Nová Mazda MX-5 (2015) má své české ceny, základ startuje na částce 629 900 Kč

Bez nadsázky jde o jedno z nejočekávanějších řidičských aut letošního roku a my už víme, kolik si za něj bude Mazda účtovat. Za silnější dvoulitr dáte nejméně 784 tisíc.

V tuto chvíli jsme na prezentaci nové Mazdy MX-5 v Barceloně, takže už brzy vám budeme moci napsat, jak tento japonský dvousedadlový roadster ve své čtvrté generaci jezdí. Ještě předtím vám však můžeme říci, kolik si za něj bude automobilka účtovat na českém trhu.

Vůbec nejlevnější varianta osazená čtyřválcovou atmosférickou patnáctistovkou o výkonu 131 koňských sil stojí ve výbavě Emotion 629 900 Kč. Součástí této částky jsou šestnáctipalcová hliníková kola, „manuální“ klimatizace, palubní počítač, ovládání oken v elektrice či světla LED.

Druhý stupeň Challenge v hodnotě 659 900 Kč nadto přidává kožené čalounění volantu a hlavice řadicí páky, sedmipalcový displej multimediálního rozhraní a otočný ovladač na středovém tunelu, diody denního svícení, multifunkční volant, tempomat, vyhřívání vnějších zpětných zrcátek či bluetooth.

Za třetí výbavový stupeň Attraction už dáte 709 900 Kč, přičemž Mazda vám k vozu přibalí také automatickou klimatizaci, tmavě zbarvené šestnáctky, systém hlídání jízdního pruhu, vyhřívaná sedadla s koženým čalouněním, světelný a dešťový senzor, digitální příjem pro autorádio a elektro-chromatické vnitřní zpětné zrcátko.

Mazda MX-5 1.5 Revolution vyjde na 736 900 korun a od stejné verze konečně můžete objednávat také dvoulitr Skyactiv s maximálním výkonem 160 koní. Výrobce za něj chce 783 900 Kč, což není zase tak masivní rozdíl, potíž je akorát v tom, že si silnější pohonnou jednotku nemůžete objednat v horší výbavě. Takže počítejte ve standardu se sedmnáctkami, bezklíčovým zamykáním, navigací, audiem BOSE, tlumiči Bilstein, samosvorem, zadními parkovacími senzory a automatickým přepínáním světel.

Revolution Top je pak vyhrazen výlučně pro výkonnější agregát a prodejce vám za něj naúčtuje 833 900 korun. Nad vše zmiňované přidává sportovní sedadla Revaro čalouněná kombinací kůže-alcantara, systém hlídání mrtvého úhlu a senzory kontrolující provoz za autem.

26.8.2015 3:30| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist