Nesedněte na lep podvodníkům s ojetinami po bouračce

5 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Koupě bouraného automobilu je noční můrou každého motoristy, který uvažuje o pořízení ojetiny. Pokud by šlo jen o nějaké ty plechy, nebyl by to problém.

Diskuze

76 komentářů

    Karel

    nechápu, jak si vůbec někdo muže koupit ojeté auto. Jsou to buď nezaměstnaní nebo ubožáci 🙂

    Karel

    Jo ještě něco. Vydělávám pouze 25 tisíc čistého a na nové auto mám.

    Karel

    A navíc. Poctivý bazar již z podstaty věci nemůže existovat. I při koupi nového auta je se třeba být ve střehu.

    Souhlasim, konecne, kdo by se zbavoval auta, ktere je zcela v pohode, 3 roky stare, nikdy nebourane a ma malo najeto, tim stylem, ze by ho dal do bazaru?! (Vyjimky se urcite najdou, ale jaka je sance, ze clovek natrefi na takove auto? Jedna ku milionu? Vic?) Kdyz uz ojety auto, tak jedine pres rodinu a znamy, ale ani to neni 100%. Novy auto je holt novy auto.

    Mattt

    Je to snadné mám rozpočet 350 000 Kč na nové auto za to mužu mít nějaký hatchback v rozumné výbavě a nebo audinu v naftě co mi budou sousedi závidět. V čechách je častější varianta B. Hlavně u mladých lidí mezi které se řadím , já sám mám auto podstatně dražší ,ale i tak je nové a nekoupil jsem si A8ku a podobné kraviny ,které my byli navrhovány světaznalými lidmi .Místo toho mám kombi střední třídy v normální výbavě a proto jsem mezi spousty lidma vul ,protože jsem ,, za ty prachy si vole mohl mít takovou raketu ,,. Jediný smysl při koupi ojetého auta vidím u aut do 100 000

    Umkebe Membe

    Předpokládám, že podmínkou nezbytně nutnou k tomu, aby se nějaká dívka/žena stala Tvojí partnerkou je, aby byly panna. 🙂

    Jinak Tvůj příspěvek je stejně ubohej jako konstatování, že auta kupují jen ubožáci, jak někdo může vyhodit peníze za auto, když se všude dá dostat hromadnou dopravou. 😉

    Lu-Tze

    Jak bys s tímto příjmem našetřil na auto pro šestičlennou rodinu (při troše skromnosti nějakých 600000Kč)??? Předem děkuji za rady!

    punmpičkář

    Pro mně je třeba nový auto nesmysl, najedu toho málo, cca 10000km za rok. Takže než bych ho ojetý prodával za 5 – 10let a stratil na něm mraky peněz koupím si jetý. Samozřejmě je to daný i tím, že peníze na nový auto by pro mně byl zbytečně velkej výdaj a nejsem na autě úplně závislej.
    Při shánění to vyžaduje hodně času a vybírání. Díky internetu a nejrůznějším diskuzím si dnes člověk aspoň může vybrat nejmíň problémový typy a zjistit tradiční závady a cca cenu servisu. Spoustu nesmyslů se dá vyčíst rovnou z fotek a poskytovaných informací, což skrátí potom osobní objíždění, zřejmých bouraček jsou opravdu mraky. Ještě je dobrý se podívat kolik mají podobný auta najeto v německu (většinou o dost víc než ty v čechách:)) a za jaký jsou ceny).
    Samozřejmě nutností je si nechat peníze na opravy, který zaručeně příjdou, stát při výběru nohama na zemi a vybírat ve větším cenovým rozmezí.
    Mně by hodně zajimala recenze služeb kdy Vám auto za poplatek pomůže někdo vybrat, protože sehnat v okolí někoho kdo autům opravdu rozumí může být fakt problém (mně se to nepodařilo, keců jsem slyšel hromady) a navíc sladit čas je skoro nereálný. Jestli to funguje tak je to výborná služba.

    M

    Výhoda nového auta:
    – je to nové, takže to není bourané
    – je to v záruce
    Nevýhoda nového auta:
    – cena 🙁

    Výhoda ojetiny:
    -cena
    Nevýhoda:
    -opotřebení
    -skryté vady(bouračky, špatné zacházení s motorem – u dieselu třeba studené starty atd…)

    Osobně pokud bych chtěl auto do 200 000tisíc, koupil bych si nové, u vyšších cen bych šel do ojetin. Přeci jenom koupit si auto za 900 000tisíc, které bude mít po třech letech cenu tak 500 000tisíc, tak to pak člověk nemusí koukat ani na spotřebu a nebo si může vzít auto z půjčovny:-)

    Podle mě jsou nejlepší ojetiny převáděcí vozy. Cena často spadne na úrověn rok starého vozu(první rok logicky jde cena nejvíce dolů) i když vůz ma méně najeto. Pravděpodobnost nehody nebo jejího zatajení je nižší a pravděpodobnost že vůz byl odborně servisován je vyšší. U rok starého auta je zde minimálně další rok záruka a je zde jenom jeden předešlí majitel, takže když se objeví nějaká zatajená vada, tak jasně víte koho máte hnát k soudu a né že předešlí majitel řekne že mu to taky zatajil jeho předešlý a všechno skončí v nekonečný smyčce a Vám zbyde jenom prázná peněženka:-(

    M

    ještě mě napadá jedna věc jak koupit ojetinu, kde je pravděpodobnost skryté vady nižší a to je dovoz z německa.

    V německu totiž pojištovny umějí lepé počítat než ty české a tak když se k nim dostane i lehce bouraný vůz(třeba bok odřený od svodidel), tak majiteli místo peněz na opravu nabídnou odkoupení vozu a protože se to děje v německu tak majitelé s tím často souhlasí a koupí si nové auto. Pojištovna na tom vydělá protože i drobné opravy stojí hodně peněz. Vy potom příjdete a koupíte si lehce bouraný vůz s velkou slevou a hlavně víte důvod proč se toho majitel zbavoval a tudíž víte že tím důvodem nejsou nějaké svařované nápravy 🙂
    Tyto auta se objevují přímo v servisech nebo autosalonech a né v bazarech.

    Sedrik

    Naprostý souhlas. Na koupi ojetiny není nic \“ubohýho\“. Pominu-li fakt, že některá auta se už nevyrábí (M3 e46), pak nevidím důvod, proč si nekoupit dobré, prověřené a servisem zkontrolované ojeté auto za výrazně nižší cenu. Předpokládám, že pan Karel má nosánek pěkně nahoru. Každopádně si užívejté svá nová auta. Aspoň budeme mít větší výběr.
    Ano, i já mám na to, abych si koupil nové auto.

    Blbý je, když takovýto \“trochu víc\“ bouraný auto přiveze nějakej servis do ČR, udělá z něj fajnovku a prodává ho jako nebouraný – taky už jsem naletěl. Naštěstí se mi podařilo auto vrátit.

    ...

    Aha, pán jezdí s Fabií Junior na leasing, který bude splácet ještě osm let po koupi a ve výsledku zaplatí půl mega. To jste teda vážně nadsamec 😉

    Mirek

    Souhlasím ,předváděcí auto mám už druhé a zatím jsem byl pořád spokojen ,je to v podstatě 2-3 měsíce staré auto a ušetří desítky tisíc ,najeto max. 1000-1500 km. A většinou jsou předváděčky mnohem lépe \“vybavené\“ am jak jsem napsal -za \“rozumnější peníz\“.

    Vita

    Buď rád, že jsou takoví, co ty ojetiny kupujou. Díky tomu se ty zbavíš tvojeho kdysi nového auta, až si vybereš a našetříš na jiné nové auto. A já su rád, že jsou takový, co kupujou nové auta. Díky nim jsou na trhu ojetiny 😉

    F40

    Člověk nemusí být zrovna nezaměstnaný ubožák,aby si koupil ojetinu.Já si pořídil před léty ojetinu za 30 000 euro a byl jsem s ní náramně spokojen.

    Honza

    Ona většina věcí, jako dodělávanej lak, špatně chycený nárazníky, nelícující světla atd… jsou většinou preachsprostej boj s korozí.

    ale jinak souhlas s autorem, housenka přes celý auto není nic moc….

    Pepa

    No a jaké auto máš? tak maximálně fabii na 1Oleté splátky co:-D Půjčují si jedině chudáci…. 😀

    chosee

    No proste když není člověk analfabet tak si auto prohlídne a je to… A pro toho pána co si myslí že je král když dostal ůvěr na novou fabii ve výbavě chudobince vzkazuji: Půjčují si jen chudáci!:-D

    chosee

    No proste když není člověk analfabet tak si auto prohlídne a je to… A pro toho pána co si myslí že je král když dostal ůvěr na novou fabii ve výbavě chudobince vzkazuji: Půjčují si jen chudáci!:-D

    LeBachor

    Noooo… tady je zas někdo chytrej 😀 Tak třeba já – prodávám úplně OK auto s naprosto jasnou minulostí a ne víc jak 3 roky staré, a to prosím PRAVIDELNĚ. Důvod je prostý – skvělý způsob jak si zpříjemnit odvod DPH. Až si jednou začneš vydělávat, pochopíš…

    :)))) a ještě mi nedá ten tvůj odhad – to je nás pak v ČR asi 8-9, paráda!! :))))))

    Nezaměstnaný

    hajzle čuráku

    lev

    Ani nový auto nemusí bejt jistota, před pár lety se trochu vylila voda v Bratislavě a vytopilo to parkoviště novejch aut z fabriky. No a co, prostě se dva tisíce aut vypucovalo a odvezly se k zákazníkum. Určitě si museli pochvalovat jak jim v tom volcvágnu pěkně bublá motor :)))

    taková matka samoživitelka, co navíc vozí děti k lékaři si třeba nové auto dovolit nemůže, i když pracuje. také bych Vám přála takovou situaci. Chudák a ubožák jste pouze Vy!!!!

    Pavel

    Jak proboha souvisí Audi A8 (chápu že je to příklad, ale podržím se ho) s českou mentalitou? Když někdo chce dražší auto a nemá na něj, případně prostě nechce investovat do nového, koupí si ojetinu. Proč by neměl traktorista Pepa mít A8? Jestli ji chce, má moje sympatie.
    Naopak ojetiny do sta tisíc jsou obvykle dost riskantní. Můžou samozřejmě dávat smysl v případě, že člověk víc nemá… Ale pokud mám milion a chci Porsche, není asi úplně blbej nápad koupit ojetý, že jo? Takže s autorem jednoznačně nesouhlasím!

    Pro Karel: Ty Karle na co si tady hraješ? Potřeboval bys pár přes nos, aby jsi se naučil slušnému chování a neurážel nemovité lidi. Ubohý jsi tak tedy jenom ty!

    super manik ma tam toho hodne,d

    http://www.bouracky.com
    super manik ma tam toho hodne a dily sezene zavoni za par penez.

    tom

    to mi teda vysvětli co je špatného na tom že jsem si koupil rok starou předváděčku s 11k na tacho za 870 000 a ne tu samou funglovku za 1.5mega??? přepočteno na tvůj rozpočet, kdyby ti někdo nabídl auto které stojí 0.5 mega za 350k, rok staré, s plnou tovární zárukou, odmítl bys?

    jira

    Pan asi bydli u maminky a ta ho ještě šatí.
    Jinak by nevyžil…..chaaa

    No když máš za prdelí tatínka kterej ti dá půl míče na auto nebo se zabíjíš splácením na 10 let ….. to seš u mě chudák ty…. a kdo má trochu rozum tak kupuje jen ojetiny teda kromě podnikatelů který si to odepíšou….

    a ja zas nechapu pitomce jako jsi ty

    tom

    debile

    Venda

    Karle Karle mám dojem že si jen plácáš svoje blbosti tady pač tě doma neposlouchaj .

    Koudelka

    Kadliku jsi prostě chudák, no. Protože bych chtěl vidět, co jsi za auto za těch pár peněz co vyděláš koupil. Buď sis pořídil základní model Fabie s desetiletými splátkami nebo velkou část toho co vyděláš vrazíš do auta. Obojí je špatně.

    Steve

    Jen člověk chudý rozumem se zadluží na nové auto. Př mám našetřeno 100-150tis a mám dvě možnosti buď to dám jako akontaci a zadlužím se na nové auto – pravděpodobně malé maximálně střední třída v holovýbavě. Nebo koupím 8let starý auto vyšší střední ve střední až nejvyšší výbavě, za hotový a nemusím mít starost s dluhem. Nehledě na to jsem li fanda do aut a auto měním co 2 – 3 roky, pak má ojetina mnohem větší smysl, jelikož její cena nejde tak dolu jako u nového auta

    Nika

    Budu prodávat Roomstera 4 roky starého a málo jetého a to z důvodu početnějšího rodinného osazenstva. A protože nemám holt 400 tisíc (jedině že bych pro auto prodala dům…) tak budu volit ojetinu, kterou mám vyhlídnutou a také si pro ni pojedu s odborníkem. Nepovažuji se za chudáka a splátkově cokoliv řešit je pro mne absolutní nerozum. Toť celkově k diskuzi i k Vaší reakci- ať máte i další názor, protože když člověk vnímá jenom sám svůj názor, často mu spousta věcí unikne.

    Tomek

    Milý Kájo, vydělávám sice daleko víc víc než vy, ale nikdy jsem si nekupoval nové auto. Ne každý dostane vše o rodičů tak jako asi vy jste dostal a musí si zajistit bydlení z vlastních prostředků … auto je pak až někde hodně vzadu. Asi bych neměl problém pořídit si nové auto a splácet ho vcelku v pohodě i s nevelkou hypotékou a slušně žít, přijde mi to ale jako zbytečný luxus a riziko. Kdyby se cokoliv stalo, máme na krku ne 1 dluh, ale 2 a luxus nového auta za to nestojí …
    A i kdybych tu hypotéku neměl, jsou i jiné finanční priority… považovat za nejdůležitější nové auto mi přijde jako frajeřina a snobství.

    Richard

    Ojetiny se obrovsky finačně vyplatí, ale ne všechny, hlavně přes inzeráty se někdy prodávaj strašný vraky.
    Já už léta nakupuju přes \“nejmenovaný\“ největší autobazar a tam si novější auta dostb pečlive vybíraj 🙂
    Ostatně v tom článku je to i jasně řečeno, jak to dělaj.

    Corsar

    Moje čerstvá podzimní zkušenost je taková, že když jsme objel všechny tři velký pražský bazary, tak mě s mojí Vectrou vpodstaě vyhodili, protože jsem ji kdysi přetočil přes střechu a ty technici to tam pokaždý rychle poznali.
    Ale bylo to docela dobře opravený a tak jsme jí radči prodal přes Annonci a ten chlápek co si jí odvez asi ani dnes nic netuší 🙂 protože motoricky to bylo ok

    Kuban

    600000/25000= 2 roky
    To je snad jasná matematika ne? 😀 Doma tě živí maminka, bydlíš u maminky, na večeři tě zve přítelkyně, tedy spíše jen ta fiktivní a do práce jezdíš tátovým autem a benzín ti platí strejda. Teta nakupuje hadry, babka občas něco přešije, děda seřízne občas nějaký prkna ze sklepa a udělá nábytek, ještě si tak ze skumavky pořídit děcko o které se bude starat ségra a je to….. Ty vole kde žijete vy chudáci, co si nové auta nemůžete dovolit :-D:-D:-D

    překvapený

    To se dost divím, sami prodávají dost bouraných, nebo přetočených aut. To tam musel být ještě nějaký jiný problém. Nevěřím tomu, že by bouračka byla nějaký zásadní problém. Projděte se na dvoře Auto Esa např. Podstatná část aut je bouraných..

    Viler

    Karle sie trottel

    Kléma T.

    Tak já tedy nevím, jak je to s bouranýma autama v Esa, tam jsme nebyli, ale třeba v Aaa nebo v Arho bazaru jsme takovýty hodně bouraný auta moc neviděli. Alespoňm teda v relaci nad 120 tisíc Kčs, protože na levnější auta jsme tam ani nekoukali, takový ty hodně laciný auta se už podle mě nevyplatěj, protože vyžadujou příliš vysoký náklady na servis.

    Honza D.

    Tak podle mý zkušnosti tě v aaa auto upozorněj, když je to auto po bouračce, protože u každýho auta to můžou prodejci najít v počítači i když to není na první pohled vidět. A já si klidně koupím levné ojeté auto po menší bouračce, která byla dobře opravená, když je na to auto sleva.

    Izak

    Ja si proste nove auto nemuzu dovolit, tim co jezdim, by me stalo mega a to je proste moc.
    Predtim jsem auta fasoval ve firme, tak jsem mel vzdy nove, vim kolik nas ta sranda stala, ford treba neuznaval zavady a temer vse se platilo, garancky jen ve znackovych servisech, jinak nplati zaruka, garancka v Praze 6.000 v F maly a velky 8-12.000 kc, vse co delali bylo neskutecne drahe.

    Tak jsem si koupil jete audi A4 … kazdy rika, ze je to drahe auto na opravu, nevim, kde na to prisli, ty ceny jsou 1/4 proti tomu, co jsme platili za forda, skodovka je na tom ovsem lepe, predtim jsem mel oktavku a ta sla, ale A4 ac stejna trida jako Octavia a Focus, tak je mnohem pohodlnejsi.

    Jsou rucne kategorie aut, vrak, coz prodavaji Turci a Rusaci, to mam ja, auto za 60.000 a drzi 😉 komos si kupuje jete C Xnatia do 20.000 posledni ma za 8.000 a lije do toho zasadne olej, uz ho ma 3 rokem a najel na tom 120.000, azse pokazi, putuje na srotak ;-))

    Ale lze koupit u Nemcu s granaci vyrobce, klasicky Audi, VW, Mercedes, BMW, jeniv je tam audi, lae treba Opl skoro zadny. To jsou uta po 1. nebo 2 vymene rozvodu, tedy 80.000 nebo 160.000 km, obcas se najdou i s 30-60.000, coz jsou auta za 1/2 ceny se zarukou.

    Nova uato, pokud to neni zberatelksy kousek po vyjeti ze salonu ztrati 15% ceny pokud je na leasing, tak je moc drahe, pokud za hotove a chci zaruku, tak platim jak mourovaty za servis, kde mi ovsem nic nemeni, muzu se na nej vykaslat, ale pak mi nikdo neuzna zaruku … a podle zkusenosti, co nove auto, to vice zavad, zatimco Octavka jela do 200.000 bez problemu, jen rozvody a desticky, jinak bez servisu, tak mondea po 80-140.000 ve 100% vymena cerpadla, zaruka neuznana ani u tech 80.000, novy focus … neustale problemy se SW, motor obcas sam od sebe ztratil vykon, alternatory odesly po 60.000, praskle trubky sedadel …. pri 1. vymene desticek mi dokonce vymenily kotouce, mam podezreni, ze mi je ukradli, zari=ovky u focusu je spotrebni zbozi, 3-4 za rok, v moji audine 2 roky a ani jedna vymena a ani nevim, jak dlouho tam jsou.

    Problem je s koupi novejsich ojetin, co nemaji TDi, tam uz bych mozna zvazoval i benzin, jinak mam chrochtacky rad, uz jsem usazeny rebel a neotrebuji jezdit 220 a vice … bohate si vystacim do 180 spise 160 a agresivita uz neni takova, jako za mlada, takze akcelerace slabeho 1.8 motoru mi staci i pote, co ztrati 1/3 vykonu starim …

    Jinak jo mam maly plat, to nepopiram, sice je nadrumerny ve vetsine zemi svata, ale v Nemecku je moje pozice hodnocena 5-10.000 euro … v te same firme co delam 5-6.000 euro … terba tam uz konecne emigruji a zacnu si kupovat ojetiny do 80.000 km s garanci Audi ;-)))

    A neb radeji jete Audi A4 za 60.000 nez novou fabku za 200.000 ;-)) ty 3 valcove s retezem byly poruchovejsi nez ta moje kraksna ;-))

    martin

    Teda Izáku, ty jsi se pěkně rozepsal…já svý zkušenosti s ojetinami shrnu stručněji.
    Podle mě se vyplatí koupit v áčkách tak tři roky starý auto těsně po skončení záruky – má už vychytaný výrobní vady – a nejbližších pár let postačí jen měnit olej a filtry.

    Radek T.

    Taky mám dobrou zkušenost s ojetinami, ale musí to být auta nejvíc pět šest let starý, a ne žádný dvanáctiletý paštiky, tam už je úspora pořizovacích nákladů vyvážená náklady za servis. Sám už jsem kupoval ojetinu 3x – jednu u dealera nových aut – dost drahý, a pak dvakrát v AAA, levnější – ale zase mě něco stál automechanik, který ho jsem si tam vzal pro sichr sebou 🙂

    Já mám teda z Auto Esa zkušenosti taky dost příšerný. A nejsem vůbec sám, mrkněte na http://www.sdruzeni-sova.cz/

    Mára

    Esa už nikdy, ty káry tam mají fakt hrozný, i když docela levný. To už radši AAA nebo Mama car, tam si podle mě víc hlídají kvalitu a kupujou nebouraný auta.

    Mára

    Autoesa už nikdy, ty káry tam mají fakt hrozný, i když docela levný. To už radši AAA nebo Mama car, tam si podle mě víc hlídají kvalitu a kupujou nebouraný auta.

    Ondra

    Já bych si nikdy nekoupil auto od neznámého člověka, jedině od známých nebo přes velký autobazar, který mi dá alespoň nějaké záruky. Osobně mám nejlepší zkušenosti s AAA a se Štěpánkem, ale dnes už se najde dobrých bazarů víc, alespoň podle zkušeností mých známých. 🙂

    Martin
    Karle,to světší o tvé povaze,já makám za 14táců měsíčně na 3
    Rodop

    Já taky nemám na nový auto, a asi dlouho mít nebudu 🙁
    Takže já si kupuju v autobazarech zachovalý tříletý ojetiny na úvěr a jsem spokojenej, v áčkáách dám za takový zánovní auto,který vypadá jako skoro nový, půlku jeho původní ceny, a ještě si to můžu vzít na úvěr, a když je tomu autu šest sedm let, tak ho odvezu do áček zpátky a zase si vezmu tříletý auto. A oproti lidem co točí nový auta ušetřím opravdu hodně 🙂

    David

    Vozim auta, jen z nemecka. Clanek ma ve vetsine pripadu pravdu, ale… Napriklad Renault – kamarad ve znackovem servisu mi predvedl pekny kousek – spary spatne, svetla spatne, po oddelani tapecu byl holy plech, atd (myslel jsem ze to je po totalce a nekdo se na tom ucil opravovat )- nove auto, takze po teto prohlidce uz chapu, proc se rika, ze francouzi by nemeli delat auta vubec…
    Vozim nejcasteji skodarny, vw a audi – tam je vzdy vse jak ma byt…

    Petr Vacovský

    S tím mohu jedině souhlasit. Kupoval jsme si auto v mama caru a moje zkušenost s tímto autobazarem je dobrá.

    bruna

    a já zase nechápu jak může někdo být takovej pablb jako ty – i když možná koupils nové auto

    Noovotný

    Mám jinou zkušenost. V áčkách jsem byl asi šestkát a ani jednou jsem si nevybral.Vždy tam něco bylo, proč jsem utekl.U neznámého člověka na inzerát jsem koupil okamžitě a asi i dobře.

    Novotný

    Pokud máš logana, thalii nebo fabku juniora, tak bych to chápal, ale jsou tu i normální lidi, kteří chtějí normální auta.

    coating thickness gauges

    http://www.bluetechnology.pl/en

    metamegamast

    Pouze 25 tis čistého 😀 Spoustu lidí tady v čechách nemá ani 13tis čistého a musí živit rodinu. a nějakej pro nějakýho frajera je 25tis „pouze“ 😀 DeblL 😀

    lada

    zdravím,
    já jsem kupoval ojetinu v aaa s dobrou skušeností.Nikde jinde mi nevyšli ve všech mých požadavcích takhle vstříc.Vůbec jim nevadil můj automechanik karosář.Bez problémů nám zvedli auto na zdviži,zapůjčili světlomet,měřič síly laku i s možností zkalibrovat si ho na jiných vozidlech.Bez problémů nás nechali si auto prolézt a projet.Akorát jisté klauzule ve smlouvě se nám nelíbily,ale zase nekupoval jsem vůz za půl mega.

    lada

    Ahoj,
    slyšel jsem,že dnes už i v německých bazarech jsou vykukové,co se jim vyplatí stáčet tacha a různé jiné vylepšeniny.Passaty a Audiny se svými hliníkovými nápravami nejso stavěné na naše okresky.Dvakrát třikrát projedete výmol a čtyřicet táců je v pr….

    Sixtyklada

    Po přečtení týhle diskuze, se snad ještě začnu cítit provinile, že sem si já chudák koupil ojetý, 10 let starý auto, svezení je v tom sice stejný jako v novým, ale stejně…

    Co mám sakra dělat? Asi budu muset něco vykrást, abych nebyl za ubožáka…

    Beztak Karel jezdí Stodvácou a dělá si tu z nás akorát tak prdel a jde mu jen o rozpoutání bouřlivý diskuze, protože to snad ani jinak neni možný, aby někdo napsal takovejhle plk… 😀

    DEX

    Ak si chceš splniť sen tak je jedno ako staré auto kupuješ a či sa páči susedom.

    kazeasch

    Vím že reaguju o „pár let později“, ale tohle mi prostě nedá.
    V ČR jsou 2 Bugatti Veyron, a jedno z nich si majitel dovezl jako ojetinu. Pán bude určitě ubohý nezaměstnaný chudák 😀

    tadaklara

    no jo Karlíček je kretén!!! Kupuj nové auta a pak je jed prodat hned do bazaru a uvidíš komu cpeš prachy!!!

    Adam

    No, Audinu v dieslu Ti bude urcite kazdy zavidet 😀 😀
    Hlavne jak pak budes menit turbo, vstriky nebo rozvody, to sousedi puknou zavisti 😀

    shogor

    Je lepší být chudák,koupit si ojetinu a být za ni vděčný Bohu,než bohatý povyšený,na každého se dívat z vrchu o neustale být nespokojený a furt hromadit předvádět se a nakonec se o vše strachovat aby o to nepřišel,největší chudáci jsou ti co se povyšují nad druhé,myslí si že spolkli všechnu moudrost světa,ale kdyby byli všichni moudří jako ti co si o sobě,,myslí“tak by tu byl problem,nikdo by nerobil manuálně, ale každý by byl mudrlant jak být bohat a nedělat a kdo by vám vy ,,bohatí“ vyrobil ty vaše drahá a krásná auta?kdo je potom chudak?to není o penězích,ale o tom co v sobě máte za poklad…

    hansi

    Tak už se mi to pro Vás narodilo, ve vůni, úplně v pohodě nebouraný Subárko-to uslyšíme po příjezdu do auto ESA 🙂

    hansi

    No jak se píše výše, ti borci v ESA tam maj fakt půlku bouraček, ani se tím nijak netají.

    Gerosimo

    Taky jsem byl bez práce, už třikrát. Kupoval jsem si auta na dojetí, se zbytkem technický a zkusil jsem to na drzovku, že mě to dál, jen bylo potřeba něco vyměnit a na opakovačku. Mám teď fabku 1,4 16v, je ti líný a před tím jsem měl Tipo 1,4 8 ventilů, jezdilo to líp než ta fabka, kde blbne centrál, takže nejdou otevřít dveře u spolujezdce, musí se zvlašť klíčem, že uvnitř to nejde, to samý zadní dveře občas levá strana, tak se leze přes celou sedačku no hrůza. Něco jsem si našetřil, na Rolls Royce to nebude, ani na ojetýho, budu kupovat bentleye, samozřejmě ne nový, ojetinu budu brát, mám vyhlídnutou sice bílou, příští týden je jízda objednaná, zařizovala baba, mě se líbí černá, pro ni je to rakev. Je tam modrý cabrio, ale za 4 mega, to nedám. Čauky

    womel

    Jako doplńující čtení bych ještě přidal tento článek – http://www.united-c.cz/jak-poznat-nabourane-auto-pri-koupi-v-bazaru/

    Helena

    Já na koupi ojetého auta nevidím nic špatného.. když jsem to svoje přebírala, tak bylo naprosto v pořádku a pojízdné, neprodělalo ani žádnou bouračku, majitel se prostě jen rozhodl jej vyměnit za nové. Jednou za čas ho vezmu do servisu (konkrétně k https://www.autopodbaba.cz/servis ), pravidelně všechno kontroluji a myslím si, že mi ještě pár let vydrží.. Co bychom pak se všemi těmi ojetinami dělali, kdyby si všichni kupovali jen nová auta?

    Vilik

    „Karel“ ze Švejka, bazíruji na vrozeném kreténismu : Karel je mamánek, on nechápe jelikož do takového mozečku se víc nevešlo, že lidi berou i dnes jenom 12000 čistého ! No dál bych mohl psát ,ale Karel by to nechápal tak se mějte slušní lidé Ahoj

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist