Nová Škoda Octavia: Vyplatí se koupit v cizině?
Škoda Octavia
Svého času se říkalo, že Škoda nabízí své produkty u nás dražší než je tomu za hranicemi. Jaká je, bez ohledu na pravdivost tvrzení, dnešní realita?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Škoda Octavia
Svého času se říkalo, že Škoda nabízí své produkty u nás dražší než je tomu za hranicemi. Jaká je, bez ohledu na pravdivost tvrzení, dnešní realita?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mám obavu, že článek pouze řekl jaká je představa Škodovky o ceně, kterou si na jakém trhu může dovolit. V reálu tam ale ještě prakticky nic neprodala.
Relevantní by tato informace byla po cca 3-6 měsících, kdy většinou dochází ke korekci ceny pro daný trh podle ostatních hráčů na konkrétním trhu a podle prodejů (viz. přecenění Rapidu).
Lepší obrázek by dávalo trochu komplexnější pojetí tj. třeba přidání Octavie II. Combi, kde se vliv jednotlivých trhů našich sousedních zemí již projevil. A právě případné rozdíly, by ukázali co chce kde realizovat za cenu Škodovka a co ci v reálu na tom kterém trhu může skutečně dovolit.
Autor má pravděpodobně rychlý přístup k cenám v porovnávaných zemích a tak bych možná nejenom já uvítal rozšíření naznačeným směrem.
Jinak přeji hodně zdaru všem v redakci a doufám že příspěvěk nevyznívá příliš negativně.
co je pro němce 400 tisíc narozdíl od průměrného čecha. co se nových aut týká tak ne ale ojetá? rozhodně. v německu jsou daleko kvalitnější silnice a lidi tam obecně nejsou takový dobytkové, auto pořídíte v lepší stavu
Já, jakožto majitel autodopravy, jsem dostal od dealera slevu 13%, což mne mile překvapilo. Ale i přesto bych si novou Octavii nekoupil. Po důkladné testovací jízdě jsem zcela přesvědčen, že vlečná náprava byl omyl. Veliký omyl. Ne kvůli jízdním vlastnostem, ale kvůli komfortu. Tupé rány při přejezdu nerovností vyložené obtěžují.
čech to stejně koupí, i s hranatýma kolama a šlapadlem místo motoru
Zkoušel jsem novou Octávii. Dvě překvapení: měkké sedačky a la Francie. Za ty původní dřevěné židle škodovku přímo nemám rád už mnoho let. Druhé bylo, že jsem si nedřel koleno, poznávací znak automobilky. Co je ovšem nadále typické, horší zavírání dveří, hlavně kufru. To je po generace stejné. S čím netřískneš, nedrží. Nová Octávia působí solidně, ale mnoho dojmů nezanechá. Osobně důvody pro koupi Octávie musím hledat než by mi je nabídla. Záruka 2 roky nebo 60tis. mě moc nepřesvědčila. U tzv. etalonu bych čekal víc. Tolik odsuzovaný Renault má pět let.
Toto není vypovídající. Důležité budou ceny aut s výbavou. Tam se potom objeví rozdíly.Protože si Škoda Auto myslí že může u nás rejžovat,viz Rapid jak narazili.
ono to chce taky vysledovat prvky výbavy …
U Škody ji lze dokoupit. Automaticky \“dlouhé\“ záruky ala Kia jsou tak trochu podvpod. Ponechme teď debatu o tom na co všechno se vztahuje a na co ne, jde spíše o to, že po dobu záruky jste nuceni jezdit na servisy do autorizovaného servisu (jinak vám přestane platit) a tam si servisní služby zase pěkně nacení, čímž si kompenzují to, že ta záruka je zadarmo a nepřiplácí se za ni. Jaká varianta je lepší, o je otázkou. U Škodovky máte možnost volby hned při koupi, u jiné značky si to zvolíte kdy chcete (prostě přestanete jezdit do toho autorizovaného servisu a záruka vám pak zanikne). Každopádně ta možnost tady je a kdo ví jak velké částky za tu dodatečnou záruku to taky nejsou. Navíc ji tuším lze dokoupit zpětně až po 1 roku (resp. do poloviny doby standardní záruky). Jsou to prostě jen takové marketingové srandy, nakonec to je stejně všechno na stejné koypto.
no, cena je jedno, ale niekde som cital, ze zakladna vybava v CZ su 4 kolesa, 4 dvere a volant, na SK je vraj v zaklade aj mechanicka klima
novou oktávku se vyplatí v cizině koupit jen jako ojetou
nevím, zda je to fáma, ale říká se že třeba v německu jsou výbavy bohatší a slevy větší, takže to nemusí být úplně marné, pokud bydlíte u hranic a je vám jedno, kam jedete … a nechcete holý vůz.