20 společensky a politicky nekorektních článků na Autoweb.cz v roce 2015

Při bilancování na konci roku nutně nesmíme zapomenout na články, za které nás v určitých kruzích nemají rádi. Ano, mluvíme o cyklistech, politicích či zaslepených příznivcích značky Škoda.

Důležité je slovíčko „zaslepených,“ pokud se vrátíme k podtitulku, stačí se otřít o značku Škoda a je oheň na střeše. A to je zapotřebí zmínit, že proti naší domácí značce nic nemáme, naopak patříme mezi její příznivce a to jak z důvodů čistě patriotických, tak prostě proto, že vyrábí dobrá auta. Nicméně je pravdou, že jakýkoli článek, který nevynáší cokoli spojeného se Škodou až do nebes je leckdy vnímán určitou částí čtenářské obce jako nepatřičný.


Nepatřičné je neposlouchat policii, respektive nesouhlasit se vším, co policie dělá? Ne, tak třeba pokud si vzpomeneme na případ, kdy policista v civilu zpacifikoval muže přecházejícího na červenou stylem „tváří na dlažbu.“ Anebo když policie měří rychlost tam, kde to nedává smysl. Není pak nic lepšího, než si vyrobit ceduli a vyrazit v protisměru s úmyslem varovat přijíždějící řidiče.

Ušlechtilé dřevo sem, kvalitní kůře tam… Co takhle přepočítat spotřebu čalounické suroviny na kusy krav, které musely padnout ve jménu pohodlí a luxusu?

A je to tady, jak jsme zmiňovali na začátku, Škoda je posvátná a nesmí se – vyjma nekonečných oslavných chvalozpěvů – o ní mluvit…?!

Přiznejme si to, jsou tady auta, která hoří víc než jiná. Mluvíme o vozech italské produkce…

A Škoda podruhé.

Zmiňovali jsme policii a tohle je přesně ten případ, kdy jsme nemohli mlčet. Když jsme na vlastní oči viděli, jak se policejní hlídka nepřiměřenou rychlostí vřítila v křižovatce uprostřed hlavního města do zatáčky a tam – světe div se – narazila do auta. Pronásledovačka tak skončila stejně rychle, jako začala.

Možná je to tím, že někteří z nás v redakci pamatují doby, kdy prohlásit veřejně cokoli na adresu politika, nedejbože prezidenta, bylo trestným činem, nebo minimálně důvodem, proč namísto studií na gymnáziu jeden zamířil na učnák (nic proti řemeslu). Takže pokud můžeme, tak okomentujeme i jednání naší hlavy státu.

Jestli je něco horšího než si brát na paškál značku Škodu, tak „věnovat“ její vlajkové lodi.

Proton Jebat asi už nikdy nic nepřekoná, nicméně tady jsou auta, u kterých nechápeme jejich názvy a zcela bez uzardění si říkáme, jak tohle mohlo v automobilkách projít.

Motorky máme rádi. I motorkáře. I když někteří by měli bez prodlení vyhledat odbornou lékařskou pomoc. Tím lékařem by měl být samozřejmě psychiatr.

Testováním aut je naším denním chlebem, nicméně nebudeme tajit, že pokud testem má být driftování na sněhovém hřišti, tak neřekneme ne. Chcete vědět všechno o pohonu všech kol BMW xDrive? V tuhle chvíli je důležité, že se s ním dá parádně jezdit bokem v závějích!

Udělování pokut podle výše příjmu? Jedna část populace bude souhlasit. Ta druhá, včetně naší redakce, říká rezolutně ne!

Zde se jistě obejdeme bez komentáře…

Politická a společenská korektnost „zakazuje“ ukazovat na jednotlivce a skupiny, protože všichni jsme si rovni a všichni jsme nejlepší. Ehm, ne. Společně s vámi jsme vybrali auta, kterými jezdí ti nejhorší řidiči.

Vlajky z oken jen proto, že náš tým zrovna postoupil ze skupiny? Je to vůbec legální, protože národní hrdost jako důvod k ověšení auta národními symboly nestačí.

V roce 2015 jsme spolupracovali s partou motorkářů, kteří jeli po vlastní ose z Malajsie zpátky do Čech. A reportovali o spoustě zážitků, nad kterými by se mohl slabším povahám zatajit dech.

Cyklisté jsou zlo, tedy pokud se jako zlo chovají, to znamená, že zcela bez skrupulí porušují naše zákony.

Tady se snad nikdo nemůže divit, tohle jsme nemohli nechat bez komentáře. Proč si na Roomster dát nálepku RS. PROČ?!

Motorsport není jen o pozitivních emocích a nádherných zážitcích, bohužel k němu patří i chvíle, které by jeden chtěl vrátit za jakoukoli cenu zpátky,ale nejde to. Což ale neznamená, že bychom o nich neměli psát.

Spotřeba, to je ožehavé a populární téma zároveň. Na led tenký jako papír se dostaneme v okamžiku, kdy začneme psát o tom, jak je Subaru WRX STI co do spotřeby paliva úspornější než škoda Octavia.

30.12.2015 8:31| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist