nova-alfa-romeo-je-pry-lepsi-nez-golf-a-focus.jpg

Nová Alfa Romeo je prý lepší než Golf a Focus

Alfa Romeo

Aspoň si to o modelu Giulietta dovoluje tvrdit její tvůrce...

Diskuze

15 komentářů

    karel66

    Cha , cha . Takových tvrzení by se našlo . První co mě napadlo bylo jak se soudruzi z Togliati naparovali že jejich Samara strčí do kapsy Golf i Escort . Tady je situace asi trochu jiná , současná Alfa Romeo asi bude kvalitní ale , proč proboha dnešní alfy vypadají tak blbě vykulený ?

    mattt

    Hlavně cenově jsou uplně mimo …

    Limetkka

    Zatímco golf a spol není předraženej co?!!! Dyť golf je jen extrémně předražená a ještě k tomu o dost horší oktávka

    Darren

    autor článku má možná tak pravdu s přestárlou a značně přesluhující Mussoou. AR Mito je velmi vyvážené a velmi solidně postavený vůz s vynikajícími jízdními vlastnostmi, které se např. vedle VW Polo či Fiesty dají shledávat jako adrenalinové. Německá masovost a kvalita drtí italskou šarmantnost, sám mám BMW 320d zcela nové auto, ale manželka má malého Míťu a je to skutečně mnohem charismatičjějtší auto než mé BMW, i když jsem spíše praktit do malé Alfičky usedám vždy s láskou. A jízdní vlastnosti? Skvělé.

    T.Lojza

    Vykuleny? Me osobne se to libi.

    stunty

    hlavně to neměla být Giulietta – to jméno patří k jinému autu. A taky neměla mít masku z Mita, ale ze 159.

    honzik

    😀 jen se bojim aby nástupce 159 neměl čumák jako mito a tohleto..

    drevokocur

    To že bude lepší je snad jedíné co ji může zachranit. Ten vzhled se mi líbil akorát na 8C Competizione tam to byl velmi zajímavý celek. A navíc ho chtěli odlišit od ostatních alf. Ale na mitu se mi to nelíbí ale vzhledem k zaměření auta víc na ženy se to dá ještě nějak ospravedlnit, ale tady na tomhle je to fakt hnus. Myslím že alfa pokud v tom bude pokračovat tak přišla o svou jednu přednost a tou je design.

    Tak že podle mě pokud chce uspět tak musí nějak předkvapit, ale designem to nebude….škoda

    Autopujčovna

    Neviem prečo redaktori stale ospevuju ten Focus asi sa nikdy neviezli v benzinovej 1,4 alebo 1,6 mam take v autopozicovni a je to hrozne auto slabé, poruchové, škaredé a žere 9 litrov Golf 1,4 ,1,6 1,9 TDI PD je to isté myslím že tieto autá sa stávaju ikonou len kvoli verziam GTI a RS a hlavne že na inzerat je možné kupiť všetky nahr. diely z kradnutych aut za lacne ceny!!

    Enzo

    Pokud se autor tohoto článku aspoň trochu zamyslí, tak mu snad dojde, že Alfa se opravdu nedá srovnávat s konkurenty typu Golf nebo Focus. A jestli bude Giulietta uskákaná koza si opravdu nemyslím, protože na rozdíl od Delty bude mít vzadu víceprvek zcela nové modulární kostrukce od Fiatu. Takže milá redakce jste opravdu vedle, těžce mimo a opět ze sebe děláte blby.

    Zdysek

    Srovnávat Alfu s Volkswagenem může jen Golfista (nejlépe 1.6, nebo TDI), který o autech ví, jen že se pěstují na polích.(proto si koupil Golfa) např motory- jezdím do práce s roomsterem 1.2HTP cca 0.01kw (fakt to nejede) ve 3 lidech za 9-10L benzínu na 100km. Moje 21let stará Alfa 75 2.0 T.S. KAT 109kw ve stejném obsazení jezdí (je jezdit a jezdit) za 8-9l/100km.

    Tak tam je přesně volkswagen.

    A jestli je něco o ničem, tak je to Golf

    T.Lojza

    No vidite, ja jezdim s 2.4 JTD od AR a za 5.8 po meste. Pritom to auto vazi 1600kg.

    Moment, já myslel, že hovoříme o autech a ne designu.
    Pak také chápu, že píšete ty nesmysly, co píšete. Proboha můžete mi ukázat Alfu Romeo, které je horší než VW Golf? Arna? Možná… i ten prachbídnej Alfasud, pokud mimořádně ve vzácné chvíli fungoval, byl prostě v mnoha směrech inovativnější, zajímavější a oduševnělejší…
    V čem má být Giulietta lepší než Golf? V konstrukci karoserie? To už byla AR 146, která má tužší kastli než současný Golf, od 147 jsou to už zásadní rozdíly. V řízení? Se 147 se může měřit tak možná Mondeo ST… v kinematice? To je trapné, ale snad se na světě nenejde člověk, který by se domníval, že poslední generace Golfu se v jízdních vlastnostech vyrovná kterékoli Alfě – lhostejno jakému modelu, u některých jsou jen malé rozdíly (145/146), někdy se jedná o diamterální rozdíly (147, 156…). Výkonnější motory? Golf s výkonným motorem byl jen R32, který měl konkurovat AR 147 GTA za 2/3 ceny, poslední dobou zaslouží, pravda, velkou chválu agregáty TSI od Lamborghini, ale TBi je přeci jen ještě o fous dál…
    Takže jinak – v čem má být Giulietta vlastně lepší? Vždyť již její předchůdkyně – 147 – ve všem lepší byla – krom marketingu, předpodejního servisu, záručního servisu, poprodejního servisu – ale to nemá nic společného s autem, to je spíš vizitka FIATu ČR a ne Alfy Romeo… ano, Golf byl lepší v nabídce. AR 147 se nabízela v nesmyslně omezených konfiguracích. V tom byl Golf lepší!
    Takže titulek by mohl znít: Konečně budeme auto nabízet ve více verzích! Byl by blíže pravdě…

    Designem to nebude! Konečně! Konečně zase Alfa Romeo třeba bude dělat zase pořádný auta a ne módní doplňky. Kde jsou ty časy zlatý AR 75, která se nelíbila snad ani majitelům, ale byla prostě božská! Převyšovala veškerou konkurenci ve všech směrech nejméně o dvě generace. Jo, to byly časy, kdy jsme se u Alfy bavili o podvozku, motorech, řízení… prostě o autě a ne o designu! Nejhorší, co se mohlo této milánské automobilce přihodit, byly příběhy posledních let, kdy vyráběli nic moc auta, ale zato to všichni tupaři kupovali, protože to bylo krásný. Že by konečně Alfa přestala dělat kýče a zase se vrátila k auťákům? Ošklivým, ale fantastickým?
    To by byla dobrá zpráva… moc dobrá zpráva…

    AR 75 TwinSpark? To auto s revolučním celohliníkovým motorem DOHC s cívkovým variabilním časováním sací vačky, dvojitým zapalováním pro dokonalé shoření směsi, spojkou s převodovkou u zadní nápravy (kdo napíše Transaxle je nevzdělaný hlupák) a kinematicky vynikající zadní nápravou DeDion? To hranatý, vošklivý a konstrukčně nadčasový auto, který bylo ve všech směrech několik generací před konkurencí?
    Neprodáte ji? Nebo nevyměníte za posledního zánovního (a zcela bezcenného) Golfa?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist