Nissan Navara 2,5D

25 fotografiíNissan Navara

Už jsem to řekl několikrát a zopakuju to znova: nikdy nepochopím lidi, kteří si koupí teréňák do města.

Diskuze

28 komentářů

    Balet

    Hezký test, hezké auto… Akorát si nedovedu představit využití nákladového prostoru v místních podmínkách. Fajn, jednou za čas člověk odveze lednici, ale normální "bordel", co všichni vozí v kufru asi sotva necháte jen tak ležet na otevřené korbě.

    KFL

    Super video, prijemny auto, ale souhlasim s tou korbou. Navic ta velikost auta .. absolutni pravda, ze do mesta to neni :). Koneckoncu s Honzou souhlasi i J. Clarkson v TopGearu, kdyz testoval Ford F-150. A na konci mu z korby ukradli nakup na krizovatce ;)).

    Balet

    To video je skvělý, i když tam pár chybek pořád je. Ale celkově tady na Autowebu dělají jedny z nejlepších videí. Také asi proto, že se nespoléhají jen na záběry aut s doprovodnou hudbou, ale vstupuje do toho i "lidský faktor" (Honza). Ještě by se trochu mohly prodloužit recenze, třeba o popis různých vychytávek (jsem vždycky úplně na větvi, když příjdu v autě na nějakou skrytou schránku, nebo jiný, zajímavě udělaný detail).

    Ondra

    Jo, video je úplně super, je to prostě profi. Videa na auto.cz atd, kde je tisíckrát nájezd na nějakou kravinu na kastli, a pak auto 10 vteřin jede na silnici, jsou naprosto k ničemu. Autoweb je má vážně promakaný, ani nevypadaj jako točený na handycam ;)))) Když je limuzína, jede se na pohodu, když je teréňák, tak se prasí. Ne jak na auto.cz, kde prasí s Jaguarem a u testu Astra vs. ST ani není video…Honzo a co ten antiradar? 🙂

    Honza Koubek, autoweb.cz

    To není žádný antiradar, je to pasivní detektor signálů.

    Ondra

    ;)))))))

    jirpil

    no konecne nekdo, kdo vi k cemu slouzi off road. pekne zabahneny, takhle to mam rad…. a koukam ze jste se pri natacveni asi dost bavily :))

    preclik

    Bavil se Honza, ja na ZADNI sedacce hlidal kameru aby se neurvala. Bezpecnostni pas jsem mel zasekly v panvi a v klicni kosti a snazil se nepozvracet 🙂

    Nick

    Kameramani to maj hold težký 🙂

    Jakub

    ahoj,opravdu vam pripada terenak ve meste jako hloupost?a co potom supersporty?proc ty nikdo neodsuzuje za pouziti ve meste??

    KFL

    A kolik supersportu clovek denne potka? 😉

    Jakub

    tech aut je celkem ‚malo‘,ale ja jich vetsinu vidam ve meste.a nepripada mi,ze by se tam hodili vic nez terenaky.jel jsem v Modene a v Patrolovi a ver mi,ze v tom terenaku se mi tam jelo lip…a pritom vsichni pomlouvaj jen terenaky,treba Honza.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Já teréňáky nepomlouvám, jen poukazuji na současný módní nešvar, že si lidé teréňáky kupují a nejezdí s nimi do terénu. Jje to stejně zbytečné, jako by si koupili Ferrari a nikdy s ním nejeli rychle. Protože velký kombík (dejme tomu) by jim udělal stejnou službu jako offroad, ale měl by lepší jízdní vlastnosti i komfort.

    Sporťáky, či supersporty, to je něco jiného. To si člověk nekupuje jako auto na každodenní jízdu, takže i když se na kličkování Starým Městem opravdu nehodí, tak se to opravdu nedá srovnávat.

    Jakub

    Chapu co jsi tim chtel rict,terenak na ulici se moc nehodi.chtel jsem jen poukazat na sportaky,ze je to podobny(s pouzitim ve meste) a uz sem nedomyslel,ze to nejsou auta na denni jezdeni.

    dalibor

    Jeden dobrý známý tohle auto má, a z vlastní zkušenosti můžu říct že ve městě má velmi slušnou obratnost takže tvrzení že do města se vůbec nehodí je velmi zcestné, a jízdní vlastnosti na silnici jsou lepší než u Volva XC70, ano 70!! O XC90 ani nemluvě…

    Rudolf Š.

    Milý Dalibore, jestli tohle opravdu myslíš vážně, zajdi si k nějakému lékaři, protože nejsi v pořádku.

    Namátkou: Navara má min. průměr otáčení 13,3 metru. To že je obratné auto do města? Už jsi někdy zkoušel parkovat s čímkoli, co má přes 5 metrů? Navara má 5,22 m.

    Jel jsem v Pathfinderu a doma jsem jednu dobu měl služební XC70 a už to se nedá porovnat, natož Navara s tuhou zadní nápravou. Chlapče chlapče, přemýšlej trochu, než něco napíšeš…

    Dalibor

    Rudolfe, mluvím z vlastní zkušenosti. 1. jsem napsal že Navara má slušnou obratnost ve městě, to neznamená, že jsem napsal že se auto hodí do města, prostě ale není na místě že se tam nehodí vůbec. Parkování jsem s ní zvládnul bez problémů, protože i když má to auto 5,2 metru tak má přehlednější karoserii než leckteré osobáky střední třídy. Takže asi tak, a Volvo XC70? Vycházím například ze situace kdy jsem s XC70 jel po kruhovém objezdu 40 a sunulo se ven a s Navarou po tom samém objezdu 50 nebyl problém 😉 Zdarec…a přemýšlejte co píšete Vy!

    karel30

    z vlastni zkusenosti mohu potvrdit, ze srovnavat roztresene jizdni vlastnosti dane tuhou zadni napravou Navary a pro silnice delaneho Volva XC90 je zcestne.

    Dalibor

    Zmiňoval jsem XC70….mimochodem, už ste v tom jel???

    karel30

    zminujes Dalibore "o XC90 ani nemluvě…"

    simson

    Mohu se dozvědět, v jaké vesnici mám zabočit mezi ty dvě stodoly?

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Takových polních cest je spousta… pokud mohu doporučit, podívejte se na mapy na portálu mMapy.cz – mají tam teď i satelitní snímky a s jejich pomocí se dá najít spousta zajímavých míst. Jen je třeba počítat s tím, že ze satelitu značky „Zákaz vjezdu“ vidět nejsou.

    pavel

    je to sice už dávno co jste tady psali o ježdeění v terénu, ale třeba se někdo všimne. Ze zákona je bez povolení zakázáno jezdit po lesních cestách. S výjimkou určitých povolení. U polních cest je třeba zjistit vlastníka, zda polní cesta není soukromá. Jezdit po loukách a plolích hraničí s vysokou hloupostí řidiče. Jedná se o poškození soukromého majetku a jeho respektování jsme si odzvonili v listopadu 1989. Sedněte si někdy do zemědělského stroje a jeďte po "offrouďáckých loukách". Problém je v tom, že porušujete a ničíte zemědělské plodiny (včetně louky) a často najedete koleje jinak, než zemědělec jezdí, takže ten může i v takových kolejích zničit svojí techniku. Přestaňte se již chovat k majetku – krajině jako komunisti – všechno je všech, tady i moje. A nechte se chytit na louce či v lese za dvěmi červenými pruhy. Tam vás může čekat i pokuta 1 milión, případně včetně exekuce majetku.

    Pavel

    Takže ty jsi úplně vymatlanej a máš vykotlanej mozek.Jenom idiot jako jsi ty, a bohužel se množíte, jezdí teréňákem

    v lese. Jste hovada, kterým už není nic svaté.

    Jaroslav

    Protože skutečnost předčila mé očekávání, rozhodl jsem se podělit o dobrou zkušenost s POWERBOXEM. I když jsem měl obecně velkou nedůvěru k zařízením či prostředkům zvyšujícím údajně výkon motoru, chtěl jsem si sám něco vyzkoušet. Rozhodl jsem se nejprve zapátrat po internetu, místo získání přehledu jsem ale získal spíše chaos.

    Nakonec jsem zvolil POWERBOX a mohu řici, že jsem udělal výbornou volbu. Nikdo mi nepřehrál originální software v řídící jednotce (mohu si kdykoliv vrátit sám do původního stavu) a špičová přídavná jednotka dokáže minimálně to samé co přehraný software. Zjednodušeně řečeno – nový software (po přečipování) mění výstupní data řídící jednotky a to samé umí POWERBOX a kultivovaněji – přepočítá originální data na výstupu a dál je pošle již optimalizovaná, přesně dle typu motoru.

    Ale teď k věci, mám Nissan Navara s plnou výbavou Platinum v bílé kůži – zkrátka vyšší výkon by ji slušel. Objednal jsem si POWERBOX RACE PRO (udávané zvýšení výkonu až na 226 HP a krouťák 497Nm), zaplatil předem a čekal na zásilku, ta dorazila během pěti dnů. Po zapojení jsem vyrazil a už při zařazení dvojky cítil podstatný rozdíl, po prohřátí motoru jsem pořádně vyzkoušel, motor akceleroval opravdu obdivuhodně a na suché vozovce prohraboval i na trojku (mam teď bohužel zimáky), pružnost motoru byla také o poznání jinde, z 50 na 100 km/hod. na čtyřku byl znát asi největší rozdíl. Nechtěl jsem dát ale jen na subjektivní pocit, vybrané parametry jsem chtěl změřit, provedli jsme tedy několik testů vždy na čtyři měření a zde jsou výsledky:

    (za lomítkem je údaj se zapojeným POWERBOXEM)

    zrychlení 0-100 km/hod.

    12,60 / 10,55s

    zrychlení 0-120 km/hod.

    17,45 / 16,40s

    pružnost 50-100 km/hod. 4. stupeň

    9,82 / 7,75s

    pružnost 40-80 km/hod. 3. stupeň

    6,15 / 5,10s

    pružnost 60-120 km/hod. 4. stupeň

    12,00 / 10,90s

    Dalším parametrem je spotřeba, dlouhodobou jsem měl dosud 10,1 l/100 km. Nyní s POWERBOXEM po najetí zatím 1000 km je průměr 9,6 ale myslím, že až mě přestane bavit "likvidovat" ctižádostivé osobáky, spotřeba ještě klesne.

    Na závěr mohu říci, že u Navary rozhodně POWERBOX funguje tak jak je uváděno a pokud budete pořizovat, sáhněte rovnou pro model RACE PRO, ať si uděláte opravdu radost. Pokud to nebudete přehánět, o motor a jiná ústrojí si myslím strach mít nemusíte a máte přitom stále v záloze dostatek výkonu v kritických situacích a nižší spotřeba taky není k zahození – odhadem po ujetí cca 30 000 km se investice do RACEBOXU vrátí.

    ….více zde: http://powerbox.cz/reference.html

    Pracující mládenec

    Naopak nechápu, jak ještě může někdo dobrovolně jezdit v těch malých, nebezpečných skořápkách…
    Dnes už naštěstí přišla doba, kdy si na \“masírování\“ lidé pořizují SUVéčka, takže skutečné teréňáky slouží stále více spíš na práci. Není v tom svezení jako v bavlnce a za pět litrů, ale zároveň majitele takového auta zřídkakdy napadne předjíždět na dvojité plné. Je to kulturní střet; kdo nezažil, nepochopí. A to je Navara spíš jen taková pouťovka.

    tiboxxxxxx

    napadlo vas , ze nektere auta jsou proste pro pracujici lid a ne zabednenyh tupcu s kanclu?) kupte si kola nebo vysavace! , co takovej delnik kterej dela nekde na stavbe zadne asfaltovky vylestene a bordel kde se kouknes , to co je vzadu panove neni na vas posranej sacek s  bordelem nebo kufriky…… ( naradi a na farmach trebas pro seno nebo zradlo pro takove prasata jako jste vy ! normalne si to ctu a prechazim to ,ale nekdy se musi clovek ozvat , , rekni mi ty co testujes ty auta ,.. co ty vubec testujes ??? rozumis ty vubec sve praci?? ty nechapes ze si nekdo s mesta koupi co chce ok! ja te chapu! nemas to lehke., nezapomen mi tu napsat ze neumim ceeesky ,. 😉 takze panove at si koupite cokoliv je hlavni ze se vam to libi a jezdi se vam v tom podle vasich predstav a jestli vam nekdo rekne proc terenak nebo proc nejake zihadlo , ,ma rada je prosta … tahni blbecku a bez delat chytreho sve babe jak bude mit na tebe cas , …. co budu vozit v zadu ?;))) idioty ,sorry! ale nic jineho se napsat nedalo a to jsem necetl ty komentare cele

    killbill

    Tak na tohle opravdu musim reagovat
    Autor tohoto clanku je bez urazek Kokot.
    Jenom si tady vybiji svoje homosexualni ego.
    Je mi s podivem ze ho nekdo s takovyma blbyma kecama zamestna!

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist