Nissan X-Trail (2001 – 2007)
5 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Japonský vůz Nissan X-Trail zaujme na SUV nečekanými schopnostmi pohybu v terénu. Vděčí za to propracovanému pohonu všech kol.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
5 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Japonský vůz Nissan X-Trail zaujme na SUV nečekanými schopnostmi pohybu v terénu. Vděčí za to propracovanému pohonu všech kol.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
prece nemelo 206kW
To mel myslim Japonskej model .
K hlavnim Vadam 2.2 Di patri spis vadne vstrikovaci cerpadlo, turbo to je jako kazdy jiny a odchazi spis vlivem majtele. Pak jeste vahy vzduchu .
Ale celkove to jsou dobry a spolehlivy motory 2.2Di ma nizsi spotrebu a vykon nez Dci ,ale zase mu turbo nabiha vyrazne dyl.
Presne tak ,a ešte boli aj problémy s zadieraním klúk…
Tu kliku si pletes z 2.5 litrem u tohodle jsem to neslysel nikdy ten motor vydrzi opravdu hodne a zaradil bych ho mezi spolehlive.
Jo a jeste jsem slysel neco z intercolerem ze se nekomu rozbil u tohodle auta.
Ten diesel je katastrofa. První turbo pryč po 60k km, a druhé, i přes řízení podle instrukcí "jak se chovat k motoru s turbem" od servisu Nissan, odešlo po 30k km. Chudák tatík už se s tím autem něco natrápil a asi už je z dieslů nadobro vyléčený. Nebo to aspoň tvrdí 🙂 Jinak jedná se o jeden z úplně prvních kusů 100 kw.
Ten diesel je dobrej lepsi nez nejaky VW teda krom spotreby ,ale tvuj tatik schytal neco divnyho ze takle odchazi co nekomu kleklo tak max 1 a to treba po 100 000km.
Nebo schytal vadovy turbo a pak ho nechali zrepasovat a spatny je . Nebo spatna montaz pricpana hadice oleje nebo velkej tlak v turbu a jde do hajan . Kazdopadne to neni normalni bouzel nekdo vzdycky schyta vadovi 🙁
Mohla by mi redakcia vysvetlit odkial zobrala tu blbost : PORUCHOVY 2,0 16 V ? ide o motor SR20DE co je pre znalejsich legendarny dvojvackovy 2,0 nissan motor, ktory oplyva hlavne nevidanou kvalitou a predimenzovanostou, tak som zvedavy kde na to kto prisiel, ze je kazivy…
Jo pisou voloviny nejdriv by meli hledat a pak psat a ne ze jedna baba povidala .
Jinak bacha v Xtrailu uz nebyl legendarni SR20DE ,ale QR20DE coz je taky supr motor a je modernejsi civka pro kazdej valec …. Jinak SR20DE dost lidi hlavne ve svete oturbilo se serii motorem a drzi dokonce prez 1.bar ma u nas clovicek a zatim drzi 🙂 a uz jsem videl ze to nekdo nacpal i na QR20DE kterej byl i v P12 .
Ale stejne skoda ze tu nebyli jak v Japonsku SR20VE to jsou pravy Nissan motory atmo 200koniku … 🙂
Chcel by som sa podeliť s recenziami mojich 3ks X-Trail 84kw a jeden 100kw. No začnem 84kw naj každy cez 300tis km bez zavady len olej, brzdy a jeden spojka. 100kw pohroma začala na 140tis km spojka, turbo, intercoler, brzdy 2x , a motor renault neni pravda že to neni renault je od r.v.2004 ľudia tieto agregaty aj kolegovia už preklinaju. Stary dobry japonec 84kw na nezaplatenie veľa km a super do dnes už 14rokov mam este čierny 470tis km pôvodne turbo aj spojka ale už ide ťažšie treba meniť ale nič netahalo oozor na auta s ťažnym 🙂 takže 84kw ani veľa ich nieje prečo lebo kvalita asi tak.