Německou policii šokoval stav českých autobusů
Zajímavosti o autech
Strážci pořádku museli odstavit dva naše autobusy kvůli žalostnému stavu; místní noviny nazvaly „šrotem“.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Zajímavosti o autech
Strážci pořádku museli odstavit dva naše autobusy kvůli žalostnému stavu; místní noviny nazvaly „šrotem“.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Á jéje, Češi si zase dělají mezinárodní ostudu. Ještě štěstí, že do ciziny nejezdí autobusy známé firmy Fedos, které jsou katastrofální úrovní přímo proslavené…
$ral pes nějakou ostudu, spíš by nás měl zajímat přístup kontrolních orgánů. Jak často dopraváci zastavěj takovej šrot, když ho potkaj na silnici? Zajímá se někdo o STK, která takovýmu jezdícímu šrotu vydala osvědčení?
No, to máš stejné s auty… nechápu, jak někdo může dávat všem těm hundrtkám, warťasům a žigulíkům technickou a emise. Tohle by měli na STK ihned zabavit, majiteli vyplatit 10.000,- jako kompenzaci a ihned to sešrotovat. Vždyť to vypustí víc emisí než dvacet RangeRoverů Sport Supercharged!! A ty autobusy??? Já radši jezdím vlakem, když nechci autem nebo na moto. Do autobusu by mě už nikdy nikdo nedostal.
Máme se co učit nebo přímo opsat.
Ať hledám, jak hledám, tak v právních předpisech ČR není: „Policista může řidiči zakázat další jízdu vozidlem: a) …, b) …, c) …., atd.“ Máme tam jen ustanovení jaké vozidlo může řidič použít k provozu a jaké může provozovatel přikázat k jízdě. Osobně si myslím, že dokázat v tomto ohledu spáchání přestupku řidiči či provozovateli je v našem právním řádu zcela mizivé. Domnívám se, že v našem systému je absence ustanovení, že policista či jiný státní orgán může za určitých přesně stanovených podmínek nařídit provedení STK na vozidlu i mimo stanovenou periodu zvláštním předpisem a stanovení, kdo ponese náklady za provedení takovéto mimořádné STK nebo ustanovit na DI zvlášť vyškoleného technika, který by byl oprávněn posuzovat TS vozidla na místě a dočasně odebírat platnost STK.
Je zajímavé, že u sousedů to nějakým způsobem mají ošetřeno, jelikož policie může vozidlo na místě zajistit a vyřadit z provozu.
No, určitě by to pomohlo, ale zase by to podpořilo korupční prostředí: "…a nešlo by to, pane policisto, nějak udělat?". Na STK by to měl hodnotit nějaký robot a ne člověk.