Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde (2015): Kopíruje design BMW M3?
2 fotografieAlfa Romeo Giulia
Dnešní auta jsou prý všechna jako přes kopírák. Jistě to neplatí úplně a najdou se auta, která se nebojí odvážného a zcela nekonvenčního designu, ale jistou podobnost Alfy Romeo Giulia s BMW řady 3 přehlédnout prostě nelze.
Opravdu plnohodnotný článek… Alfa v poslední době chrlí jednoho krasavce za druhým, alespoň co mě přijde. Ale tenhle článek, no, když na traktora Zetor napasujete předek z Johna Deera taky si budou podobný. Ale srovnávat konzervativní téměř stejný design BMW s invovativními tvary Alfy moc nelze. Jezdím X5 tkou takže jsem bramborákista, ale Alfa je prostě krasavice a její tvary rozhodně konzervativní nudné BMW podle mě vůbec nepřipomíná…
Tohle nemá s BMW nic společného!!! Mám 159 a ten předek ji hodně připomíná. O podobnosti s Německými modely může hovořit jenom člověk, kteří je pod vlivem „Das auto“. Tohle je Ital se vším co k tomu patří! A motor ve QV, tak to je báseň 🙂
Tohle nemá s BMW nic společného!!! Mám 159 a ten předek ji hodně připomíná. O podobnosti s Německými modely může hovořit jenom člověk, kteří je pod vlivem „Das auto“. Tohle je Ital se vším co k tomu patří! A motor ve QV, tak to je báseň 🙂
O kopírování designu BMW může hovořit pouze člověk, který toho o konstrukci vozidel mnoho neví. Zatímco předokolky mají celkem dost vůle pro vnější pojetí designu a stylingu, zadohraby mají zvláště s ohledem na požadované skvělé jízdní vlastnosti mnohem méně možností ztvárnění. Prostě se hmoty u zadokolek posouvají dozadu a přední převis se zkracuje, pozice kabiny se pak polohově optimalizuje dle rozložení hmotnosti na nápravy a optimální trakci (s tím má problém většina předokolek), rozhoduje hmotnost a umístění řidiče. Takže je to Alfa nejen podle přídě, ale i detailem proporcí i provedení. O tom žádná.
Zmínka o vyboulené kapotě mě fakt pobavila 🙂 Nějak si teď nemůžu vzpomenout na auto s motorem vepředu s kapotou prohnutou dovnitř. Jasně že má svalnaté boky, je to zadokolka o 510 koních. Ale, byť mám M3 moc rád, zrovna tahle generace mi připomíná spíš schody a Alfa zkrátka nevypadá, jako slepenec hran. Existuje takhle vtipný článek i o Maserati Ghibli? Každopádně má teď M3 dost zásadní problém. Alfa bude hezčí, bude líp znít a zřejmě bude i rychlejší a levnější. A co do vzhledu je hezkou metaforou i porovnání jmen obou aut. Guilia a M Drei.