Nissan Murano 3.5 V6 CVT Premium
15 fotografiíNissan Murano
Co je vlastně tenhle Nissan zač? Konkurence pro prémiové značky, nebo jen netradiční alternativa ke korejským SUV?
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
15 fotografiíNissan Murano
Co je vlastně tenhle Nissan zač? Konkurence pro prémiové značky, nebo jen netradiční alternativa ke korejským SUV?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nové Murano je len ako keby výkrik do tmy!Neviem prečo dizajnéri menia nie čo čo tu fungovalo. Veď ten predošlí model bol zaujímavo krásny a zaujal práve svojou "osobnosťou". Teraz mi to pripadá ako nejaká zlepenina všetkého čo okolo toho auta prešlo.
Najneskôr do roka je tu facelift…
ale kritizovat vynikající CVT převodovku jen proto, že s ní dotyčný novinář neumí zacházet, mi připadá přinejmenším odvážné. Samozřejmě, že tupým hamtáním na plynový pedál snadno dosáhnete popsaného efektu, ale to opradu není vinou CVT. Při troše cviku (i když chápu, že s půjčeným autem na to není čas) by jistě i pan Žák ocenil efekt "startujícího letadla" a obecně daleko větší plynulost pohybu vozu. Sám za sebe mohu říct, že mi cukání klasického automatu při řazení vůbec nechybí. No pokud si chci užít řazení, projedu se v autě s manuální převodovkou. Ostatně Murano nabízí i možnost manuálního sekvenčního řazení, to pan autor nějak přehlédl. Podivná obsese dieselovými motory jde také nějak mimo mně, takže se silným, kultivovaným a tichým (fakt mi traktorové rachtání TDi a černej kouř z výfuku nechybí) jsem rovněž navýsost spokojen. A ty nářky nad spotřebou už vůbec nechápu. Panebože, tak buď mám na auto za mega a čtvrt a pak mi nevadí, že za dobu, kdy je budu provozovat, zaplatím na palivu nějakých 100-200K víc než u traktoru s TDi, nebo na to nemám a koupím si něco menšího, levnějšího a míň okázalého. Zcela mimo je autor i v posuzování toho, čemu je Murano zajímavou alternativou. Typický majitel se nerozhoduje mezi Muranem a "korejci", ale mezi mezi Muranem a BMW X5, VW Touaregem, MB ML a Audi Q6. Volba padla na Murano proto, že je hezčí než Touareg a X5 a zhruba stejně hezké jako Q6 a ML (teď mluvím o starší verzi, nová verze představuje z estetického hlediska velký krok zpět), výbavou, výkonem a kvalitou je srovnatelné s uvedenými vozy, je o něco levnější a člověk si v něm nepřipadá jako "ten blb s tím velkým bavorákem, meďákem nebo audinou"). A přitom to není lidový vůz jako Volkswagen… 🙂