Nissan GT-R od Defend Garage

8 fotografiíNissan

Netuňte GT-R, radí Nissan tunerům. Jenže oni neposlouchají.

Diskuze

20 komentářů

    Jindrich

    Ja bych do ridici jednotky nahral Windows Vista a to by byl tááákovej fofr!!

    😀

    twilite911

    to by mě zajímalo, jak jste přišli na to, že u moderních aut nevzroste výměnou sání a výfuku výkon, pokud neupravíte řídící jednotku? je pravda, že pokud těch úprav je víc, tak je lepší mapu změnit, ale nesouhlas s tím, že výkon nemůže vzrůst, aniž by se někdo vrtal v jednotce.

    Scared

    Koncovka vyfuku vole!!!!!!!

    Nemeni se celej lauf.

    Franczz

    Co je na sedačkách značky Bride podivného?

    Balet

    Jsou hnusné a moc nekorespondují se zbytkem vozu… Asi jako všechny úpravy.

    tripik

    díky autowebe – Vaše neprofesionální články mě už začínají prudit – chápu, že se Vám něco nelíbí (ty úpravy se mi taky nelíbí), ale Vaše ironické poznámky a hanění aniž jste něco pořádnýho dokázali, jsou krajně neprofesionální.Vůbec se nedivím, že Vám k testům nechtějí půjčit auta, protože Vaši ironickou kritiku nemusí všchni skousnout. Chápu, že se chcete přiblížit zahraničním www stránkám, ale k tomu vede dlouhá cesta, kterou nelze lehce přeskočit aniž by byla odvedena tvrda prace. Prostě ještě na nemáte na to, aby jste takto psali. howg Honza H.

    Carlos

    Pokud se Ti to nelibi, tak to necti… je to kazdeho vec a JEHO subjektivni nazor, mne prijdou "ironicke" poznamky celkem k veci, lepsi nez uniformni clanky a recenze na jinych serverech 🙂

    Balet

    Mě taky, kdo má furt dokola číst špatně přeložené tiskové zprávy a podobně. Novinařina je i o vnesení vlastního pohledu na věc. V tom je Autoweb, co se týče českých poměrů, daleko předevšemi.

    matheus

    přesně tak. Říkal jsem to tu mockrát, Autoweb je jedinný web s vlastním názorem. Reportáže ve kterých se dozvím totéž co z propagačních materiálů bych ani nečetl.

    tripik

    ironicke (hanici) poznamky nemaji s vlastnim nazorem co delat…me nevadi kritika, ale neprofesionalita.

    Cyber Fox

    Dovolím si nesouhlasit s některými komentáři a názory autora. Tohle auto je prostě povedené. Bodykit jen podtrhuje agresivní tvář již velmi povedeného vozu.

    Anatomická sedadla pomohou řidiči, aby se více vcítil

    do chování vozu, a tyto zn. Bride budou mít rozhodně lepší boční vedení, než sériová Recara.

    Co se týče ukzatele plníci tlaku, tak toto řešení

    je vcelku nepovedené.

    Autoveb je o vlastním názoru, tak takhle to vidím já.

    infinity

    Sorry kluci z autowebu, ale jde videt ze o tuningu (resp. o motorsportu) moc nevite :O napsat k Bride, ze je to podivna znacka a dokonce doplnit to idiotskym prekladem je naprosta debilita. Chapu kdyby to vyslovil 18ti lety mladik ve s120, ale u vas jako odbornem webu to snad nepripada v uvahu, nevim proc porad pisete u tuningu (at uz dobrem, ci spatnem) kdyz o nem nevite naprosto nic, nemluve o zkusenostech.

    Takze co se tyce firmy Bride, tak doporucuju zagooglit at se vase namyslene osobnosti trochu pouci, rikam namyslene proto, ze si o tuningu myslite jedno, nikdo z vas s tim nema zkusenosti (mluvim o profesionalnim, ne o tom v cechach) a porad sem cpete priblble poznamky.

    A co se tyce aerodynamiky, tak opet k vasem projevu nemam slov…myslite si, ze vozy DTM maji vzadu "velke karbonove kosy" pro lepsi vzhled? Meli byste se trochu zamyslet.

    infinity

    Ty pasy vypadaji jak Takaty, tak nezapomente to nejak "chytre" prelozit z japonstiny a pridat neco jako, ze to je jeste podivnejsi znacka nez Bride 😀

    Bezne se pouzivaji pri zavodech…

    evo

    už dlhšiu dobu čakám na jemne ala presne takto Stuningovaného Skylina je to pekné skoro presne môj štíl 🙂 pekna predna nadstavba, pekny zadny spojler, modre výfuky jemny vinyl Yeah :), nech si píše kto čo chce do príručky či sa to smie tuningovať alebo nie.

    Každe auto – možno len s vynimkou Starších Ferrari ako 512M a tak dalej – môže s tuning paketom vyzerať omnoho lepšie… každe. Hoci dodnes nerozumiem tých čo buzerujú Tuning Mansory.

    Len jedna vec ma ná tomto članku zarazila ale beriem to ako sa hovorý jedným uchom dnu druhým von 🙂 podivné značky Bride?? prečo podivné? Neznamená že ked sa Vám tie sedadlá nepačia že je to Divna značka 🙂 trocha mi to prišlo ako keby som počul svojho brata a jeho tvrdenia ako že značka je len Sparco a Brembo ostatok je divné alebo shit a to má 15 rokov a v hlave NFS 😀 takže dúfam že tento článok nepísal 15 ročný 🙂

    evo

    čo je toto za auto nejaká invazia Votrelca na našu planétu ? 😀

    http://www.srandaweb.com/view.php?cisloclanku=2008040096

    stunty

    Tímhle způsobem si majitel GT-R prestiž nezvedne, spíš naopak. Tohle auto tuní spíš programátor než mechanik a už vůbec ne vocas s lepidlem a hromadou plastových udělátek.

    T-O-M

    Kdyby zde byly uveřejněny jen fotografie tak to bude lepší, protože ty průpovídky (textem se to nedá nazvat) nemůže snad napsat žádný motoristický novinář. Pokud nemáte rádi tuning tak raději o něm nepiště, aspoň nebude za hlupáky. To, že neznáte japonské úpravce, resp. že japonské tuningové výrobky a firmy nejsou u nás tolik známé ještě neznamená, že jsou špatné, nebo že ve světě nemají jméno. Psal ten článek vůbec chlap nebo nějaká "nevěsta" ?

    RS*R

    No jedno se jim nedá upřít, co já vím tak jsou první. Já se těším s čím příjdou borci od HKS, GReedy, Apexi, Top Secret, Signal Auto, JUN Automechanics, Veil Side, Blitz a určitě taky Nismo. Tam už se doufám bude zasahovat hlouběji do motoru, podvozku a elektroniky. Nemluvě o bodykitech, karoserie R-35 totiž přímo vybízí k všelijakým aftermarketovým kouzlům. A nemějte mě za tuningové hovado, profesionální japonský tuning ja prostě miluju 😉

    riderhenry

    Hovado? Vubec ne! Naprosto souhlasim! ;o) Osobne mam nejradeji tovarni tuning, jako Nismo, MazdaSpeed, Mugen a podobne – to je proste moje!

    kubi

    Stáhni si poslední Best Motoring 04/08 tam je upravený R35 GT-R od Amuse. Je na něm komplet titanový výfuk, vyměněna řídící jednotka (zvýšen plnící tlak z 0,8 na 1 bar), upravena aerodynamika (stavitelné zadní křídlo, přední a zadní difuzor) a lehce upravený podvozek. Výkon poskočil z 480hp na 580hp na kolech. http://www.gtrblog.com/index.php/2008/03/28/power-house-amuse-gt-r-new-tsukuba-lap-r?blog=4

    a prosím redakci Autowebu aby přidali na profesionalitě, tohle se skoro nedá číst 

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist