autoweb.cz > Komerční prezentace > Nová OBD2 autodiagnostika v češtině – zvládnete ji i svépomocí
Nová OBD2 autodiagnostika v češtině – zvládnete ji i svépomocí
Nová autodiagnostika v češtině zvládne diagnostikovat většinu automobilů od roku výroby 1996. V Česku, kde je průměrný věk aut 15 let, a tedy jezdíme i mnohem staršími vozy, to určitě oceníme. Aplikace podporuje především americké vozy od roku 1996, evropské benzínové automobily od roku 2000, od stejného data výroby rovněž asijské modely aut a evropské dieselové vozy od roku 2003 až 2004.
Autodiagnostika zdarma s mnoha funkcemi
Čeští vývojáři z TorriaCars poskytují svoji aplikaci v rámci Google play a App store v ČR zdarma. Za verzi bez reklam zaplatíte pouhých 29 Kč. Aplikace umí standardně očekávané funkce autodiagnostických programů, ale má i zajímavé možnosti navíc.
Samotná diagnostika na auta nabízí analýzu normovaných chyb. Celkem obsahuje až 5500 chybových hlášení. Samozřejmostí je nejen analýza, ale i řešení některých problémů. Autodiagnostika OBD2 TorriaCars vyčte chyby motoru a následně je umí smazat a vypnout kontrolu. Tuto funkci využívají majitelé plynových automobilů před technickou kontrolou. Jednotka se díky funkci vyčistí a není pak problém projít emisemi.
Aplikace ukáže aktuální hodnoty měření jak v podobě naměřených hodnot, tak přehledných grafů. Takto dokážete analyzovat různé testy – například test zrychlení, zatížení motor i lambda sondy.
Zjištěné chyby vozidla se ukládají do historie chyb. Lze si je v rámci PDF dokumentu i sdílet, například s mechanikem. Tuto funkci jde využít třeba v případě, že se chyba objevila, ale následně se přestala projevovat.
TIP: Videonávody, jak používat autodiagnostiku
Jak SX OBD autodiagnostika funguje, jak pracovat s naměřenými hodnotami, vyhodnocovat chyby, ale i jak autodiagnostiku připojit přes wi-fi, najdete v přehledných videích firmy TorriaCars.
Funkce pro milovníky rychlosti
Pro nadšence do rychlosti má autodiagnostika i speciální funkci – akcelerační test. Máte si možnost testovat zrychlení motoru, avšak mnohem sofistikovaněji než na přístrojové desce. K měření se totiž využívají snímače otáček/rychlosti. Rychlost se načte ihned při rozjetí vozidla a načítá se s přesností na tisíciny sekundy. Změna rychlosti se načítá každých 5 milisekund. Měřit jde i superrychlá auta, jako je Ferrari.