Nissan Juke – první jízdní dojmy

18 fotografiíNissan

Šlápl Nissan s Džůkem vedle, nebo se mu povedl geniální tah a nikdo nebude nic jiného v segmentu B chtít?

Diskuze

17 komentářů

    riddick

    auto se mělo jmenovat nissan junk, ale nevím proč ho změnili, vždyť bylo výstižnější.

    Karel

    V segmentu B auto za 370 tisíc bez klimatitace…no se snad zbláznili…kde žijou ti japončíci.

    KDe zije VW a podobny evropsky kde priplacis i za volant a pedaly.

    Diagon

    pravda

    Kyle

    Jako bejvalýmu fandovi NIssan – Datsunu a majiteli Almery je mi z toho smutno… Kde ty časy Shektara Mehty jsou.

    R1S0

    pan novinar,niesom metrosexual,niesom freecoolin,takze kde je chyba,ze sa mi to auto neskutocne paci a chcel by som ho?

    pes

    pravděpodobně jsi metrosexuální frikulín, ale ještě o tom nevíš…
    Ale vždyť je to jedno. Každýmu se líbí něco jinýho. Známí třeba nechápou, proč mám rád hranatý auta.

    Konkrétní příklady, prosím.

    R1S0

    Tak mne sa paci toho dost,aj hranate auta.takze aj ty si potom metrosexualny freecoolin? 😀

    Andy

    Ďalší príklad toho, že ani na tak exaktnú vec, ako je jazdný prejav auta, nie je možné nájsť postačujúcu odpoveď. Na inom automobilovom serveri jazdný prejav Juke vychválili a to sa otvorene prezentujú ako športovo orientovaní vodiči.
    Čo si má potom potenciálny majiteľ auta myslieť, keď na rôznych miestach sa dozvie absolútne protichodné názory na tak jednoznačnú vec ? Ktoré názory by mali byť smerodajné? Nie je to prvý krát, nie je to len vec autowebu, či internetových magazínov. Zasa platí staré: Lepšie 1x zažiť, ako 100x počuť. (v tomto prípade čítať:))

    IMHO platí, že ak všade píšu moc podobne, pravdepodobne to ide z úst importéra.

    brepta

    ze by treba audi a1? 🙂 to je extra leva na zakazniky

    brepta

    u koncernu vw 100% pravda… to jsou prece ta meganejvicnejlepsiautawoe

    Audi je prémiová značka, ptal jsem se na ty VW a jiné evropské, takže prosím konkrétní příklady, ale ve srovnatelné třídě, tj. mainstream.

    Pavel

    Dnes jsem si Juka projel a oseděl (motorizace 1,6/117k) a pár věcí z testu mi přijde úplně mimo. Prostor na zadních sedačkách je v pohodě pro dva dospělé. Měřím 186cm a docela v klidu jsem se za sebe vešel. Posaz za volantem je taky docela v pohodě, i když volant by to sneslo trošku blíž k tělu a trošku menší průměr. Přijde mi, že tester měří asi přes dva metry. No každý narostl jinak :-), ale pak by bylo fér to v testu uvést. Další nesmysl je tvrzení, že v základní výbavě nedostanete nic. Základní výbava krom klimatizace a Al disků (ty lze dokoupit za super cenu 11 tisíc) má vše co moderní auto má mít. Z bezpečnostních prvků ji na tu nejdražší neschází vůbec nic. Jestli se to auto zdá někomu drahé, tak si nakonfigurujte Fábii s podobnou motorizací a uvidíte tu nízkou cenu.
    Já osobně bych prostor pro posádku zhodnotil jako průměrný, jízdní vlastnosti podvozku za dobré a motor 1,6/117k za vynikající. Autíčko s ním upaluje jako o život, za což může velmi nízká hmotnost Nissanu 1170Kg. Což je jen o 40kg víc než krátké Fábie 1,2 TSI 😉 . Osobně mi přijde cena na design a výkon motoru velmi slušná. Kdo hledá velký kufr a velký vnitřní prostor, tak musí jinam.

    Allenliedo

    Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru

    loveawake.ru

    Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist