Nissan Leaf má problémy s kapacitou akumulátorů
Nissan
Dovedete si představit, že by se vašemu autu ve velkém teplu srazila nádrž na čtvrtinovou kapacitu? Tak přesně tak se cítí někteří majitelé Nissanu Leaf.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nissan
Dovedete si představit, že by se vašemu autu ve velkém teplu srazila nádrž na čtvrtinovou kapacitu? Tak přesně tak se cítí někteří majitelé Nissanu Leaf.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ne, vysmívat se elektromobilům nebudu. Pokud by vše bylo v rukou techniků, tak by k rozpuku elektromobilů vůbec nedošlo. Technicky jsou všechny nevýhody a rizika známá. Nicméně jsme v rukou polovzdělanců s univerzitním vzděláním, kteří jsou nadšení z toho, že moho předložit lidstvu nějakou vizi. Toto je jeden z výsledů.
pruser je, že si nemužeme vybrat a tahle \“vize\“ je nám předkládána jako jediná správná.
Evropská komise, parlament a další EU úředníci by měli používat pouze elektromobily (například onen Leaf) a jít tak vzorem všem zaostalým občanům, kteří nechápou, že se to s nimi myslí dobře a je to ta jediná správná cesta. Samozřejmostí je nabíjení pouze ze slunce nebo větru, pokud bude sebemnší pochybnost, že tím drátem proudí elektřína z atomky nebo uhelky, tak je nabíjení samozřejmě zakázáno 🙂