Nová Škoda Yeti (2014) odhalena únikem
5 fotografiíŠkoda Yeti
Toto jsou první fotografie modernizovaného mladoboleslavského crossoveru, který se oficiálně představí na podzim ve Frankfurtu.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
5 fotografiíŠkoda Yeti
Toto jsou první fotografie modernizovaného mladoboleslavského crossoveru, který se oficiálně představí na podzim ve Frankfurtu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak to vypadá, že Kabaň svůj urputný boj za zachování kulatých mlhovek prohrál. Jaká škoda, určitě by Yettimu slušely, dovedu si je tam představit. Myslím že není třeba, aby se všechny škodovky snažily vypadat stejně… A ty trojúhelníčky vzadu taky nic moc.
Souhlasím že není třeba aby všechny škodovky vypadaly stejně, přesto si myslím že i tak je ten faceliftovaný Yeti poměrně hezké auto.
Deutsche Ideologie? Alles gleichschalten?
Na tom dizajne sa museli fakt namakať, všetky škodovky vypadaju uplne rovnak
Na Evropu dopadla krize opravdu těžce. Jak jinak si vysvětlit, že koncern propustil 90% svých designérů? Teď má asi tak jednoho a protože musí každý den věnovat svoji pozornosti jiné značce, všechny auta v rámci ní tak vypadají stejně. Asi nebyl čas udělat pro každý model vlastní vzhled. Škoda, Yeti byla asi jediná škodovka (možná kromě Roomsteru), která měla vlastní duši. Nelíbila se každému, ale určitou dávku originality a roztomilosti jste Yetimu těžko mohli upřít. Ta nová je… asi hezčí. Ale svojí originalitu ztratila. Je to prostě jen škodovka a jako taková se zařadila do stála. Gratulujeme…
Ty obrázky vypadají spíše jako namalované ve Photoshopu než vyfocené. Trochu bych si dovolil o jejich zdroji a skutečnosti zapochybovat.
Z nudy sem si hrál s photoshopem. Závěr? Podle mě tam ty světla měli nechat. http://img14.imageshack.us/img14/9154/6zgd.jpg
Já tedy nevím kde jste to slyšel, ale že by na celý koncern VW byl jen jeden designér je nesmysl, VW má pod sebou dokonce studio Italdesign a tedy jedno z nejznámějších designérských studií vůbec. Jde ale prostě o to že VW razí v rámci koncernu styl jednotného designu. Zkrátka Kabaň navrhl Škodě nějaký styl a toho se teď automobilka musí držet. Mimochodem, Kabaň ony mlhovky k Yetimu chtěl ale až VW mu je zatrhl.
Já tedy nevím kde jste to slyšel, ale že by na celý koncern VW byl jen jeden designér je nesmysl, VW má pod sebou dokonce studio Italdesign a tedy jedno z nejznámějších designérských studií vůbec. Jde ale prostě o to že VW razí v rámci koncernu styl jednotného designu. Zkrátka Kabaň navrhl Škodě nějaký styl a toho se teď automobilka musí držet. Mimochodem, Kabaň ony mlhovky k Yetimu chtěl ale až VW mu je zatrhl.
Omlouvám se za double post výše, nějaká chyba.
http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/hledat?cizi_slovo=satira
To co Yetiho činilo originálním je pryč. Teď už je to jen další šeď jako mnoho jiných. A to víko kufru s prohyby podle prkýnka ve svěráku taky nic moc.
Troufám si říci že satiru poznat dokážu, ale tady to moc poznat nebylo. 🙂
Pak buď máte mizerné rozpoznávací schopnosti a nebo já mizerné slohové schopnosti. Ale asi to spíše bude ta druhá možnost, nebylo by to ostatně poprvé co jsem něco napsal jako tatar 🙂
Ale to vůbec ne, po pravdě jsem přemýšlel zda to není myšleno ironicky ale přišlo mi to napsané až moc seriózně a tak jsem tu možnost chybně zavrhl. 🙂 Každopádně si nemyslím že by jste to napsal nějak blbě (ani že bych měl nějaké mizerné rozpoznávací schopnosti) ale prostě jsem to nepoznal, stane se :D.
Tak už škodofka zprznila i Yetiho, imo jediné vcelku hezké auto, co vyráběla. Teď je fekt dokonale krabicoidní…
Tak toto by bylo super. Dobrá práce.
PS- Ještě ty zadní nepovedené prolisy na víku.
Jak škodovka? Kabaň chtěl ona kulatá světla zachovat, ale ten kdo je odmítl byl VW. Tudíž nikoliv Škodovka.
Víte, to jsou takové kecičky. Jedna paní povídala. My chtěli, ale Ti zlí Němci nám to zatrhli. K popukání…
Obrázky jsou oficiální, ale buď vytvořené na PC, nebo opět naložili do aut tunu písku v pytlích, aby kola seděla pěkně v blatnících. Na parkovišti vypadá skutečný Yeti, jako by stál jen na ráfcích, jak má nesmyslně malá kola a mezi gumou a blatníkem je tak 15 cm. Jaroslav
Je to pravda, s tím zadkem. Všechny škodovky budou mít vzadu primitivně naohýbané plechy, jako na bombírovaných garážových vratech. Zvláště Octavia vypadá, jako by ji někdo vyráběl doma ve stodole s náhradních dílů Audi.
Ještě to optickým klamem zužuje, už tak úzká auta. Ale asi je to úmyslné „kurvítko“, aby designově Škoda nepřeskočila VW. Jaroslav
Co vás nemá, to je přece koncernová snižovací sada z gumicuků!
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/skoda-riskuje-ostudu-take-octavia-iii-4×4-je-v-zeneve-snizena-upinacimi-pasy/
Co vás nemá, to je přece koncernová snižovací sada z gumicuků!
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/skoda-riskuje-ostudu-take-octavia-iii-4×4-je-v-zeneve-snizena-upinacimi-pasy/