nissan-gt-r-ridi-na-ringu-uplne-nemehlo-dokonala-ukazka-ze-si-za-penize-ridicske-umeni-nekoupite-352x198.jpg

Nissan GT-R řídí na Ringu úplné nemehlo. Skvělá ukázka, že si za peníze umění nekoupíte

Nissan GT-R

Podívejte se na ukázkové nemehlo, které sotva ovládá svůj Nissan GT-R na závodním okruhu. Vlastně bychom se tomu i zasmáli, jenže na Nordschlefe končí veškerá sranda...

Diskuze

9 komentářů

    gege

    Ano, neni nad to kazdeho sjet. Nicmene co kdyby se nad tim redaktor vice zamyslel. Ano, clovek „nemehlo“ si koupi nejaky sportak. Asi se shodneme, ze ucit se vyuzivat jeho potencial na verejne komunikaci moc rozumne neni. Tudiz takovy ridic je rozumny a jde na okruh, kde mu to proste nejde, jenze bez treningu z nej dobry ridic nebude. Takze trenuje na okruhu, dela chyby a zase je to pro nekoho spatne. Takze takova otazka – kde se to pak ma clovek neucit, kdyz na silnici to je kravina a na okruhu, dle autora taky.

    Ano vim, ze NS je defacto verejna komunikace, nicmene to je jen formalita.

    Proste ucil se. Ja si to koupit, jezdim s tim stejne blbe a kde jinde, nez na okruhu bych se to mel naucit. Chapu, ze autor je mistr sveta a uz dve minuty po porodu jezdil jako Alonso, ale holt ne kazdy je takovy talent.

    Oplu

    To neberu, každý nějak začíná a ano, jet se učit na okruh je určitě mnohem lepší, než někde na okresce. Jenže i na okruhu platí nějaká pravidla a dotyčný jel hodně daleko za hranicí vlastních schopností.

    1. Podjel ho v zatáčce, celkem dost bezohledně
    2. Pokud tě na Ringu někdo dojíždí, tak máš v přehledném místě uhnout a nechat ho jet, což několikrát neudělal.

    gege

    Ja nerikam, ze tam nedelal chyby v tom, jak se chovat apod. Na druhou stranu bych z toho tu kovbojku nedelal. Proste sel se ucit, coz beru v cajku, ze nekoho podjel… no ano to se tam stava bezne, ze byva nekdo podejty/predjety i v zatackach.

    Venda

    Problém je asi takovej: gtr si koupím nejen když na něj mám finančně, ale především schopnostně, takže řeči, že kde se to má teda naučit jsou milné, s jeho umem bych začal BMW 320 ???? Věc druhá, když se učit na okruhu v pořádku, ale ne!!!! Na nejtěžším okruhu světa že …

    Ted

    pisete jako byste byl mistr světa… se svou sierou, nebo cim to jezdite asi na okruhu podobne problémy nemate, ze?
    nezastavam se ridice GTR, jel jako pako. a ano, tohle zazijete na kazdem okruhu, na kterem jezdi veřejnost. na nurburgringu jezdi i dodavky a autobusy – to by se mělo zakazat.

    problém GTR je v tom, ze na rovine jede jak z praku a se slabsim autem se ho proste nezbavite a v zatáčkách vas brzdi. predjet ho v rovnejsim useku je prakticky nemozne, takze vas bud ridic pusti, nebo mate smulu.
    deje se mi to pravidelne i s jinými auty. lidi toho mají na okruhu plny ruce a bud nekoukaji za sebe nebo jsou to sobecky ignoranti.
    to predjeti bylo zleva, takze OK, lotus o nem vedel a GTR to trochu vic vyneslo, ale zadna krize.

    Mozna se pochlubte svými vykony, pane redaktore!

    Tomi

    jsou plný český silnice. Proto to na nich vypadá, tak jak to na nich vypadá. Jenom GTR je nahrazeno TDI.

    Kupka

    Nevim jak rychle by to projel autor článku, zřejmě výrazně lépe, ale mě se teda nezdálo, že by řidič byl úplný nemehlo. Možná by nám to všem kteří by se tam rádi svezli a jistě nedosahují kvalit ani tohoto „nemehla“ měl pan redaktor ukázat……Ono kritizovat od stolu je něco jinýho, než si sednout za volant a jet po dráze kde nikdy třeba nikdy nejel. Auto článku mi trochu připadá jako závodník teoretik nebo tak že si to někde přečtl a přeložil do češtiny. Navíc zase tak špatně nejel protože kdyby nevylítnul tak ho ten s Lotusem co mimochodem taky nejel úplně ukázkově a jistě, nikdy nepředjel….

    Lukin

    Pravdu ma kolega TED a taky rad videl umeni autora.

    mistr závodník

    To auto je pěknej krám. Prská to, vrčí to, píská to, klepe se to. V tom se ani závodit nedá.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist