Nissan 370Z Nismo: Vyšší výkon, lepší aerodynamika

Tovární úpravce Nismo se zaměřil na Nissan 370Z. Vylepšil výkon i točivý moment a díky lepší aerodynamice bude odteď na asfaltu jako přilepený.

Vyšší výkon se vždycky hodí, zvlášť u rychlé zadokolky, jako je Nissan 370Z. Tovární úpravce Nismo vylepšil jeho 3,7 litrový šestiválec, který odteď roztáčí zadní kola výkonem 344 koní při 7400 otáčkách, zatímco točivý moment povyskočil na 370 Nm v 5200 otáčkách. Díky přepracované řídící jednotce má motor i lepší průběh, takže pořádný adrenalin by měl přicházet jen co se ručička otáčkoměru mihne přes dva tisíce.

K dispozici je jen s manuální převodovkou o šesti stupních, se kterou je stovka otázkou 5,2 sekundy, tedy je o desetinu rychleji než dříve. Mnohem podstatnější je, že Nismo by mělo být díky novému body kitu rychlejší i v zatáčkách. Přední nárazník se splitterem, nové prahy, difuzor a obří křídlo na zádi, to všechno se podílí na lepším přítlaku, který dosahuje stejných hodnot jako Nissan GT-R.

DOPORUČUJEME: První jízda – Nissan 370Z Roadster

Pak už jsou to jen drobnosti, celé auto šlo o centimetr blíže asfaltu, jiné jsou tlumiče, pružiny i brzdy. O kontakt se zemí se postarají devatenáctipalcové kované disky, které obouvají pneumatiky Bridgestone Potenza o rozměru 245/40 vpředu a 285/35 vzadu.

Ve finálním výčtu úprav jsme zapomněli na interiér, tak to pojďme napravit. Sportovní sedadla Nismo mají červeno-černé prošívání, v zatáčkách vás ale spíš než barvy bude spíš zajímat jejich výrazné boční vedení, díky kterému budete mít pevně v rukou volant obšitý alcantarou.

23.1.2013 7:20| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.
TOPlist