Nová Škoda Superb (2015): prostornější, o 75 kg lehčí a s výkony až do 280 koní

41 fotografiíŠkoda Superb

(+VIDEO) Třetí generace vlajkové lodi mladoboleslavské značky je postavena na nové platformě MQB, poprvé dostane adaptivní tlumiče a třídě chce dominovat svou prostorností.

Diskuze

12 komentářů

    tomcar

    „Netušíme, jestli jste v odcházejícím Superbu někdy seděli“ Ano seděli a o obrovském prostoru se dá hovořit pouze na nohy, což je mi upřímně jedno protože se tam buďto vejdu nebo ne a pokud ano tak je jedno jestli mám 10 nebo 15cm. Naprosto zoufalý byl však na svou třídu(u nás ještě trapně řazen do vyšší střední) prostor na šířku. U takto velkého auta bych očekával že se dozadu 3 lidé vejdou, to však ani náhodou.

    milan

    Tak oni se tři trapně nevejdou často ani do aut o třídu výše.

    Lukas

    1) kde jsou realne fotky z premiery? Vas snad do Karlina nepozvali?
    2) Vmax i zrychleni mate u 280k verze uvedeny blbe.
    3) kdyz uz papouskujete PR Skody o delsim rozvoru nez MB C a BMW 3, tak by se v ramci objektivity hodilo uvest, ze je porad kratsi nez u Mondea soucasne i predchozi generace

    Zdeněk

    Tak tady máme nový Superb a žádné velké překvapení se nekoná. Nicméně to neznamená, že je to tak špatně. Design je moderní, vyvážený, nicméně bez nějakého zajímavého nápadu, přesně tak to potencionální kupec Superba zřejmě chce. Pro ty ostatní jsou zde jiné značky a každá vyrábí auta pro nějaký okruh zákazníků. Takže komu se Sup nelíbí, má na výběr jinde. Takže ačkoli mě Superb neoslovuje, tak dávam palec nahoru. 🙂

    Dr.Iver

    Tohle není autobus ale osobní auto. 3 lidi vzadu se v něm povezou naprosto výjimečně. Naopak jestli si můžu vzadu nohy natáhnout hodně, málo a nebo zabořit do ledvin cestujícího přede mnou je velmi podstatné…

    Steve

    Konec tohoto souvětí ….schopností akcelerovat na stovku za rovných 7 sekund, při kombinované spotřebě jen 6,1 litru na 100 km.
    Je teda extrémně hloupě napsán. Protože pokud bude řidič opravdu využívat „schopnost“ akcelerace na 100 za 7s tak si před tu spotřebu bude muset napsat ještě 1.
    Ono vůbec bych chtěl vidět kdo v reálu zvládne za ty udávané spotřeby jezdit….

    stanik

    Vzhledem k tomu, že se jedná o luxusní Škodovku jež má v technickém osvědčení pětimístný sedan, tak nevím kam toho pátého posadit. Ale v případě, že se bude jednat o reprevozidlo, tak v těch se rodina nevozí. – Jinak ale je to podobné jako uvádět u jiných výrobcu sedmimístnou verzi kdy též ti „nadpočetní“ jsou na dlouhých trasách chudáci.

    David

    Já za ty spotřeby jezdím bez problémů. S 1.8i 103kW civicem jsem se podle pal. PC dokázal přesunout cca 30km s průměrnou spotřebou 4,6l/100 a to jsem jel minimálně čtvrt vzdálenosti přes město a v zimě 🙂 Stačí se naučit využívat setrvačnosti a neztrácet energii zbytečným bržděním 🙂

    jan balcar

    chjo, mam autoweb rad, ale toto jste kuci odflakli 🙁

    btw, mate chybu v parametrech nejsilnejsi motorizace: zrychleni 0-100 km/h je za 5,8s a maximalka je el. omezena na 250 km/h…a tu spotrebu taky, uvadite cisla od 2.0 TSI 162 kW….

    Isaac Nowak

    Máme v rodině dva superby. Starsi s motorem 2,8 V6 a druhou generaci s motorem 3,6 V6 sedan. Oba vozy vybavené tak akorát. Již jsem vyrostl z nutkání kupovat zbytečnou předraženou výbavu. Pokukoval jsem po novém, ale bohužel nemohu najít jediný vhodný motor. Diesel nechci a přeplňovaný motor také ne. Díky unie, podívám se ke konkurenci, dokud jsou ještě atmosférické motory k mání. Druhou generaci tohoto vozu jsem měl rád. Jsou pochopitelně lepší vozy. Netvrdím, že škoda vyrábí nejlepší vozy světa. Superb II se dal pořídit za dobré peníze a je velmi spolehlivý. Čekal jsem, že s tak těžkým motorem budou trpět nápravy. Vše kupodivu drží i po najetých 160 000 kilometrech a jezdí se po rozbitých okresních silnicích, stejně jako po rozbitých dálnicích. Superb II má i svá negativa a to celkem zásadní. Svezení je trochu uskákané a rázy od kol jsou značné. Vzadu je málo místa nad hlavou. Lidé menšího vzrůstu to však nepoznají. Takže abych mů komentář shrnul. Jak jsem již říkal, nerad se budu loučit se Superbem II a hlavně s 3,6 V6.

    Standa

    Myslím že to je co náš trh potřebuje auto s evropskými parametry a s cenou co si může dovolit každý čech.Je to krásně vyvedený auto s perfektně pasujícími proporcemi prostorným interierem krásný interier a motory v benzínu 280 koní v TSI a 200 koní v dieslu tam bude chybět biturbo ale já věřím že v budoucnu až si to pořídí někdo kdo si to prosadí i do škodovky pak tam budou i biturba pak ještě jak se osvědčí podvozek ale ten pokud má platformu MQB bude určitě maximálně sedět na všech vozovkách tak se třeste konkurenti máte konečně český vůz co Vám bude právem nahánět strach jak na dálnicích tak ve všech autosálonech po celým světě díky Všem co tohle auto pomohli dodat na světový trh máte ode mě plný počet bodů za krásný vůz

    Nova Skoda Superb – Une autre galerie d'images de voiture

    […] Download Image More @ http://www.autoweb.cz […]

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist