nissan-bude-zatacet-podle-sve-vule.jpg

Nissan bude zatáčet podle své vůle

Nissan

Dobrý úmysl japonské automobilky Nissan při nenadálých kolonách vypadá dobře jen na papíře. V reálném provozu je jeho funkce doslova děsivá.

Diskuze

16 komentářů

    Kuban

    já bych celkově zakázal vývoj těchto systémů….
    upřesním – vývoj klidně ať si někdo financuje, ale Ať to řidičům proboha do vozů necpou…

    To ať rovnou vymýšlejí aoutomatické piloty kteří budou vůz ovládat celkově…. Aneb nasednu do vozu a řeknu \“Odvez mne domů Herberte\“

    mk

    Tak jako moc komentářů nepíšu ale tohle už je moc. Automatické brždění budiž(Volvo,Audi,Mercedes) tam to funguje ve městě spolehlivě a občas to pomůže ale tohle už je moc. Nikdy kamera neuhlídá auta v protisměru nebo dění na druhé straně vozovky. Co kdyby se vyhlo a na druhé straně mu tam něco v jede tak se zase vyhne a někam to napere systém se zblázní a auto si taky pak muže dělat co chce.
    Pomocné systémy jsou dobrá věc ale v mezích.

    mk

    Mám Opla Omegu a nic krom abs a ASR nemám a jsem spokojený řidič, jezdím s moderními auty ale nechtěl bych všechny ty pomocníky jeto zbytečné. A jak vidno občas nebezpečné..

    Možná je to aumatické zatáčení přeci jen trochu moc, na druhou stranu je vidět že redaktoři autowebu jsou proti podobný systémům jednoznačně zaujati, vsadím se že většina z nich neuznává ani tak běžnou věc jako je ABS.
    V každém přídě auto s tímto systémem bych si koupil až poté co bych viděl že to pár let bezproblémově funguje.

    zde.

    Automatické brždění bych taky nechtěl. A to to mám občas na poslední chvíli, člověk se někam zakouká a najednou před ním stojí auto 🙂
    Viděl jsem klasickou situaci na semaforech, kdy první byl Escort, druhé Volvo a třetí Felicie. Stáli, a v momentě kdy skočila zelená tak Volvo spolu s Felicií vyjelo, nicméně Escort zaspal tak by za normálního stavu musel řidič ve Volvu ubrat a drknout o klakson (měli mezi sebou mezeru tak 4m). Volvo to ale vyhodnotilo jako krizovku, zaflekovalo z těch cca 10km/h na místě a Felicie mu pěkně políbíla prdel. Myslím že tam nebylo ani žádné poškození, jen malý ťukanec, ale udělat mi toto moje auto tak bych se asi dost vztekal. To samé asi kdybych byl v té Felicii (ten se taky vztekal nejvíc) 🙂

    M!

    jo jo naprostá pravda, stále stejné komentáře redaktorů jsou už otravné, jsou zaujati vůči úplně všemu.(tenhle systém bych asi nemusel, ale to neznamená, že to budu a priori odmítat aniž vím o co jde)
    Přijde mi, že zamrzli zhruba v 80 letech. Jediné auto, které je podle nich ok musí být- atmosférický min V6 benzín, zadokolka, sedan a bez elektroniky, všechno ostatní je podle nich šrot.
    Taky testy aut co tu jsou, se skoro nedají číst. Tyhle otravné komentáře tam jsou vždy a je jedno co hodnotí a pro koho je to auto určené.

    pylot

    Nejak nemuzu souhlasit. Redaktori maji celkem jasny nazor na to, co se jim libi. Ze se ji nelibi dychavicna ctrnactistovka ve velkem aute, preposilovane rizeni a system, ktery vas muze taky docela dobre zabit je snad v poradku. Maji pravo na svuj nazor a maji pravo ho na svem webu sirit. Pokud se vam to nelibi, nectete to. A neni pravda ze chvali jen atmosfericke V6 zadokolky. Jako priklad uvedu mazdu 6 a atmosfericky dvoulitrovy benzin, turbodiesel 2,2, Stejne tak chvali 1,6 benzin focuse a spoustu dalsich aut. Proste jen pisou co si mysli a tak by to melo byt.

    Ruda

    No tento web je takto zaměřen. Na řidiče. Na lidi, kteří rádi řídí a proto odmítají vše, co jim tuto radost omezuje. Od legislativy po systémy, které do řidičovy práce zasahují. Pokud vás tento pohled na věc otravuje, není nic jednoduššího než napsat do adresního řádku prohlížeče jinou adresu – webů o autech je dost.

    spooon

    toho se bojím nejvíc, když systém špatně vyhodnotí situaci. Co třeba na dálnici, jede si 150 a najednou před vás někdo hodí myšku, protože se potřebuje zařadit. Normálně nic hroznýho, sundáte nohu z plynu a pomyslíte si co je to za hovado, ale co asi udělá aktivní brzdící asistent? Hodí kotvu…a o tomhle zatáčecím nesmyslu nemluvě, vzadu se na čidlo přilepí moucha a auto mi to pošle pod kola kamionu, děkuju, nechci.

    MinO

    no, k tomu motoru- atmosfera ano, ale R6 😉

    MinO

    no, k tomu motoru- atmosfera ano, ale R6 😉

    mk

    Tak je pravda že zatracovat vše nové také není dobře ale něco už je pře příliš. A co se týče R6 já mám V6 zadokolku v té domě v plné palbě a není to bmw a jeto luxusní kočár…

    mk

    Tak je pravda že zatracovat vše nové také není dobře ale něco už je pře příliš. A co se týče R6 já mám V6 zadokolku v té domě v plné palbě a není to bmw a jeto luxusní kočár…

    Martin

    je to pitomost a nebezpecna. Hacknout auto neni zadny problem. A s temito systemy to bude i drsna sranda.

    Martin

    citat: autopilota uz vymysleli, jmenuje se taxi.
    James May

    gofry

    Je to fičúra, nie chyba systému, že vodič skončí pod tatrovkou. Totiž vodič ktorý sa nevenuje plne riadeniu vozidla nemá na ceste čo robiť a toto je riešením. Navyše ak vodič vie, že ho auto môže poslať do hrobu, tak s ním pôjde veľmi pomaly. Je to tiež súčasť sklidňování dopravy v mestách 😉

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist