Nissan představuje elektronické řízení drive-by-wire
Nissan
Automobilka Nissan postupně zavede do sériové výroby elektronické řízení, které již nepotřebuje pevné spojení s předními koly.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Nissan
Automobilka Nissan postupně zavede do sériové výroby elektronické řízení, které již nepotřebuje pevné spojení s předními koly.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Dám přednost spolehlivosti elektroniky před spolehlivostí lidí schopných napsat \“… výrobci se vyhýbaly …\“ 😉 …
Gratuluji, forma nad obsah, když už nevim jak reagovat na obsah článku, který je technického charakteru, tak si aspoň rejpnu do češtiny, hlavně, že jsem morální vítěz
Tak to je mazec – musím říct, že bych byl nervozní, kdybych drtil třeba 350z na okruhu a věděl, že o to, kam směřují kola se stará PC, které kromě mých rukou vyhodnocuje i jiné vstupy. Nevím, ale osobně nechci, aby mi auto kecalo do řízení –
Řidič: \“já chci vjet na chodník, i když to vypadá, že škrtnu podvozkem, protože uhýbám opilci, co mi vlezl do cesty\“
PC: \“nic takového, přejel bys čáru a navíc poškodil auto, pojedeš rovně\“
Děkuji pěkně, ale já chci svoji tyč zpátky…
A vlézt do letadla se nebojíš (viz Fly-by-wire)?
No letadlo přece jenom podléhá jinému systému pravidelné kontroly všecho, což se o bávám že u auta nebude.
Sice jsem příznivce různé elektroniky (s vyjímkou start-stop systému) ale tohle se mi nelíbí.
Když se vybije baterka tak ani neodtáhnu auto do servisu….nebude zatáčet. 🙁
ohledne rizeni, sepne se ta spojka..