Nissan GT-R na Nordschleife – 7:24,22
Nissan
Nový Nissan GT-R se silnějším motorem se znovu vydal na Severní smyčku Nürburgringu. Podle očekávání překonal svůj nejlepší čas. Sledujte video!
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nissan
Nový Nissan GT-R se silnějším motorem se znovu vydal na Severní smyčku Nürburgringu. Podle očekávání překonal svůj nejlepší čas. Sledujte video!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nissan GT-R stejně jako všechny generace skylinů, jsou a budou navždy legendou a ikonou silničního sportu. Jsou to kladiva na drahé supersporty, pro mě to jsou nejlepší sportovní auta všech dob, nikdo nedokáže totéž co kuci japonský
Nevím kde jste vzali čas 7:24 pro Porsche GT2 RS, které má ve skutečnosti severní smičku za 7:18.
1)7:24 píšou k Nissanu, ne k Porsche
2)Těch 7:18 GT2 RS je na zkrácené verzi okruhu označované bridge to gate, bez velké části hlavní rovinky (20600 místo 20832m). Kdovíproč je to asi první model u kterého udávají tenhle čas. Třeba se Timo Kluck při nejrychlejším pokusu v klesání k normálnímu cíli vyboural, což by nebylo nic divného vzhledem k jeho stylu podřazování:)
http://www.youtube.com/watch?v=__3xND4Ezzg
3)Časy GT-R jsou stejně pohádky a vždycky byly, už od dob kdy tam prototyp Skylinu R33 dotlačili na 8:01. Žádné nezávislé testy se nedokázaly ani na 15 sekund přiblížit továrním časům GT-R. Nepochybuju že auto na videu zajelo čas jaký zajelo, ale taky nepochybuju, že si s ním předtím hráli pánové s laptopy a provedli instantní výkonový boost a přizpůsobení všemožných systémů aktuálním podmínkám na trati. Ono to chladné počasí twinturbu udělá náramně dobře.
Však ten čas nepíšou u GT2 RS. V odkazovaným článku je taky 7:18…jenže už málokde se dočteš, že to bylo na zkrácené verzi okruhu, jak bývá na veřejných jízdách (bridge to gate), bez nějakých 232m hlavní rovinky. Takže normálně by byl čas GT2 RS tak o 3 sekundy pomalejší.
Což nic nemění na faktu, že časy Nissanu jsou pohádky. Nepochybuju že auto na videu zajelo co zajelo, ale taky jsem přesvědčený, že si s ním předtím hráli pánové s laptopy a přenastavili všemožné systémy podle aktuálních podmínek na trati. To chladné počasí asi nebylo náhodné, hustý vzduch udělá twinturbu náramně dobře, ještě když se tomu patřičně pomůže optimalizací řídící jednotky.
A je to tu zase, první komentář se mi objeví až po napsání druhého. Redakční systém autowebu asi naprogramovali lidé se smyslem pro humor 🙂
Ten první jsem mimochodem psal dneska po půlnoci, asi přebýval v nějakém zásobníku do té doby nebo co:)
Aha diky za reakci rad jsem se poucil. Jinak ja si špatně vyložil \“\“skoro jako porsche 911 GT2 RS\“ z toho to 7:24 \“ a taky si myslím že 6 sekund na smičce není skoro … i ty 3 se počítají . http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html