Nissan Juke-R 2.0 (2016) se představil v novém dealerství Autobond Ostrava

Japonská automobilka Nissan pokračuje v rozšiřování a posilování své dealerské sítě v České republice. Při příležitosti otevření pobočky v Ostravě - Hrabové se představil zběsilý Nissan Juke-R 2.0.

Po Praze a Karlových Varech otevírá společnost Autobond Group, která s japonskou značkou Nissan spolupracuje od roku 2013, nové dealerství automobilky také v Ostravě – Hrabové.

„Jsme rádi, že jsme se společností Autobond Group otevřeli již třetí dealerství Nissan, což potvrzuje naší úspěšnou spolupráci. Rozvoj dealerské sítě v ČR je pro naši značku velmi důležitý. Jsme přesvědčeni, že Autobond Group je tím pravým partnerem a dobrým ambasadorem značky Nissan,“ prohlásil při slavnostním otevření Marek Šafarčík, Country Manager Nissan Sales CEE.

„Věříme, že naši zákazníci z Moravskoslezského kraje ocení individuální přístup i silné zázemí, které jim Autobond Group ve svém moderním prodejním a servisním areálu v Ostravě – Hrabové nabízí. Zároveň doufáme, že naše nové dealerství Nissan v Ostravě bude stejně tak úspěšné jako dealerství v Praze – Vysočanech a Karlových Varech,“ doplnil svého kolegu Libor Šrámek, předseda představenstva a výkonný ředitel společnosti Autobond Group.

  • obrázek1
  • obrázek2
  • obrázek3

Zobrazit všechny fotografie

Při slavnostním ceremoniálu se nám poštěstila unikátní příležitost být svědky českého představení Nissanu Juke-R 2.0, který je již druhou verzí zběsilého supercrossoveru. Příběh Nissanu Juke-R začal v lednu 2012, kdy se v Dubaji představil první koncept ukrývající ve svých útrobách vnitřnosti z Nissanu GT-R. Automobilka tehdy přímo na ulici dostávala nabídky ke koupi prototypu, a když přišly tři opravdu vážné nabídky, rozhodla se postavit limitovanou sérii. Druhá evoluce vozu na sebe nenechala dlouho čekat a je ještě extrémnější než dřív.

Pod kapotou je stále vidlicový šestiválec o objemu 3,8 litru dopovaný dvěma turbodmychadly, tentokrát však nabízí rovných 600 koní. Pohon všech kol je samozřejmostí, stejně jako úpravy na karoserii, které čítají mnoho změn. Přední nárazník je kompletně z karbonových vláken a má více než dvakrát větší chladicí otvory, zadní nárazník je taktéž celý z uhlíkových vláken a ukrývá v sobě jak karbonový difuzor, tak dvojici výfuků. Karbonové jsou i rozšířené podběhy předních i zadních blatníků společně s bočními prahy. Kola pak pocházejí přímo z Nissanu GT-R.

Bohužel za volant jsme se nedostali, v rámci otevření nového autosalonu se nám ale poštěstilo usednout do jeho dárce orgánů. Tak zůstaňte naladění!

28.4.2016 9:00| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist