Nissan Murano CrossCabriolet oficiálně

37 fotografiíNissan

Nejhorší možná představa se stává skutečností. "Esúvéčko fkabrioletu" právě dorazilo mezi nás.

Diskuze

13 komentářů

    M

    Vždycky mě pobaví totalitní novinářská snaha předepisovat ostatním, co mají vyrábět a co si mají kupovat … co kdybyste se kromě aut soustředili také na ledničky, kávovary, prádelní šňůry, foťáky, oděvy, potraviny a jiné spotřební zboží? Bez vašeho názoru nedokážeme žít …

    Skalik

    Me se to libi. Normalni gabrio je tezkej kram s tvrdym podvozkem, ale tohle bych si libit nechal

    pes

    Já si cením toho, že se dneska někdo nebojí svůj názor zveřejnit. Narozdíl od masmédií, kde je všechno politicky korektní a zní to jako zaplacený PR.
    Blbe.

    Drtikol

    Vždycky mě pobaví přesvědčení teoretiků, co většinu novejch aut viděj jen na obrázku, že jsou majitely Pravdy (TM) a novináři, ty moulové, co si v tom tejden co tejden vozej prdele, vo tom vědí uplný drek.
    A to člověk nemusí být ani velký génius, aby pochopil, že SUV v kabriu bude umět dobře jedinou věc: pózovat v hip-hap-hopových videoklipech na MTV. Všechno ostatní bude utrpení.
    Chcete otevřené auto s vysokým podvozkem? Kupte si Wranglera bez dveří a střechy. Ten aspoň v terénu něco umí. Tohle je wannabe nesmysl pro pozéry.

    pes

    No jasně! Wrangler má aspoň koule a je mimo silnici schopnej. Tanhle patvar vod Hnissanu je jen pro busny, co by chtěli Escalade v kabrioletu, ale nemaj 200 000 dolarů na přestavbu. Tak si za pade koupí Murano v kabriu a budou hustodrsněkrutopřísný. Paka.

    M

    Jistě, proto jsem také svůj názor zveřejnil. Ale nepředepisuju jiným, co si o tom (autě) mají myslet – nechť si myslí (a kupují), co chtějí – třeba cabrio s pásama. Trubče

    freerunner

    palec nahoru 😉

    Brm

    Nic proti gustu… Jinak Murano je dobrý, koupím si ho – ale normální 🙂 Zdá se, že Nissan kvůli nízkým prodejům začíná vymýšlet pitchoviny, viz. slabý naftový motor. S tím Murano jede jen když mu fouká vítr do zad.

    brepta

    mam pocit, ze jste nejaky moc vztahovacny, vazeny pane. v minule reakci vas druhy diskutujici s nejvetsi pravdepodobnosti nenazval blbem, ale chtel tim vyjadrit, ze to vypada blbe… ale potrefena husa se vzdy ozve, ze? 🙂

    M

    Jistě pane Brepto, jsem paranoidní; kdyby dotyčný chtěl, použil by háčky a čárky v posledním slově úplně stejně, jako v předchozích větách svého příspěvku (tedy např. blbě, blbé apod.)

    Rookie

    Jestli mě na Autowebu po naprosto neuvěřitelně zpackaném redesignu ještě občas něco drží, tak je to jeho názor. Takhle obludně nepřehledný a nefunkční web mohl v dnešní době vyrobit a schválit jen totální ****, ale aspoň vím, že když nějaká automobilka přijde s takovouhle do nebe volající zrůdností, tady najdu někoho, s kým si vždycky budu rozumět…

    Fakt by mě zajímalo, kdo si tohle koupí a ještě dobrovolně stáhne střechu, aby na něj bylo vidět. Až to uvidím, půjdu smíchy do kolen.

    xavier

    Takhle jsem se naposledy bavil při uvedení některého z modelů ssangyongu (aktuální murano mimochodem nevypadá o moc líp). Ale tohle je skutečně ideový mindfuck. Skloubení nejhorších možných karosářských verzí nevyhnutelně vede ke kombinaci jejich nejhorších vlastností: Obrovská hmotnost, pevnost kostky másla, vysoké těžiště, nečitelný podvozek. Variátor jsem si v pondělí, kdy jsem poprvé \“prozřel\“, snad ani nemohl přát 😀
    O elektrickém posilovači řízení nepochybuju. Jaké ta věc bude mít motory, je úplně jedno. Izolace řidiče od auta právě dosáhla dokonalosti.

    Takovou třešničkou na celé filozofii \“auta\“ jsou dvě obří nezakryté díry v plastu mezi zadními sedačkami, patrně určené na 1,5l PET. Ta věc prostě nemá chybu 😀

    Umkebe Membe

    Vždyť to není nic nového. Co třeba legendární Jeep Wrangler? Nebo v Africe běžný Land Rover Convertible Cabriolet?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist