Nová Škoda Fabia – první test
27 fotografiíTesty automobilů
Původní Fabia je nejprodávanějším autem v ČR. Má její nástupkyně všechno potřebné, aby mohla její úspěch zopakovat?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
27 fotografiíTesty automobilů
Původní Fabia je nejprodávanějším autem v ČR. Má její nástupkyně všechno potřebné, aby mohla její úspěch zopakovat?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
tak se koukam a říkám si že ta 1.generace byla aspon na vzhled lepší
Moc pěkný čtení, hlavně dobrý úvod. Myslím, že hodně lidí je z ní zklamáno, protože čekalo prostě příliš mnoho. Přitom se dalo přepokládat, že to nebude žádná revoluce, ale jen evoluce. Ono ohledně techniky nebylo moc co zlepšovat. Samozřejmě přibily nové prvky výbavy, které si žádá doba – hlavové airbagy, kontrola tlaku v pneumatikách,… Ale opět se objevily praktické vychytávky by Škoda – velikost kufru, praktické plato. Obdivuji inženýry postavené před nelehký úkol zvětšit prostor interiéru s původním rozvorem. A hlavně, že auto prakticky nepřibralo. Asi největší slabinu vidím v pohonných jednotkách. Zde koncern trochu svazuje. Jako slušný motor se jeví jen 1.2 HTP (51kW). Ostatní jsou jen průměr. Chce to nějakou 1.6 s 85kW nebo 1.4TSI. Vzhledově se mi celkem líbí, uvidíme naživo. Jsem docela zvědav co vymyslí VW s Polem-hlavně design. Protože J.Manske se s úkolem vypořádal slušně.
Ehm..Řekl bych že ten design je příšerný..Opravdu mě dostala ta fotka s Cliem. Je sice pravda, že fabia o žádný sportovní charakter nestojí, ale i ten pohled z boku vypadá trochu směšně. Je tam strašná disproporce mezi výškou dveří a oken (nevím jak líp to popsat:)). A ty prťavé kola to jen umocňují.
hm, dizajn je dost zly, sak vyzera jak opuchnuty swift.
design je sice divný, ale proti současný fábce je vidět aspoň nějaký pokrok… ne už proti cliu, tam vypadá jak chudý příbuzný
To srovnání s Cliem, je trochu zavádějící. Jen to dokazuje, že Fabia je užší. Clio je pěkně rozkročené a působí jako by přisáté k silnici. Což se může někomu líbit. Ale proč dělat věci stejně. Fabia je prostě jiná, zezadu vypadá kompaktně, lehce, čistě. Nevidím v tom problém. A i když je "užší" má přesto větší zavazadlový prostor. Ono nafukování Clia taky nikam nevede-příští generaci jim z toho vyleze Mégane? A ten designér neměl zas tak volnou ruku, jak by se mohlo zdát. Na původním podvozku udělali vyšší a větší auto, k tomu se přidal přední převis ohleduplný k chodcům. A on to všechno musel spojit v celek, dát tomu nějaký výraz. Nelehký úkol, ale zvládnul to.
Hej, tak je to nové auto, nebo facelift? když je postaven na starém podvozku??? jo a čím je srovnání s Cliem zavádějící? hej, že ty jsi patriot ?
Ta fotka s Cliem je opravdu zavádějící. Fabia byla focena přímo ze zadu a Clio mírně více z boku. Takže ta fotka ten dojem velmi prohlubuje a kdyby ty auta byla opačně, tak bych se skoro vsadil, že Fabie bude vypadat širší :-). Tož tak.
Ano, Clio je trochu z boku, ale věřte mi, že Fabia je viditelně užší z jakéhokoli pohledu. I kdybych fotku vyfotil tak, jak říkáte vy, pořád by Fabia vypadala užší – protože prostě výrazně užší a vyšší je.
Kurňa vy furt piskujete jak je škaredý to auto a že je to SWIFT…Není…Prostě že je podobné SWIFTU a má ostré linie je prosté moderní trend…To že Mercedes začal s blinkrama v zrcátku a ostatní automobilky šli podle Mercedesu taky do zrcátek to nikomu nevadí a taky nikdo neřiká že se ostatní automobilky opičí po Mercedesu…Tak takhle je to proctě stejný jak u SWIFTU A Fábky…A myslim si že je pěkný a bude určitě kvalitní…To je jak s Roomstrem prý si ho nikdo nebude kupovat.Leda hovno jezdí jich plná prdel.Je to prostě pěkný a spolehliví auto.Lepší než Berlingo atd…
to auto jsem videl v provozu, bohuzel musim rict, ze jsem zklaman, jak je uvedeno v clanku, zezadu to auto vypada dost uzce a nestabilne,primo tence! predek Roomsteru je taky osklivej, myslim si,ze designove tohle auto ma jiz nyni predpovezenou spatnou budoucnost. A ta spolehlivost VW group 🙁 proste spatny… Rad bych si koupil domaci vuz,ale za techto podminek to proste nejde.
Díky za "jiný" článek. Zajímavé postřehy a nemusí tu být ani tisíc tabulek. Mám na Vás dvě otázky. První – při pohledu na fotku interieru se mi zdá, že pedály jsou "vyosené" směrem doprava, hlavně plynový. Je to jen zdání? Nemusí člověk více vytáčet nohu? Druhá – "motor nemá charakter", co přesně tím myslíte? Který z nabízených benzínových pro Fabii2 má charakter? Chápu to tak, že nemá zajímavý zvuk, zajímavý výkon, výkonostní špičku. Prostě že je neutrální jako celá nová Fabia?
Proč píšete,že je nebezpečné mít sedačku uplně dole?Já myslel,že je to naopak spravně.Děkuji za vysvětlení.
Sedačka by měla být nastavena tak, aby měl řidič co nejlepší výhled z vozu a zároveň co nejideálnější polohu za volantem (co se týče ovládání). Škodovky obecně mohou mít sedačky opravdu hodně nízko a řidiči menší postavy pak prostě nevidí pořádně ven…
Ja se svymi 193 cm mam tu sedacku uplne dole. Kdyz jedu fabkou co nema sedadlo seriditelne je to hruza, presne naopak pak zase nevidim nic ja 🙂
Honzo , prosim tě bude video nové Fábie z Portugalska ???
Bohužel nebude. Měl jsem sice kameru s sebou, ale testovací trasa byla vybraná tak nešťastně a času bylo tak málo (bohužel ještě o dost míň, než je u takových prezentací běžné), že natočené záběry neodpovídají množstvím ani kvalitou tomu, co bychom tu chtěli zveřejňovat. Snažíme se sehnat alespoň oficiální záběry.
To je zajimavy,ze auto.cz to video ma….
Ano, je to zajímavé. Zřejmě jeli po jiné trase, resp. se na určenou trasu vykašlali a volili vlastní. Vezmeme si z toho poučení pro příště…
Každopádně platí, co jsem řekl. Záběry máme, jen nedosahují kvality, kterou chceme zveřejňovat.
Dobrý den Honzo,
prosím, když už není video, prozraďte mi. Ta fabie na cca čtyřech fotkách dole pod článkem, focena na nějakém útesu, to je stříbrná nebo béžová Cappucino? Zhruba příští týden si ji objednávám a jediný v čem zatím tápu je právě barva:-)) Moc díky za dojmy, článek i odpověď:-))
Tom
Pokud se nemýlím, auto vystavené na trávníku nad mořem bylo stříbrné. Jenže z fotek se barva posuzuje hodně špatně a navíc záleží na tom, jaké slunce na lak svítí. Přímiřské podnebí je k autům opticky většinou hodně štědré. Doporučuji vyrazit do autosalonu a podívat se na auta ve vybraných barvách naživo – jedině pak budete mít opravdu představu, jak budou vypadat.
Ahoj, tak musím říct že už jsem ji také viděl naživo v provozu… je až nechutně úzká a vysoká, ty proporce se opravdu nepovedly…. Navíc jsem jí viděl předjíždět novou corsu, která je ve své třídě nejširší a fabia tak vypadala jako auto o dvě třídy menší auto,,, docela jsem se za ni styděl… mě se nelíbí :o(
Kdybych si měl vybrat, koupil bych starou Fabii, lepší vzhled, při porovnání lepší výkon. Uvidíme až bude na trhu jaké se objeví závady. Jinak je tam moc věcí od Roomsteru! A to jí dělá ten nepěkný vzhled. 🙁
Nechapem ze nedokazu odkopirovat system sklapania sedadiel od Hondy alebo Toyoty. Je to smiesne a zastarale, davat dolu opierky a nesklopit sedadla do roviny. Aj C3 ma vacsi kufor a to nehovorim o Honde Jazz 380L. Som sklamany. Skoro ziadna inovacia.
(Btw: nejsem ten patrik tady nahoře). (druhé btw: Díky redakce, dobrá recenze :-)) Teď ke kufru: myslím, že se mu věnuje zbytečně velká pozornost. Fabia je a zůstává klasický malý hatch, segmentově předurčený pro město nebo výlety ve dvou. Na rodinu a náklady má dokonce i modelově chudá Škoda hned dva jiné pomocníky: Fabii kombi a Roomster.
Ve starém modelu byl ještě hydraulický posilovač-není tam náhodou taky elektroh. Proč by jinak odcházelo čidlo úhlu nastavení volantu za 4500,-. Jinak hezký článek.
musím dodat ,že Fabie je pořád z venku vošklivá s tím už nikdo nic neudělá bma
STALE TO NENI MAZDA 323 323F ale do Japonska je daleko přece stačí Felicie bma
naštěstí to není mazda 323F
Poslední na konec, jak se vždy říká, platí i u fotogalerie, kde Fabia stojí vedle Clia – poslední foto. Nejdřív jsem si myslel, že vpravo je nějaký vůz z Indie, ale tohle je opravdu VRCHOL co se vzhledu týče a techniky ani nemluvě. Tímto modelem Škodovka nemůže konkurovat už ani vozidlům z Indie. Češi, zase se nechte zlákat těmi zaplacenými motoristyckými časopisy, kde "toto" vozidlo budou opět vychvalovat do nebes. Když stojí Fabia vedle Clia, tak, tak… já nemám prostě slov…
Je pravda, že spousta automobilek se vydalo směrem zvětšování aut v dané třídě a jsem rád, že Škoda Auto zůstala u stejného rozměru jako u předchozí generace pouze se zlepšením využití vnitřního prostoru. Na parkovištích, u spousty lidí tak oblíbených obchodních domů, se bude lépe manévrovat, 4 lidi při každodenním cestování do práce se tam taky v pohodě vejdou (kolikrát a kolik majitelů cestuje s tímto autem v 5-ti lidech?), na úzké české okresky je stejná šířka taky + a podvozek je jistě stále stabilnější než u 90% francouzské konkurence. Každý ať si vybere co mu vyhovuje a ať přestane házet špínu na něco, co si zase rádi koupí jiní lidé.
to je starý jak jetuzalem..:-)
toto vozidlo jsemi moc líbý ma spoustu předností a koncern škoda opět nesklamal a vyrobyl moc dobré auto líbíse tak jsi mislím že se bude hodně prodávat má příznivou cenu a toje plus
Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru