Nová Škoda Fabia překvapena, testuje na Nordschleife
10 fotografiíŠkoda Fabia
EXKLUZIVNĚ: Nejsledovanější premiéra tuzemské automobilky se blíží, nová Škoda Fabia testuje v Zeleném pekle.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
10 fotografiíŠkoda Fabia
EXKLUZIVNĚ: Nejsledovanější premiéra tuzemské automobilky se blíží, nová Škoda Fabia testuje v Zeleném pekle.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
že mi to přijde jako facelift současné fábky;-)
Koncern má vždy jen facelifty, překvapení nehrozí 🙂
Vyzera to ako facelift FII ! strechu priplacnu, znizia podvozok, daju PQ25 Lang napravy, bocne panely trochu nafuknu a mame “ zcela novou, uzkou a nizkou skodu fabia 2 a 1/2 generace “ (ala Golf5 akoze Golf6 a pod.)
Len ostava dufat, ze nenarobia v interieri a v elektrike zverstvo ako z Rapida !
Máme tu nekončící snižováním počtu válců napříč většinou současné motorizace. Navíc už i životnost současné zážehové motorizace se čím dál tím blíží motorům OHV Škoda s litinovou hlavou, jen s tím rozdílem, že kompletní GO motoru není proveditelná a i kdyby se daly všechny potřebné komponenty sehnat, tak absolutně mimo rozumnou cenovou relaci.. Bavil jsem se u sběrných surovin nedávno s Borcem a kolik těch bloků HTP vezl do šrotu. Dnes už se běžné automobilky v preciznosti nepředhání. Stačí si třeba porovnat Xantii a C5, nebo staré 1.9 TDI co jezdí pod 4 litry se současnými 2 litrovýmiu stroji. A ten název Fabia by už taky vyměnit.