Nissan GT-R (2015)

28 fotografiíNissan GT-R

Godzilla se už za svého života dokázala stát legendou, dokáže se ale jedno z nejkultovnějších sportovních aut dostat i do našich srdcí?

Diskuze

5 komentářů

    Unclesamy

    Zdravím, článek se mi dost líbí, hlavně tím osobitým podáním a zamyslením se nad tím, že v tomhle autě, je člověk vlastně pořád jednou nohou na hrobníkově lopatě a ani si to nemusí uvědomovat. A taky myšlenka, jestli si náhodou s něčím menším a levnějším, neužijete ve výsledku více srandy, ikdyž nebudete nejrychlejší..

    Je to tak

    Nezbývá než souhlasit, ve vozidle mám nalétáno pár set kilometrů a něco jsem si odkroutil v GT-R32. Skyline s každou další generací nebyl stavěn tak aby byl rychlejší, ale aby byl „easy to drive“. Vždycky to byl „levný“ japonský sedan, který měl pokořit dražší supersporty ať by za volantem seděl kdejaký „jouda“. Obecně ale GT-R je spíše pro zkušené řidiče právě proto, že je nemožné najít jeho limity a když už je najdete tak jste v prdeli….

    hmm

    Auto jako stvořené na okruh které na něj může jen za určitých podmínek. I Porsche má u carbon ceramických brzd info že po jízdách na okruhu je doporučeno navštívít servis a nechat si je zkontrolovat. Tak si říkám k čemu jsou všechny tyhle technologie dobré když jsou tak „křehké“ a přitom si za ně zákazník musí těžce připlatit. Počítám že majitel olítané E36 po jízdách na Ringu podobné trable neřeší.

    Lojzik

    Zajímavé zhodnocení auta. Vlastně je to přesně to, co si o silných autech myslím i já. Třeba jsem taky vyměklý, ale působí to na mě stejně. V běžném provozu je to až těžko použitelné, protože to letí vpřed jak raketa a je velmi snadné někde něco přehnat. Ale to snad není ani tak nejhorší, na sílu motoru si člověk zvykne. A v tom je ten problém, člověk začne situace řešit plynem. A pak se začne často stávat, že přijede domů a tepovou frekvenci má jak by běžel sprint na 100m. Svého času jsem relativně silné auto vyměnil za naftový kombík a život se tak nějak uklidnil.

    PRSCH

    vlastnim r. 2010 a plati to presne

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist