Nová Škoda Octavia RS pojede závod do vrchu
Škoda Octavia
No, on to nebude ani tak závod, jako spíše exhibice. Ale stejně. A prý to bude nejrychlejší Octavia všech dob, takže pojede opravdu přes 320 km/h?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Škoda Octavia
No, on to nebude ani tak závod, jako spíše exhibice. Ale stejně. A prý to bude nejrychlejší Octavia všech dob, takže pojede opravdu přes 320 km/h?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
A co si pod pojmem \“sportovnost\“ a \“čisté emoce\“ představujete vy?
Jizdu MHD. Utikat na zastavku kdyz vidim ze prijizdi jediny spoj za pul hodky, to je sportovnost. A ciste emoce… no staci se posadit a chvily poslouchat.
A bude mít taky za ty prachy škrabku ve víčku?? Co je na tom proboha sportovního?? Ten nápis RS na masce?
sportovní auto není takové které jede 300 km/hodinu, není takové co má keramické brzdy ani kdejaké plasty, které mají design zagresivnit. sportovnost je souhrn všech omáček, předkrmů, hlavních chodů a dezertů. A to je něco co Škodovka nedokáže a prosím nezlobte se na mě, sám mám jako pracanta první generaci v TDI a ve firmě někteří jezdí RSama různých generací. Řídil jsem spousty aut, většinu jen v půjčovně a jen na den, ale i tak mám na účtě spoustu aut tak vynesu asi nepěkný ortel o sportovní octavii. octavii chybí a to je snad nejdůležitější tuhost karoserie. nevěřím tomu že trojka bude opak, ale to auto se kroutí jako paragraf (aby taky ne když se ho většina dá otevírat, ale toho si spousta z vás ani nevšimne pokud jezdíte jen hodně civilně, pak ale nepotřebujete RS), nedostačující brzdy (kdo nesouhlasí, zkuste si EVO nebo STI i na sériových brzdách…jasně je to jiná liga a nemůžu to srovnávat ale pokud jsou výkonově na podobné úrovni tak by měli mít i podobné brzdy jinak je z toho jen průser), ne příliš dobře naladěný podvozek (on se těžko hledá kompromis mezi tuhostí a pohodlím kor na našich silnicích, ale opět pokud kupuju RS tak netoužím snad po jízdě v bavlnce) a další problém…hmotnost. Tu podráží kolena bezpečnosti, pohodlí a výbava a celková mohutnost a prostornost octavie. Škoda se snaží vše jen dohnat výkonem. výsledek byl a nejspíš opět bude pohodlná rychlá rodinná octavia, která průměrnému uživateli octavii RS (což jsou podnikatelé, kteří mají slepě rádi škodu a chtějí to nejostřejší pouze od ní) vykouzlí i úsměv na rty a ze servisu vyloženě nevykrvácí. Ve výstavní síni sportovních aut světa pro ni v sériové podobě místo nebude a pro žádného fanouška sportovních vozidel to nebude logická volba. a teď do mě koncernáři:D
Koncern a emoce???To jde k sobě jako oheň a voda.
Sportovnost a emoce? Tak to je presne ten Lotus s motorem z hondy co tu byl tak pred tydnem 🙂
Nikdy nepochopim, co panov redagtorov neustale (uz je to fakt trapne) nuti navazat sa do sportovosti Octavie RS. Asi maju problem pochopit, ze je to RODINNE auto, nie Mazda MX5…
Cize Bugatti, Lamborghini, Porsche nevzbudzuju ziadne emocie…dobre som to pochopil?
Snad bych nevyčítal nic pánům redaktorům, spíš pánům výrobcům. Masáž, kterou obluzují zdejší (často myšlenkově, vkusem a hlavně zkušenostmi s jinými vozy, než jsou Škodovky chabé osobnosti – zákazníky) mi připomíná masáž důchodců, kteří chodí na skupinové vymytí mozků, jehož důsledek je jen ten, že za sadu hrnců, které stojí v kauflandu 500 dají 10 000.
To auto nemá se slovem \“sport\“ nic společného. Je těžké, nemá dostatečně vyladěné segmenty jako je tuhost karoserie, brzdy, podvozkové části v neposlední řadě motor. Asi to bude nejsvižnější Octavie, ale urči to nebude sportovní náčiní. Je to jen snaha vyloudit z lidí více peněz za ne mnoho muziky, což se asi díky nesmyslné auře jakéhosi vyššího levelu a nekonečnému reklamnímu tlaku na vyděšené spotřebitele daří.
Octavie za svou cenu není dobré auto v jakékoli verzi, tím spíš to platí o RS a pokud se chce někdo před sousedem vytáhnout, že má víceprvkovou zadní nápravu, tak na to seženete jinde i levnější auta, která Vám motoricky a nejen udělají větší radost. Dnes jsem si poslechl motor vozu Alfa Romeo Qiulietta QV. Nerad bych tu slyšel přiblblé úzkoprsé předsudky o tom, že auta z Apeninského poloostrova jsou na nic a že Japonec patří na konec. Ti všichni Škodovku dávno předběhli a mimochodem, mrkněte, kdo je první automobilkou světa. Snad se pletu, ale není z Japonska? 😉
Aha, další koncernová sračka na obzoru! 😀
Aha, další koncernová sračka na obzoru! 😀
uz se tesim na supersportovni TDI RS 😀