Nová Mazda CX-5 nabídne revoluční diesel
5 fotografiíMazda
Mazda ve Frankfurtu představí nový crossover, který dostane novou generaci vznětových i zážehových motorů s nízkými emisemi.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
5 fotografiíMazda
Mazda ve Frankfurtu představí nový crossover, který dostane novou generaci vznětových i zážehových motorů s nízkými emisemi.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Som niekde cital, ze diesel od mazdy nebude mat filter pevnych castic:D
pretoze to vdaka svojej konstrukcii nebude mat zapotreby a aj tak splni Euro 5 a Euro 6.
Myslím že to je omyl. Není to úplně jasné, ale všude se píše o tom, že nebude SCR (což je jeden způsob jak se zbavit NOx) ani že nebude potřeba katalyzátor deNOx (což je jiný způsob jak se zbavit NOx – směsi oxidů dusíku).
Nema zapotrebi SCR nebo katalyzatoru deNOx, nikde se nepise o DFP. Pro Euro 6 je dulezite, ze nebude zapotrebi zadne DALSI zarizeni cistici vyfukove plyny. DFP je standard, cokoli co by slo dal diesel vyrazne prodrazuje. S DPF se uz vsichni smirili, nakonec dnes uz je potreba maly DPF (u Mazdy), ktere je o 2/3 mensi nez puvodni, Euro3. Pokud se pletu, budu jen rad.