Nissan neuznává záruku na GT-R!
Nissan
Americké zastoupení Nissanu odmítlo další reklamaci na převodovku GT-R.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nissan
Americké zastoupení Nissanu odmítlo další reklamaci na převodovku GT-R.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tezko soudit na ci strane je pravda. U takto vykonnych vozu dostavaji komponenty zabrat,spojky u vozu lancer EVO nebo diferaky u modelů M by mohli vypravet. Zadny komponent neni blbuvzdorny. Asi neni snadne najit hranici jak vyuzit takove monstrum na max a pritom ho neoddelat.Kazdopadne GT-R by melo byt pri vyvoji na neco podobneho pripraveno a pokud to nejde tak provest opatreni. Tak jak to udelali u BMW kdyz na Americky trh uvedli M5 s manualni prevodovkou.
Ale v tom je prave ten rozdiel 🙂
Nech stoji spojka 20tisic a diferencial 40, stale je to len desatina ceny prevodovky…
Ako suhlasim s vykonom GTR, aj s tym ze je to na špici.Ale kupujem si auto za niekolko milionov ktore je oznacene ako športove, tak dufam, ze pri športovom zaobchadzani aj nieco vydrzí!!!Sportove zaobchadzanie je vzdy drsnejsie ako bezne jazdenie , ale to v Japonsku asi nevedeli…Ale Nissanto asi nedomyslel s kvalitou…
Vubec by nebylo od veci vedet jaky je stav na Japonskem trhu.Tam se auto zacalo prodavat driv a teoreticky by melo mit za sebou uz vic. Pokud se tam deje totez problem je jednoznacne v aute. Protoze neverim ze kluci japonsky by ho nejak setrily.Na druhou stranu jedine dobre ze problemy vyvstali pul roku pred prodejem v Evrope.A to ze tohle je ten rozdil mezi Porsche a Nissanem neberu.
Ty ses uplny znalec Nissanu, ze vsechno znas. 🙂 Zase jenom nekoho sere, ze Porsche dostalo na pr*del. Asi tak jako s casem na Ringu, Porsche jenom breci.
Hmm…už mě ten souboj Nissan vs. Porsche docela unavuje. A redakce autowebu by měla být poněkud delikátnější co se týče zasahování do této záležitosti a prosazování svých názorů. V tomhle článku je to celkem okaté…
Na druho stranu každý má právo na svůj názor…Mně se líbí Nissan, takže je to jasný. Na druhou stranu Porsche je dlouhodobě nejspolehlivějším sportovním vozem. Však se uvidí jak to dopadne…:)
Jestli to je vubec pravda nekdo se snazi poskodit jmeno GTR jako Porsche nebo kdyz se ktomu nekdo chova hodne hnusne tak se to pak muze stat
to je ten rozdiel medzi nissanom a porsche..:) (odkaz na diskusiu "Nissan brání svůj čas na Nürburgringu"..)
no zůstanu věrný nezničitelné GTR-R34 ……to auto má charakter..
Zvláštní je právě skutečnost, že taktéž vysokovýkoný GTR-R34 byl velmi odolný dokonce i s vytuněným motorem, který míval o hodně víc koní, než původně a nový GT-R se najednou sype s původním výkonem a úplně nový. Že by šel Nissan s kvalitou za ty roky tak dolů, to se mi nezdá, to spíš vypadá na telecí přístup nového druhu zákazníků, kteří GTR-R34 nekupovali, ale GT-R už jo. To je ovšem jen můj dohad…
Žeby v to malo niečo spoločné s tým, že ich vlastní Renault?
No to každopádně má! Vím z vlastní zkušenosti. Do roku 2000 totiž Nissan vyráběl naprosto neprůstřelný vozy. Po spojenectví s Renaultem to šlo co se kvality týče dost do háje…bohužel. Jak říkám sám sem měl možnost porovnat a i mechanici co pracují u Nissanu to tvrdí…Dokonce i prodejce…:D
někde jsem četl,že do toho GT-R montují černou skříňku,tak je jasný jak bylo to auto namáhaný.jo a podle mě je rozdíl,když si někdo hraje na závodníka a nemá box plný mechaniků a dílů(hihihi)..
to auto ma 2 tony.. clovek by predpokladal ze je na taky vykon mechanicky dimenzovane.
že to Lotus, Porsche, Caterham, Radical… zvladaj bez problemu
Presne, tam je asi ten rozsiel :). V japonsku sa to asi velmi nebude reklamovat, maju tam obmedzenie cez GPS atd. A pri ich cestach……. Ale v USA ked kazdy kupi novu hracu a hned zacne jazdit flat out tak to nejak kape, ale amici maju pravdu v niecom a mali by sme sa od nich ucit ako byt zakaznik, je to sportove auto, Nissan by ho rad videl medzi supersportmi, tak nech sa podla toho to auto sprava 🙂
No dobře tak si koupim silné auto abych s nim jezdil 100 abych ho náhodou nerozbil?! co je to za hovadinu!!! To je jako když si koupíte mobil ale nesmíte z něj volat aby ste ho nezničili!!!
Obavam se ze mi to tady nerozsoudime. Az cas a zkusenosti ukazou jak se veci maji.Jen me prekvapuje ze zatim nepadli zadne vytky od novinarske obce.Vseobecne se ví ze auta pujcovana novinarum trpi nejvice.Stig nevypada na to ze auta choval v rukavickach a Top Gearu se ho dokonce pry povedlo nabourat. Na druhou stranu Amici se jsou schopni soudit i kvuli tomu ze jim nikdo nerekl ze v mikrovlnce se kocky nesuši.Jestli takhle pristupuji i k autum,tezko rict.Jinak na Autofanu toto pro Nissan neprijemne fopa rozvedli podrobneji.
a to pravidlo zní, nekupujte si úplně nový model v prvním roce výroby. V každým autě může být mnoho drobných nedomyšleností, které se musí vychytat.