Největší konkurence pro Škodu Rapid?
Žhavé novinky o autech
Nová Škoda Rapid nebude mít úplně volné pole působnosti. Zjistěte, která auta se jí budou snažit zatopit a se kterými to bude mít opravdu hodně těžké.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Žhavé novinky o autech
Nová Škoda Rapid nebude mít úplně volné pole působnosti. Zjistěte, která auta se jí budou snažit zatopit a se kterými to bude mít opravdu hodně těžké.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
C4/C4 Piccaso, Mazda 3
Sedany nepovažuji za konkurenty, kufr je nepoužitelný pro rodinu nebo chalupu.
jen k tomu omýlání liftback vs hatchback…pokud uvedete, že rapid je hatchback tak se nebudete plést, původně se totiž tato slova zaměňovala a vznikla nezávisle na sobě a označovala totéž…auto s pátými dveřmi. tohle by si mohla pamatovat starší generace. staré japonské vozy jako civic či corrola byly uváděné jako liftbacky přitom to jsou hatchbacky. je to rozdílně pojatá stejná věc, akorád teď aby se to nepletlo tak lidé začali liftback označovat za hatchback s prdýlkou.
ještě bych doplnil že to bylo během devadesátých let kdy začali vznikat takové patvary a začalo se čachrovat s karosářskými pojmy. typickým příkladem by mohl být Opel Ascona, ve své době uváděný jako hatchback, protože zkrátka pojem liftback nebyl. pokud si najdete jeho staré fotky z profilu tak podle definice kterou se někteří ohánějí by to spíš měl být liftback. má hodně protáhlé sklo a nezanedbatelnou prdýlku. Jsou země kde označení liftback nepoužívají, jsou to zkrátka všechno hatchbacky, ale lidi asi měli potřebu to nějak rozlišovat.
A co potom 5dveřová panamera uváděná jako sedan.
Rapid je konkurentem pro všechny vozy v nižší střední třídě, které se vyznačují omezenou nabídkou. A to jsou s vyjímkou octavie a dalších koncernových výrobků více méně všechny auta na trhu. Octavie má komplexní nabídku motorů, pohonů, převodovek a plně volitelných položek výbav.
Ostaní výrobci nabízí vždy jen podmnožinu tj. dělají to co předvádí rapid – omezenou nabídku nebo případně jakési výbavové sety (japonci). Omezenou nabídku motorů, převodovek a pohonů mají všichni. Čili rapid pouze vstoupil mezi ně. Je konkurentem pro všechny bez vyjímky.