Nová Škoda Octavia definitivně prozrazena

9 fotografiíŠkoda Octavia

Konec tajností, nová Škoda Octavia unikla na internet. Podařilo se jí vyfotit během natáčení reklamních spotů. Brzy očekávejte oficiální snímky.

Diskuze

21 komentářů

    brano

    ja mam dojem ze to nebude nova oktavka, ale zamaskovana stara… ok, neni ani zamaskovana…
    no kazdopadne, okrem trochu zmenenho zadneho okna, \“novej\“ masky a ostrym hranam na kufri a-la rapid to nevyzera na ziadnu zmenu – ti VW to s tou konzervativnostou uz trochu prehanaju…

    Jirka

    Možná je to zčásti barvou, ale z fotek mi nová Oktávka připadá trochu škatuloidní a navíc nemastná, neslaná.
    \“Hlavně nenavrhujte výraznější křivky, abyste někoho nepobouřili…\“
    Spousta lidí říká, že Audi vyrábí konzervativní auta, ale co je potom Škodovka?
    Na druhé straně ale buďme rádi, že se škodovka nestala součástí skupiny Renault…

    Jirka

    Ale jinak si myslím, že Octavia je kvalitní rodinné auto pro lidi, cosi nepotrpí na styl a nehledají luxus a sportovnost – prostě auto do nepohody.

    brano

    ja mam dojem ze to nebude nova oktavka, ale zamaskovana stara… ok, neni ani zamaskovana…
    no kazdopadne, okrem trochu zmenenho zadneho okna, \“novej\“ masky a ostrym hranam na kufri a-la rapid to nevyzera na ziadnu zmenu – ti VW to s tou konzervativnostou uz trochu prehanaju…

    brano

    ja mam dojem ze to nebude nova oktavka, ale zamaskovana stara… ok, neni ani zamaskovana…
    no kazdopadne, okrem trochu zmenenho zadneho okna, \“novej\“ masky a ostrym hranam na kufri a-la rapid to nevyzera na ziadnu zmenu – ti VW to s tou konzervativnostou uz trochu prehanaju…

    brano

    mate chybu v systeme komentar som urcite odoslal iba raz…

    Jarouš

    A pak jste několikrát dal refresh stránky. Blahopřeji.

    termix

    co to meleš o Renaultu, ty pako? Jakože Renault je značka s málo výrazným designem? Co nová Laguna, málo výrazný? co Avantime, Vel Satis, taky málo designově výrazný auta? Nebo co si tim výkřikem chtěl říct? Megan RS je taky málo výrazný auto? tak dokonalej stroj u Škody nebudeš moci pořídit ani za miljón let, protože to je přesně automobilka, která vyrábí dopravní prostředky (za mě pro lidi s nulovou představivostí), proto je celá jejich tvorba poněkud bezkulní, důsledně navržená tak, aby nevadila. A s tim souvisí Renault prosím jak? ten dutej vořech, co ti sedí na krku, máš od toho, abys přemejšlel – já vim, dlouhodobě asi nedosažitelnej cíl, ale moh bys to zkusit aspoň chvilkově, než plácneš takovej nesmysl./nebo´s to myslel tak, že ještě štěstí, že nepatří pod Renault, protože pak by taky asi musela vyrábět auta s názorem? pokud jo, tak promiň, nicméně mi to tak nepřišlo/

    mára

    Podle mě by spíš škodovka pod renaultem dělala něco jako Dacie. To víš, francouzskej a německej přístup k práci je dost rozdílnej. Sorry, ale jakkoli jsou škodovky nudný, radši budu jezdit olítanou oktáfkou z áááček než novou Dacii Logan nebo něčím podobným. Mám svojí důstojnost.

    termix

    jo? a ty hele neva, že Dacia je koncipovaná jako total lowcost, co se dá v evropě vyrobit? evidentně to neva, ale imho Dacia a Škoda jsou napříč modely cíleny na jiné zákazníky, ten, kdo zvažuje koupi byť jen základní Fabie, tak Logan bude i tak celkem okrajovou záležitostí. Smrad lepidla a interiér jak v roce 1970 a celkový zpracování Loganu mě taky nelákají, ale ti, co auto berou jako nutnou plechovou krabici a pouhou položku na straně výdajů, to vidí jinak. No a Škoda samožřejmě, byť taky lowcostovější, stojí úplně jidne.

    mára

    A právě proto jsem rád, že škodovka dělá normální, skoro až prémiově jezdící auta, zatímco Dacia je totální sračka (sice levná). Už jen proto jsem radši za to, jak škodovka funguje pod VW.

    termix

    DAcia je levná sračka, ano. O Vašem přirovnání by se dalo spekulovat, kdyby v roce 94 koupil Škodu místo VW právě Renault, takhle to prostě jen nedává smysl. Že by Škoda jezdila skoro prémiově se mi také nezdá, konkurence je na tom podle mého v každém ohledu lépe (namátkou Ford), ale to je samouřejmě věc názoru, zase tolik jsem s různými modely od Škodovky nenajezdil, abych mohl něco seriózního tvrdit a stát si za tím.

    pylot

    Hele nechtelo by to trochu kulturu vyjadrovani? Tohle je diskuze ke clanku a do diskuze nepatri napadani ostatnich (orech na krku atd) a to ani v pripade ze s nimi nesouhlasime.

    pylot

    Hele nechtelo by to trochu kulturu vyjadrovani? Tohle je diskuze ke clanku a do diskuze nepatri napadani ostatnich (orech na krku atd) a to ani v pripade ze s nimi nesouhlasime.

    pylot

    A vubec, me se ten novej design libi. Rozhodne lepsi nez ten tak trosku korejskej u predchozi verze.

    mára

    souhlas

    Kuban

    Auto do \“nepohody\“ 😀 krásně řečeno 😀

    já bych raději auto do pohody 🙂

    No myslel to tak, že pokud by škodovka patřila pod renault, tak by sloužila jako lowcoastová značka, jako je např. dacia. To že nepatří je i podle mě velmi dobře, protože s německou technikou a kvalitou, s jakou jsou škodárny vyráběny, mají mnohem vyšší spolehlivost, než například Vámi opěvovaný Renault… Nic proti, některé designy jsou zajímavé, jiné(velsatis) jsou zase až moc, ale technika, kvalita, jízda, atd., atd. jsou prostě horší. To nechci vyzdvihovat škodovku, s ostatními je to stejně, ať už s německou výrobou(VW, Opel, …), Fordem, nebo třeba s japonci… Zkrátka kdyby byla škodovka pod Renaultem, tak by to byla stejná sračka jako dacia, když je pod VW, tak je to spíše silná konkurence pro renault a jediné, v čem je renault lepší je asi ta kreativnost… A prosím Vás termixi, abyste se choval slušně a když sám nepřemýšlíte a nepochopíte, co chce jiný říci, tak raději přemýšlejte místo toho, abyste byl sprostý. Děkuji a přeji krásný večer všem;)

    tom

    hlavně že je pryč ten korejskej look…

    termix

    Váš největší problém je, že si pletete pojmy s dojmy a to hned několikrát – že jsem se na Vaší adresu vyjádřil poněkud nevybíravě nepopírám, nicméně snad nemůže být řeč o tom, že bych byl sprostý (pokud výraz pako nepovažujete za sprostý, já nikoliv). 2) Že by Škodovka byla stejný lowcost jako Dacia – ale no tak, spekulace, Dacia před Renaultem vyráběla ještě o něco větší krámy, sňatkem si nepochybně polepšili. A samozřejmě byli koupeni za účelem výroby lowcostu. Jaké plány měl Renault se Škodou v 90. letech, kdy se o prodeji rozhodovalo bych si nedovolil odhadovat a pokud nejste seznámen s plánem, který Renault Klausovi nabízel, je to od Vás poměrně silné tvrzení. Jen dodám, že jasno v tom v té době neměl ani Volkswagen, jasné rozdělení značek koncernu a jejich strategií provedl až Dr. Bernd Pischetsrieder, který přišel po Piëchovi (který nakoupil VW tak, jak ho známe dnes). Moc bych nedal za to, že do té doby měla Škoda vyrábět lowcost také, i když možná ne tak echt, jako je Dacia.
    3) Kde jste vzal, že se bavím o technice a kvalitě jízdy? primárně jsem psal o designu, techniku jsem vypíchl pouze u Meganu RS, kde je vážně dobrá. A když už jsme u toho, kde jste proboha vzal, že techniku má Renault horší, než Škoda? jen tak pro zajímavost – Fabia I 1.4 16v 55 kW, Clio 1.4 16v 70 kW. Co chcete za lepší důkaz lepší techniky, než je o třetinu vyšší výkon motoru z toho samého objemu? Stejně tak motory o objemu 1.4 a 1.6 od roku 2004 v OII, podívejte se na Lagunu, srovnatelný rok a motory a vyjde Vám vyší litrový výkon. 1.2 HTP, který se přímo stavěl s tim, že to bude jeden z nejprodávanějších motorů, byl technicky takový propadák, že vážně nemám tušení, o jaké bezva technice a mnohem vyšší spolehlivosti to tu mluvíte. Abyste si zase nepletl pojmy a dojmy, nikde netvrdím, že Renault technický skvost je a spolehlivostí Škodu lehce zahanbí, ale také jsem se neodvážil tvrdit, že Škodovka má nějakou super techniku, která by na tom byla se spolehlivostí oproti Renaultu kdo ví jak úžasně. Pro úplnost dodám, že z nabídky Renaultu mě nic, až na modely R.S., neoslovuje, ale Škoda je na tom bez vyjímky naprosto stejně. Jen mi docela vadí shazování jiných z velké části zřejmě na základě předsudků (francouzský a italský auta, to je ale šmejd, žejo), zvlášť, pokud se jedná o Škodovku, která na tom oproti srovnatelné konkurenci není vůbec kdo ví jak výborně.

    Lukin

    Omlouvám se, že jsem se pod první příspěvek nepodepsal, nejsem Jirka. Ano, nepopírám, že škodovka měla sloužit jako levnější vw(nebo tedy má…). Navíc jsem Renault nijak neshodil (ani Francouze, nebo Italy – konkrétně italská auta mají úžasný charakter). Říkám jen, že škoda je pro něj konkurencí… A co se RS modelů u renaultu týče, ty jsou opravdu výborné a škoda nic takového bohužel nemá. Např. Octavia RS je spíše GT, než nějaké ostrá sportovní verze na ničení okruhů. Co se motorů týká, mohl bych také vybrat pár příkladů, kde by byla škodovka (tedy VW) lepší. Zkrátka, v něčem je lepší jedna značka, v jiném druhá. Co se HTP týká, tak to je opravdu průšvih, to nepopírám. Ale ty byly montovány bohužel i do Pola a Ibizy. Dále porovnáváte Lagunu a Octavii. Ale konkurence pro Lagunu není Octavia, ale Superb… A ten má motorizace jiné, než OII (ne všechny…) a je na úplně jiné úrovni než OII. Spíše co jsem měl na mysli je vyšší spolehlivost obecně německých aut. Předem podotýkám – ne závratně vyšší, ale vyšší je nepopiratelně. Opět – v něčem lepší jedna značka, v jiném druhá. A nakonec, nejsem nějakým super nadšencem ani jedné, ani druhé značky, kdyby mě někdo chtěl kamenovat…;)

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist