-
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
-
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
-
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
-
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
No vida co dokáže krize, to už jsou docela zajímavé ceny…
1.2 TDI ma 75 koni a tym padom tam mate chybu 🙂
V ceníku, který nám Škoda-Auto zaslala, žádný motor 1.2 TDI uveden není. Jen 1.6 TDI ve verzích 75 / 90 / 105 k.
Takže jestli je někde chyba, tak na straně Škody.
asi ano, slovensky server auto.sme.sk pise o dvoch motoroch TDI v 3 vykonnostnych verziach a to trojvalec 1,2 TDI CR (55 kW/75 k) a štvorvalec 1,6 TDI CR (66 kW/90 k alebo 77 kW/105 k)
Ano, je to jak píše loro. Nejslabší naftová Fabie je 1.2 TDI – tříválec se 75 koňmi. Vypadá to jak 1.6 TDI bez posledního válce, ale to je jen moje spekulace 🙂 Každopádně vsadím boty na to, že naftový tříválec, byť CR, bude vydávat úžasné zvuky a bude skvěle vyvážený.
Ty ceny jsou celkem sympatické, zejména ten 1.2 TSI 86 koní. Podle mě ideální motor do Fábie s přijatelnou výbavou za krásných 250 tisíc. O této kombinaci si dříve Škodovkáři mohli nechat jen zdát. Ta atmosférická 1.4 se chová přijatelně na poměry motorů před 10-15 lety, ale ne už dnes.
Pak už to taková sláva není. Když se podíváte na cenu silnějšího TSI a podíváte se na stejný motor např. do Pola, tak zjistíte, že VW je jen o pár tisíc dražší v nejvyšší výbavě. Jo, musíte si připlatit za dveře a za klimu a to docela mastné částky (trochu demence od VW mi to přijde), ale když prohledáte ceník, dá se to obojí pořídit v rámci balíčku ještě s pár dalšími příjemnými drobnostmi za rozumné peníze a lépe vybavené Polo pak stojí 350 tisíc.
To bych musel být asi hodně velký vlastenec, abych si nekoupil za relativně decentní příplatek srovnatelné auto, které je v koncernu výš a má přísnější kritéria pro testy na kvalitu komponent, takže se dá předpokládat, že bude lépe odolávat běžnému opotřebovávání.
Ta či onak, příjemná změna od Škodovky. Teď ještě auto trošku zmenšit do výšky a zvětšit do šířky a bude to fajn 🙂
Tak teď koukám, že to Škodováci mají blbě i na oficiálních stránkách 🙂 Z této věty
"V nabídce dieselových agregátů jsou motory 1,6 TDI CR/55kW a 1,6 TDI CR ve výkonových variantách 66 kW a 77 kW."
je zcela jasné, že tam je překlep a to první má být 1,2 TDI RC/55kW. Což ostatně dokazuje pohled do PDF brožury, kde je motor již označen správně.
Fabia mela ale v lednu a unoru v akci nejslabsi diesel uz pod 300 tis – myslim nejakych 286 tis….takze podrazila:-(