Nová Škoda Octavia RS porazí Ford, Audi i Mercedes!

17 fotografiíŠkoda Octavia

Pokud jde o získanou praktičnost za vynaložené peníze, porazí nová Škoda Octavia Combi RS nejen své přímé rivaly, ale i soupeře z řad smetánky.

Diskuze

19 komentářů

    DeMooro

    hrozně se mi líbí, že renault zase ukázal, že umí opravdu zábavná auta.(jak české tak zahraniční servery) Celej koncern se může akorát tlouct do hlavy, a dávat na O3 znáček RS??? ha ha ha….

    aldenson

    Co je tohle za trapas? To se porovnavaji auta z naprosto jinach kategorii tak, aby to zase „vyslo“ dobre pro skodovku? co treba podovnat misto pro nohy na zadnich sedadlech? Nebo hodnotu bocniho pretizeni? Pokud ma smysl se bavit o velikosti kufru u E63AMG, tak muzeme zohlednovat i vyse jmenovane u O3, ne?

    aldenson

    Co je tohle za trapas? To se porovnavaji auta z naprosto jinach kategorii tak, aby to zase „vyslo“ dobre pro skodovku? co treba podovnat misto pro nohy na zadnich sedadlech? Nebo hodnotu bocniho pretizeni? Pokud ma smysl se bavit o velikosti kufru u E63AMG, tak muzeme zohlednovat i vyse jmenovane u O3, ne?

    RKv

    Někdo opět nepochopil článek a chytil se….

    Kuban

    jj, zajímavé by bylo zjištění kolik Kč Koní by bylo u škodovky převedeno na afalt při jízdě 100km/h s bočním přetížením 1g 😀

    mimochodem Kčkůň je ode mě dneska sprosté slovo pro stupidní články :-D:-D:-D:-D

    pepe

    Možná i autobus.

    lubo

    Haha tak tomuto ste dali ceskovia… Tak v tom hodnoteni jednoznacne vyhrava moja fabia 1,4 mpi 😀

    lubo

    Haha tak tomuto ste dali ceskovia… Tak v tom hodnoteni jednoznacne vyhrava moja fabia 1,4 mpi 😀

    lubo

    Haha tak tomuto ste dali ceskovia… Tak v tom hodnoteni jednoznacne vyhrava moja fabia 1,4 mpi 😀

    Martin

    Matika ala Škoda – kufr:
    Mazda 6 (05) 500 litrů = d102 š132
    Mazda 6 (10) 519 litrů = d103 š137
    Octavia (13) 610 litrů = d096 š101
    Blbec, kdo porovnává čísla, ale neověřuje realitu 😉
    Vzniklo na základě praktického dojmu, že slavná octávia má třetinový kufr než mé auto a stejný jako ostatní auta střední třídy – jenom VÍCE LŽE!!!

    Michal

    Co je to za PR nesmysl? Přestřídní porovnání zavazadlových prostorů? Kde to jsme, na auto.cz? Quo vadis, autoweb?

    Kubanec

    Na to je jednoduchá odpověď – žádný, jelikož kolo na vozovku přenáší sílu a kůň je jednotkou výkonu. Ještě nějaký stupidní dotaz?

    Kuban

    povídej mi o tom víc 😀 třeba se od tebe i něčemu novému přiučím 😀

    místo tvého stupidního žvástu pouvažuj nad významem diferenciálu… Pak možná pochopíš, co sem tím myslel, ale to bys musel něco vědět…

    Tedy ty víš, že výkon je veličinou síly za čas 😀 jupííííííííííííí 😀 učivo základní školy 😀

    Kuban

    vidím že to cpeš opravdu všude…

    Objem není plocha….

    S plochou máš nicméně pravdu, ta je u O3 podstatně menší.

    Kubanec

    Nechci se snažit pochopit co jsi tím myslel, reaguju na to co jsi napsal a napsal jsi blbost. Diferenciál do toho raději vůbec netahej, protože právě ten rozděluje moment a ne výkon, takže tím jsi se shodil úplně, ty Kč koni 🙂

    Kuban

    máš v tom asi guláš viď?? 😀

    zaprvé nepochopils prvotní komentář, a to jen proto že tvůj primitivní mozek nedokázal přijít na to, že při bočním přetížení a náklonu je funkce diferenciálu zásadní.

    doháníš to tím, že říkáš že se o tom nemám bavit, ale JA SE O TOM BAVIM, protože pro sportovní vozy je to věc ZÁSADNÍ a přesně na to moje poznámka narážela!!!

    a člověk, co nechápe, že síla za čas tvoří výkon, a bude tu lidem cpát žvásty, že diferák či motor neprodukuje výkon, ať se raději nevyjadřuje! Zamysli se nad sebou 😉

    :-D:-D:-D:-D pevně věřím, že zaperlíš znovu 😉 překvap mne… 😀 ty koni 😀

    Kubanec

    Takže znovu, polopaticky a ještě to budu psát pomalu, abys to pochopil: Tvůj rádoby vtipný dotaz byl, kolik Kč koní by bylo převedeno na asfalt. Tak a teď přijde to podstatné a to je, že na asfalt se přenáší SÍLA a ne výkon a jak jistě už tušíš, tak jednotkou síly není kůň, ten je jednotkou výkonu. Z toho vyplývá, že na vozovku nemůže být převeden žádný kůň a ani žádný tvůj Kč kůň. Nesnaž se v tom hledat nic složitého, je to úplně jednoduché a pro většinu lidí i lehce pochopitelné. Už si nevzpomínám, ve které třídě základní školy se to ve fyzice učí, ale pokud už jsi na druhém stupni, tak to možná budete brát po prázdninách.

    T.

    To auto je hlučné. Nedokáži si představit, že draze zaplacený luxus, který by to auto mělo poskytnout jako TOP model značky by mohl být narušen takovým hlukem na palubě. Ani dítě by nespalo a na to že to je rodinné auto je to dost velká vada. Nemá smysl to hájit nějakými řečmi o sportovnosti, to auto není sportovní, je to obyčejný rodinný kombík s malou výkonovou zálohou. Vcelku by mě zajímaly vaše postřehy na toto téma. Děkuji.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist