Nissan Pulsar (2015): Almera v nové podobě oficiálně odhalena

AKTUALIZOVÁNO (+ videa) Almera je minulostí. Do nejprodávanějšího evropského segmentu vrací japonskou značku Nissan pětidveřový hatchback s označením Pulsar.
nissan-pulsar-2015-almera-v-nove-podobe-oficialne-odhalena-1100x618.jpgCelá galerie 17 Zdroj: archiv redakce

Doplněno 11:20 – V galerii nově najdete také fotografie interiéru, motoru a dalších detailů, včetně záběrů Pulsaru v jiné než modré barvě.


Minulý týden jsme zveřejnili několik obrazových upoutávek nástupce Almery a slíbili jsme vám, že v dohledné době zveřejníme první detaily i fotografie. Pulsar je na světě a závazek plníme, tady jsou prozatím známá data.

Kompaktní hatchback podle předpokladů sdílí základy se svým australským jmenovcem, což prozrazují nejen některé identické společné rysy (jako například boční linie oken či silueta), ale i stejný rozvor o délce 2700 mm – to je mimochodem o 14 milimetrů více, než může nabídnout poměrně velká Octavia třetí generace.

Evropský Pulsar je ve srovnání se svým sourozencem od protinožců poněkud delší. Měří 4385 mm, zatímco ten druhý má pouze 4295 mm. Takový Volkswagen Golf sedmé generace je rovněž menší, na délku byste u něj naměřili 4349 milimetrů. Automobilka díky těmto rozměrům působí poměrně důvěryhodně, když tvrdí, že Pulsar nabídne spoustu místa i cestujícím na zadních sedadlech, konkrétně 692 mm v podélném směru.

Svým designem se nový Nissan Pulsar mezi auty jako je Focus, Mazda 3 či Astra rozhodně neztratí, Japonci každopádně při jeho návrhu příliš nespekulovali a stylistickými detaily navázali na crossovery Qashqai a X-Trail. Jestli to samé platí také pro interiér, vám v tuto chvíli potvrdit nemůžeme, jediný záběr na palubní desku skrze otevřený zavazadelník mnoho neodhaluje.

Mezi předními koly Pulsaru se v době uvedení na trh objeví tři pohonné jednotky. Základní přeplňovaná dvanáctistovka DIG-T nabídne 115 koní, na benzínovém vrcholu pak bude čtyřválec 1.6 s turbodmychadlem a výkonem 190 koní. Dieselové agregáty zastoupí patnáctistovka dCi se 110 koňmi a maximálním točivým momentem 260 newtonmetrů.

Produkci evropského Pulsaru bude pro Nissan zajišťovat továrna v Barceloně a její linky vypustí první auta na trh v průběhu letošního podzimu. Ceny známé nejsou, nepředpokládáme ale, že by měly být výrazně jiné než v případě nejbližších konkurentů.

21.5.2014 8:17| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist