Nissan GT-R (2015)
28 fotografiíNissan GT-R
Godzilla se už za svého života dokázala stát legendou, dokáže se ale jedno z nejkultovnějších sportovních aut dostat i do našich srdcí?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
28 fotografiíNissan GT-R
Godzilla se už za svého života dokázala stát legendou, dokáže se ale jedno z nejkultovnějších sportovních aut dostat i do našich srdcí?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zdravím, článek se mi dost líbí, hlavně tím osobitým podáním a zamyslením se nad tím, že v tomhle autě, je člověk vlastně pořád jednou nohou na hrobníkově lopatě a ani si to nemusí uvědomovat. A taky myšlenka, jestli si náhodou s něčím menším a levnějším, neužijete ve výsledku více srandy, ikdyž nebudete nejrychlejší..
Nezbývá než souhlasit, ve vozidle mám nalétáno pár set kilometrů a něco jsem si odkroutil v GT-R32. Skyline s každou další generací nebyl stavěn tak aby byl rychlejší, ale aby byl „easy to drive“. Vždycky to byl „levný“ japonský sedan, který měl pokořit dražší supersporty ať by za volantem seděl kdejaký „jouda“. Obecně ale GT-R je spíše pro zkušené řidiče právě proto, že je nemožné najít jeho limity a když už je najdete tak jste v prdeli….
Auto jako stvořené na okruh které na něj může jen za určitých podmínek. I Porsche má u carbon ceramických brzd info že po jízdách na okruhu je doporučeno navštívít servis a nechat si je zkontrolovat. Tak si říkám k čemu jsou všechny tyhle technologie dobré když jsou tak „křehké“ a přitom si za ně zákazník musí těžce připlatit. Počítám že majitel olítané E36 po jízdách na Ringu podobné trable neřeší.
Zajímavé zhodnocení auta. Vlastně je to přesně to, co si o silných autech myslím i já. Třeba jsem taky vyměklý, ale působí to na mě stejně. V běžném provozu je to až těžko použitelné, protože to letí vpřed jak raketa a je velmi snadné někde něco přehnat. Ale to snad není ani tak nejhorší, na sílu motoru si člověk zvykne. A v tom je ten problém, člověk začne situace řešit plynem. A pak se začne často stávat, že přijede domů a tepovou frekvenci má jak by běžel sprint na 100m. Svého času jsem relativně silné auto vyměnil za naftový kombík a život se tak nějak uklidnil.
vlastnim r. 2010 a plati to presne