Nová Škoda Roomster Scout: prostor do (lehčího) terénu
2 fotografieŠkoda
Na rozdíl od Octavie Scout si drsný Roomster musí vystačit s pohonem jediné nápravy.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
2 fotografieŠkoda
Na rozdíl od Octavie Scout si drsný Roomster musí vystačit s pohonem jediné nápravy.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Podle mě si to nikdo nekoupí. K čemu platit víc peněz (levnější to stroprocentně nebude) za pár černých plastů. Kvůli vzhledu? Pokud mi záleží na vzhledu, asi si nekoupím Roomstera. Rozumím autům jako Suzuki SX4, který na půdorysu normálního auta nabízej náhon 4×4. Ale tohle? Vždyť Volkswagen k nám to svoje CrossPolo ani nedováží, protože by se to neprodávalo.
Souhlas.
mozna u nas ne, ale Skodovka neni ziva jen z ceskeho trhu….
Vemte si i jine trhy, a jak si tam vedou tyhle pseudo offroady…
tam se urcite chyti
ja si myslím že roomster je takhle mnohem hezčí.A každýmu se roomster nehnusí, pro někoho je to hezké auto tak si rád připlatí.mně se tedy líbí vice než obič roomster.bravo škoda!!
Jestliže Škoda v oficiální tiskové zprávě tvrdí, že se jedná o auto do lehkého terénu, pak pohon 4×4 postrádám. Navíc modelovou odnož Scout škodovka zahájila u Octavie s pohonem 4×4, měla by se jí tedy držet. Ale také nemusí, já vím. Bez náhonu 4×4 je to spíše New Look Plastic Roomster.
Hlavně zapomněli namontovat 22" chromovaný kola a lambo dveře. Pak by to dávalo možná smysl.
Ale vážně. Logika by radila nabízet machr-plasty jako příplatkovou výbavu. Jenže o logice to není. Tomu se říká marketing. Jako příští krok bych doporučil marketingovému oddělení natřít stěrače, zástěrky a čepičky ventilků na rudou a pojmenovat to Škoda VRoomster Michael.
viz.Nissan Q