Nissan Almera (2000 – 2007)

9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Ojetý Nissan Almera zaujme nízkou poruchovostí, komfortním odpružením i úspornými motory. Zatímco hatchback potěší velmi dobrými jízdními vlastnostmi, sedan v tomto směru znatelně zaostává.

Diskuze

16 komentářů

    ds

    Jo to sedi mame ji doma najeto 155 000km turboefekt tam je peknej no a jeste ji mame trosku nachipovanou tak to jede pekne a tahne az do 5000 otacek . Akorad nam zemrelo vstrikovaci cerpadlo ,ale nahradili jsme jinym z vrakace a zase slape OK .Auto pekne sedi a da se ovladat i na hrane.

    Akorad stima cepama a vulema nemaj pravdu mame tich 155 000km ted to bylo na STK a bez vuli a vse puvodni.

    pepik

    měl jsem 1.8 sport do roku 2005 a rád na ni vzpomínám…pak jsem měl primeru P 12 a nyní x-trail a zatím se vším jen spokojenost…

    ds

    Presne tak meli jsme starou primeru W10, S12 , N16, a micru r.v 98 a se vsim spokojenost.

    Petr

    Akorat tam neni napsano ze motor 1,8 zere olej, klidne i 1L na 1000km.. velice casta zavada a plati to skoro pro kazdy vyrobeny mezi lety 2002-2004.

    ds

    Jo bylo dost vadovych kusu 1.8 . Ze plati skoro pro kazdy vyrobeny kus bych nerekl spis mensina protoze si stezujou jen ty co stim neco maj a ty co ne tak se neozvou ,ale bylo jich celkem dost. Vetsinou prej zatuhly nebo spatny krouzky co jsem slysel od lidi.

    Jirka

    Zas tak řídká závada to nebude- Summit auto mi nechtěl auto vykoupit protiúčtem, že je tam motor 1.8. Říkali, že se skoro určitě podělá. Mě se podělal před skončením záruky, ale i po výměně tomu autu nechtěli věřit.

    Takže 1.8 benzín je problémovej motor skoro pro každýho.

    Petr

    Presne tak, je to zpusobeno pistnimi krouzky..a v rozmezi let, ktere jsem uvedl (02-04) to je opravdu kazde druhe. Na druhou stranu, pokud budete olej dolevat tak se nic nedeje..

    Mirek

    presne to co je na obrazku mame doma… verze 1.5 benzin

    ineterier uz na 15tis km vrze, palubni deska tlaci ridice u kolena do nohy, na 3 tis odesel kabel pod sedackou ridice pro cidlo airbagu a na 7tis odesla lambda sonda. V automycce se ulomil zadni sterac. A obcas tomu nejdou rozsvit potkavaci svetla… (v Summitu nevedi proc). Predni naprava je relativne mekkci a zadni treba pri prejezdi pricneho prahu i malou rychlosti vam skoro vyrazi zuby. No celkove o pohodlnem nastaveni podvozku nemuze byt rec… beru to tak ze to auto bylo velmi levne s peknou vybavou driv nez zlevnili ostatni, ale na to ze je to made in France to neni ani pohodlne 🙁 srovnani se stredni tridou v podani Golfu,Astry a Focuse toto auto nesnese bylo by rozcupovano na vsech urovnich

    Honza

    Problémy s pístními koružky měla i 1,5i, mě dělali po dvou letech generálku motoru – naštěstí ještě v záruce.Jinak to auto strašlivě rezlo – i v interiéru – a podvozek byl nejtvrdší ze všech aut, co jsem kdy měl – tady je autor recenze mimo mísu, žádný komfort se nekoná.

    Nissan už si nikdy nekoupím, je vyráběný snad někde v Anglii – ostatní Japonci jsou mnohem kvalitnější.

    gabrook

    Já mám Almeru 1.8 sport doma už 8 let, nyní ji používám jako druhý vůz, ale stále je s ní velmi příjemné poježdění, mohu srovnávat s jinými vozy nižší střední třídy, dle mé zkušenosti patřil její podvozek ve své době k tomu nejlepšímu, je sice tvrdší než např. Francouzi, ale perfektně drží v zatáčkách, zádní náprava určitě neposkakuje, nezávislé zavěšení zadních kol dělá své, Golf poslední generace je možná lepší, tehdejší ale ne a Astra ani náhodou.

    Olej dolívám až poslední 2 roky, cca 1 l za rok (tj. na 15000 km). I jinak je to bezproblémové a přitom příjemné auto.

    gabrook

    Já mám Almeru 1.8 sport doma už 8 let, nyní ji používám jako druhý vůz, ale stále je s ní velmi příjemné poježdění, mohu srovnávat s jinými vozy nižší střední třídy, dle mé zkušenosti patřil její podvozek ve své době k tomu nejlepšímu, je sice tvrdší než např. Francouzi, ale perfektně drží v zatáčkách, zádní náprava určitě neposkakuje, nezávislé zavěšení zadních kol dělá své, Golf poslední generace je možná lepší, tehdejší ale ne a Astra ani náhodou.

    Olej dolívám až poslední 2 roky, cca 1 l za rok (tj. na 15000 km). I jinak je to velmi bezproblémové a přitom příjemné auto.

    gabrook

    Já mám Almeru 1.8 sport doma už 8 let, nyní ji používám jako druhý vůz, ale stále je s ní velmi příjemné poježdění, mohu srovnávat s jinými vozy nižší střední třídy, dle mé zkušenosti patřil její podvozek ve své době k tomu nejlepšímu, je sice tvrdší než např. Francouzi, ale perfektně drží v zatáčkách, zádní náprava určitě neposkakuje, nezávislé zavěšení zadních kol dělá své, Golf poslední generace je možná lepší, tehdejší ale ne a Astra ani náhodou.

    Olej dolívám až poslední 2 roky, cca 1 l za rok (tj. na 15000 km). I jinak je to bezproblémové a přitom vemi příjemné auto.

    Mirek

    jen bude mozna rozdil mezi obyc Almerou 1.5 a 1.8 Sport v typu pruzin a tlumicu. Auto si koupila tady pani domu a ze jsem vyzkousel hodne aut toto me opravdu zklamalo za znacku nisan doufam ze silnejsi motorizace jsou tedy postaveny na lepsim podvozku.A treba maji i lepe zpracovany interier. Toto konkretni auto ktere bylo porizeno jako nove je bida a ostuda…

    Petr

    Muzu s Gabrookem souhlasit v tom, ze podvozkove je na tom Almera dobre, mam taky zkusenost prave s 1.8 sport – drzeni stopy je perfektni, v tom rohodne prekonava sveho konkurenta Golf IV, Octavii I, Astru.. Dokonce snese srovnani s etalonem tridy – Focusem – ktery je, ale na rozdil od Almery rozhodne pohodlnejsi, alspon pokud porovnam Focus ve verzi Trend a Almeru Sport.

    Za co bych Almera dal pochvalil je motor 1.8, ktery velice prijemne tahne uz od nizkych otacek, ve strednich ukazuje to nejlepsi mezi atmosferickymi 1.8, nahore trosku ztraci – prece jenom 85kw neni az tak mnoho. Dalsi vyhoda je skvela spotreba, ktera odpovida spis motorum 1.6/1.4, tresnickou na dortu je velice hladky a tichy chod – na volnobeh je to opravdovy tichoslapek. K nevyhodam, tak jam jsem psal nahore je spotreba oleje, ktera je cca 1L na 1000km, navic napln je pouze 2,7L, takze merku oleje je potreba sledovat pri kazdem tankovani. V tim co me velice zarazilo, je neprilis presne razeni a kvrdlajici se radici paka pri zarazenem stupni (asi projev spoluprace s Renaultem). Co me prekvapilo velice je ale koroze bodovych spoju – nastesti to resi zaruka, ale i tak..ostuda pro Nissan. Plasty v interieru taky nejsou nejkvalitnejsi, chrastici okna me diky dobre automaticke klimatizaci tolik nevadi. Co se tyce poruch tak to do soucasny 82000km jsem menil lambda sondu (znackovy servis na to nedokazal prijit, i kdyz jsem je na to upozornoval, dale obcas stavkujici imobilizer, casto praskajici zarovky, jinak zatim nic)

    johny

    Dobrý den, marně pátrám po technických parametrech vozu Nissan Almera vároba 1997 – 2000 motor 1,4

    Nevěděl by někdo?

    Dík

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist