde mnoho odborníků. Ještě AB na "živo" neviděli, jeětě s ní nejeli, a už jistě vědí, že nestojí za nic. Inu opravdoví odborníci…
Pokud se designu týká, fotky (navíc ve fotoshopu upravované) jsou něco jiného, než reálné auto na normálním světle. Proto design nechci hodnotit.
Co mě se na autě líbí jsou tyto věci: hliníková karoserie (space fram), výborný koeficient Cx, a bezchybné quattro. Zřejmě také tradičně perfektně zpracovaný interiér. V těchto oblastech je A8 na naprosté špičce.
Na případné minusy si počkám, až se s A8 projedu. Jistě také nějaké budou – vždyť i Audi je jen auto, které vyrobili jen lidé…
bezchybné quattro? uz si jel nekdy s xdrivem? pak bys takhle neplacal…
Měl jsem možnost jet i s quattrem, x-drivem i 4-motion, a i s 4maticem…, takže neplácám, není důvod. Quattro je fakt dobré, ikdyž ti ponechávám myšlenku, že x-drive je dobrý.
Ale nevím, v čem by byl lepší?
Záleží na rozložení hmotnosti, uložení motoru..to do této doby Audi fláká (dělá obrovské kompromisy), aby ušetřilo VW managerům na vánoční prémie. Zkus Subaru Imprezu, nějaké 4matic si můžou..
Hezky se to tady rozporoudilo. Nemusime na nem nechat nitku suchou,ovsem na tom pramalo zalezi. Ti jedinci pro ktere je urceno s nim budou spokojeni a at se nam to libi ci ne,bude patrit mezi lidry segmentu. A prodeje je to jedine na cem automobilkam zalezi. Takze nejake vasne jsou zcela zbytecne.
svata pravda… svojich zakaznikov si to najde
tak hmm nova a8….dam nato cisto ,,lajicky,, postoj…exterier…fuha co to akoze je …nejaky rok 2800??…taketo auto sa moze pacit iba v nejakej inej galaxii..teda…riadne futuristycke…az ,,trapne,,precackane…taktiez vyjadrenie ze sa jedna o najsportovejsiu limu je asi trosku z inej galaxie…interier..mozem povedat jednoznacne o dost lepsie to vyzera ako v a4 a6 …som rad ze konecne nejaky rozdiel…ale zasa ne az taky oproti terajsej a8…pohonne jednotky…nech si vravi kto chce co chce urcite motori su to naj v momentalnej ponuke cize iste kvality tam budu…teda aspon tak kvalitne ako BMW a MB…PS:nova a8 dobra technika slusny interier a exterier momentalne priliz do buducna bude si treba zvyknut…ehem ospravedlnujem sa za gramaticke chyby
Je autor článku duševně zdráv??? Nebo na něčem frčí???
no A8 je sice težká jak prase takže ten motor se určitě trochu nadře ale tvrdit o V8 s 370koníky že je to dýchavičnej motor je opravdu trošku mimo…autor patrně čuchal co neměl
Interier je nádherný ale zevnějšek teda ne. Z profilu vypadá dobře ale jinak A4 hadr…Čekal jsem víc od kruhů. Ještě že to nemusím řešit páč nejsou prachy:-))
kombinace A5 a A4 fuj…palec dolu…
ja som vlastnil mercedes s amg a ja si myslim ze je to nanic auto…ja totiz rad jazdiim ryhlo potom som mal a8 aj som skusal s8 a myslel som si ze audi je naj fakt trieda…lenze ked som si teraz kupil pred rokom moju 760i tak musim uznat bmw je fakt o triedu vyssie a teraz som skusal aj M6 a z toho som sa skoro posral nieco fakt krasne…. a ked sa pytate tak som jazdil aj lexusy a mal som aj bentleyho ktory je z pohlau luxusu uplne ina liga ale chybali mi jazdne vlastnosti a rychlost