Nová Škoda Yeti (2014) odhalena únikem

5 fotografiíŠkoda Yeti

Toto jsou první fotografie modernizovaného mladoboleslavského crossoveru, který se oficiálně představí na podzim ve Frankfurtu.

Diskuze

23 komentářů

    Jakopyj

    Tak to vypadá, že Kabaň svůj urputný boj za zachování kulatých mlhovek prohrál. Jaká škoda, určitě by Yettimu slušely, dovedu si je tam představit. Myslím že není třeba, aby se všechny škodovky snažily vypadat stejně… A ty trojúhelníčky vzadu taky nic moc.

    Kekell

    Souhlasím že není třeba aby všechny škodovky vypadaly stejně, přesto si myslím že i tak je ten faceliftovaný Yeti poměrně hezké auto.

    emil

    Deutsche Ideologie? Alles gleichschalten?

    naftaman

    Na tom dizajne sa museli fakt namakať, všetky škodovky vypadaju uplne rovnak

    Andrew

    Na Evropu dopadla krize opravdu těžce. Jak jinak si vysvětlit, že koncern propustil 90% svých designérů? Teď má asi tak jednoho a protože musí každý den věnovat svoji pozornosti jiné značce, všechny auta v rámci ní tak vypadají stejně. Asi nebyl čas udělat pro každý model vlastní vzhled. Škoda, Yeti byla asi jediná škodovka (možná kromě Roomsteru), která měla vlastní duši. Nelíbila se každému, ale určitou dávku originality a roztomilosti jste Yetimu těžko mohli upřít. Ta nová je… asi hezčí. Ale svojí originalitu ztratila. Je to prostě jen škodovka a jako taková se zařadila do stála. Gratulujeme…

    Andrew

    Ty obrázky vypadají spíše jako namalované ve Photoshopu než vyfocené. Trochu bych si dovolil o jejich zdroji a skutečnosti zapochybovat.

    Jakopyj

    Z nudy sem si hrál s photoshopem. Závěr? Podle mě tam ty světla měli nechat. http://img14.imageshack.us/img14/9154/6zgd.jpg

    Kekell

    Já tedy nevím kde jste to slyšel, ale že by na celý koncern VW byl jen jeden designér je nesmysl, VW má pod sebou dokonce studio Italdesign a tedy jedno z nejznámějších designérských studií vůbec. Jde ale prostě o to že VW razí v rámci koncernu styl jednotného designu. Zkrátka Kabaň navrhl Škodě nějaký styl a toho se teď automobilka musí držet. Mimochodem, Kabaň ony mlhovky k Yetimu chtěl ale až VW mu je zatrhl.

    Kekell

    Já tedy nevím kde jste to slyšel, ale že by na celý koncern VW byl jen jeden designér je nesmysl, VW má pod sebou dokonce studio Italdesign a tedy jedno z nejznámějších designérských studií vůbec. Jde ale prostě o to že VW razí v rámci koncernu styl jednotného designu. Zkrátka Kabaň navrhl Škodě nějaký styl a toho se teď automobilka musí držet. Mimochodem, Kabaň ony mlhovky k Yetimu chtěl ale až VW mu je zatrhl.

    Kekell

    Omlouvám se za double post výše, nějaká chyba.

    Bender

    To co Yetiho činilo originálním je pryč. Teď už je to jen další šeď jako mnoho jiných. A to víko kufru s prohyby podle prkýnka ve svěráku taky nic moc.

    Kekell

    Troufám si říci že satiru poznat dokážu, ale tady to moc poznat nebylo. 🙂

    Andrew

    Pak buď máte mizerné rozpoznávací schopnosti a nebo já mizerné slohové schopnosti. Ale asi to spíše bude ta druhá možnost, nebylo by to ostatně poprvé co jsem něco napsal jako tatar 🙂

    Kekell

    Ale to vůbec ne, po pravdě jsem přemýšlel zda to není myšleno ironicky ale přišlo mi to napsané až moc seriózně a tak jsem tu možnost chybně zavrhl. 🙂 Každopádně si nemyslím že by jste to napsal nějak blbě (ani že bych měl nějaké mizerné rozpoznávací schopnosti) ale prostě jsem to nepoznal, stane se :D.

    tonys

    Tak už škodofka zprznila i Yetiho, imo jediné vcelku hezké auto, co vyráběla. Teď je fekt dokonale krabicoidní…

    karlos

    Tak toto by bylo super. Dobrá práce.
    PS- Ještě ty zadní nepovedené prolisy na víku.

    Kekell

    Jak škodovka? Kabaň chtěl ona kulatá světla zachovat, ale ten kdo je odmítl byl VW. Tudíž nikoliv Škodovka.

    tonys

    Víte, to jsou takové kecičky. Jedna paní povídala. My chtěli, ale Ti zlí Němci nám to zatrhli. K popukání…

    jaroslav

    Obrázky jsou oficiální, ale buď vytvořené na PC, nebo opět naložili do aut tunu písku v pytlích, aby kola seděla pěkně v blatnících. Na parkovišti vypadá skutečný Yeti, jako by stál jen na ráfcích, jak má nesmyslně malá kola a mezi gumou a blatníkem je tak 15 cm. Jaroslav

    jaroslav

    Je to pravda, s tím zadkem. Všechny škodovky budou mít vzadu primitivně naohýbané plechy, jako na bombírovaných garážových vratech. Zvláště Octavia vypadá, jako by ji někdo vyráběl doma ve stodole s náhradních dílů Audi.
    Ještě to optickým klamem zužuje, už tak úzká auta. Ale asi je to úmyslné „kurvítko“, aby designově Škoda nepřeskočila VW. Jaroslav

    tonys

    Co vás nemá, to je přece koncernová snižovací sada z gumicuků!
    http://www.autoforum.cz/zajimavosti/skoda-riskuje-ostudu-take-octavia-iii-4×4-je-v-zeneve-snizena-upinacimi-pasy/

    tonys

    Co vás nemá, to je přece koncernová snižovací sada z gumicuků!
    http://www.autoforum.cz/zajimavosti/skoda-riskuje-ostudu-take-octavia-iii-4×4-je-v-zeneve-snizena-upinacimi-pasy/

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist