Nová móda zákazníků – soudit se kvůli spotřebě
silniční doprava
Motoristé neumí jezdit úsporně a diví se, že jim auto žere mnohem víc, než kolik udává na letácích výrobce. A pak se s ním chtějí soudit.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
silniční doprava
Motoristé neumí jezdit úsporně a diví se, že jim auto žere mnohem víc, než kolik udává na letácích výrobce. A pak se s ním chtějí soudit.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Staré směrnice sice taky nemohly odpovídat realitě každého jednotlivého uživatele onoho modelu, ale aspoň podle nich ta reálná spotřeba šla odvodit. Z dnešní slavné metodiky nepoznáme o nic víc, protože se sice zrychluje i zpomaluje, ale to tak že ve městě tempem chromého cyklisty, mimo město tempem chromého cyklisty+konstanta a výrobci díky tomu jsou nuceni kazit auta nesmyslnými převody (u manuálů) a mapováním plynu (což je vůbec to největší zvěrstvo). A na hloupý test jsou nabaleny ještě hloupější regulace – v některých komunistických režimech už se dokonce platí podle něj povinné ručení. Jako by člověk už neplatil daň ze spotřeby státu jednou v ceně paliva.
… že se automobilky se svými zkušenostmi s různými spory, více nejistí v kupních smlovách a v prospektech.
Pokud u spotřeby mají poznámku \“Podle metodiky EHK, (US..) … a spotřeba platí jen pro vůz se standardním vybavením\“, pak se takový spor nedá prohrát. Nebo se mýlím? Zajímalo by mne pak zdůvodnění těch rozsudků.
… že se automobilky se svými zkušenostmi s různými spory, více nejistí v kupních smlovách a v prospektech.
Pokud u spotřeby mají poznámku \“Podle metodiky EHK, (US..) … a spotřeba platí jen pro vůz se standardním vybavením\“, pak se takový spor nedá prohrát. Nebo se mýlím? Zajímalo by mne pak zdůvodnění těch rozsudků.
Tak jen čekám, kdy mě naopak zažaluje mitsubishi. Se space wagonem s 2,4 přímovstřikovaným benzínem, kde je dle techničáku kombinovaná spotřeba 9,3l se při rozumné jízdě pohybuje průměrná spotřeba do 8. Poslední měsíc mě auto doslova děsí, neb po výměně svíček a vzduch filtru není problém jet i za 5,5 či 6,8 s vozíkem(uvádím údaj dle PP, který má chybu cca0,3-0,5l). Jestli mě zažalujou, tak mě zruinujou.