Nissan X-Trail (2001 – 2007)

5 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Japonský vůz Nissan X-Trail zaujme na SUV nečekanými schopnostmi pohybu v terénu. Vděčí za to propracovanému pohonu všech kol.

Diskuze

12 komentářů

    Tom

    prece nemelo 206kW

    dav

    To mel myslim Japonskej model .

    dav

    K hlavnim Vadam 2.2 Di patri spis vadne vstrikovaci cerpadlo, turbo to je jako kazdy jiny a odchazi spis vlivem majtele. Pak jeste vahy vzduchu .

    Ale celkove to jsou dobry a spolehlivy motory 2.2Di ma nizsi spotrebu a vykon nez Dci ,ale zase mu turbo nabiha vyrazne dyl.

    Otto

    Presne tak ,a ešte boli aj problémy s zadieraním klúk…

    dav

    Tu kliku si pletes z 2.5 litrem u tohodle jsem to neslysel nikdy ten motor vydrzi opravdu hodne a zaradil bych ho mezi spolehlive.

    dav

    Jo a jeste jsem slysel neco z intercolerem ze se nekomu rozbil u tohodle auta.

    Andrew

    Ten diesel je katastrofa. První turbo pryč po 60k km, a druhé, i přes řízení podle instrukcí "jak se chovat k motoru s turbem" od servisu Nissan, odešlo po 30k km. Chudák tatík už se s tím autem něco natrápil a asi už je z dieslů nadobro vyléčený. Nebo to aspoň tvrdí 🙂 Jinak jedná se o jeden z úplně prvních kusů 100 kw.

    dav

    Ten diesel je dobrej lepsi nez nejaky VW teda krom spotreby ,ale tvuj tatik schytal neco divnyho ze takle odchazi co nekomu kleklo tak max 1 a to treba po 100 000km.

    Nebo schytal vadovy turbo a pak ho nechali zrepasovat a spatny je . Nebo spatna montaz pricpana hadice oleje nebo velkej tlak v turbu a jde do hajan . Kazdopadne to neni normalni bouzel nekdo vzdycky schyta vadovi 🙁

    lamal

    Mohla by mi redakcia vysvetlit odkial zobrala tu blbost : PORUCHOVY 2,0 16 V ? ide o motor SR20DE co je pre znalejsich legendarny dvojvackovy 2,0 nissan motor, ktory oplyva hlavne nevidanou kvalitou a predimenzovanostou, tak som zvedavy kde na to kto prisiel, ze je kazivy…

    dav

    Jo pisou voloviny nejdriv by meli hledat a pak psat a ne ze jedna baba povidala .

    dav

    Jinak bacha v Xtrailu uz nebyl legendarni SR20DE ,ale QR20DE coz je taky supr motor a je modernejsi civka pro kazdej valec …. Jinak SR20DE dost lidi hlavne ve svete oturbilo se serii motorem a drzi dokonce prez 1.bar ma u nas clovicek a zatim drzi 🙂 a uz jsem videl ze to nekdo nacpal i na QR20DE kterej byl i v P12 .

    Ale stejne skoda ze tu nebyli jak v Japonsku SR20VE to jsou pravy Nissan motory atmo 200koniku … 🙂

    Michal ATV Čergov

    Chcel by som sa podeliť s recenziami mojich 3ks X-Trail 84kw a jeden 100kw. No začnem 84kw naj každy cez 300tis km bez zavady len olej, brzdy a jeden spojka. 100kw pohroma začala na 140tis km spojka, turbo, intercoler, brzdy 2x , a motor renault neni pravda že to neni renault je od r.v.2004 ľudia tieto agregaty aj kolegovia už preklinaju. Stary dobry japonec 84kw na nezaplatenie veľa km a super do dnes už 14rokov mam este čierny 470tis km pôvodne turbo aj spojka ale už ide ťažšie treba meniť ale nič netahalo oozor na auta s ťažnym 🙂 takže 84kw ani veľa ich nieje prečo lebo kvalita asi tak.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist