Nejúspornější auto v Americe: Volkswagen Passat TDI
Volkswagen Passat
S jakou průměrnou spotřebou se dá projet 48 států v Americe a najet při tom více než třináct tisíc kilometrů? S velmi nízkou, pokud máte naftový motor.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Volkswagen Passat
S jakou průměrnou spotřebou se dá projet 48 států v Americe a najet při tom více než třináct tisíc kilometrů? S velmi nízkou, pokud máte naftový motor.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
V USA teď frčí spíš všelijaké hybridy, elektromobily a CNG. Stačí si srovnat kulturu chodu dieselu s něčím co spaluje CNG a ty dva maníky klidně označím za masochisty i sadisty zároveň. Fritckové už jsou v USA s těma dieselama trapní, kor když například zákazník jde do showroomu lexusu, kde se sveze s perfektním hybridnígm GS a pak mu někdo odvážný u mercedesu chce vnutit E classe co drnčí jak traktor a reaguje dost tupě. To pak má jasno o vypatlanosti dojče palic.
chodu dieselu s něčím co spaluje CNG a ty dva maníky klidně označím za masochisty i sadisty zároveň. Fritckové už jsou v USA s těma dieselama trapní, kor když například zákazník jde do showroomu lexusu, kde se sveze s perfektním hybridnígm GS a pak mu někdo odvážný až blbý u mercedesu chce vnutit E classe co drnčí jak traktor a reaguje dost tupě. To pak má jasno o vypatlanosti dojče palic.
Hošani od VW si musí nutně hledat odbytiště pro své trapné folksvagóny. Ono totiž v Dojčlandu jim moc pšenka nekvete.
Němec, když má „trochu“ na kontě a navíc i za ušima, si nikdy nekoupí káru, která je volks -tedy lidová !!! Vždy dá v mládí přednost BMW nebo Porsche a když zdárně dospěje, dospěje i do Mercedesů.
Ta mercedesová trojcípá hvězda totiž pro Němce znamená, že Mercedes se pohybuje ve hvězdné kvalitě ve vzduchu, na zemi i na vodě. V Německu je Mercedes tradiční a kvalitní značka. Když se německá vojska pakovala od Stalingradu, domů dojeli jen ti, kteří jeli Mercedesem. Ostatní zatuhli v ruské stepní zimě.
Takže Volks – NE !!!
Typická přepjatost a chvástání zlodějů. Němec, žijící z platu a velmi kvalifikovaný, třeba vysokoškolský docent a profesor, si rád, moc rád, koupí VW, navíc Passata, který je již nadprůmèr. Normální kvalifikovaný člověk si těžko kupuje mercedesy, BMW. Leda ojetý. A to je vždy filozofie rizika, kterou každý nechce podstupovat. Pak jsou jistě fanatici, kteří pro tuto koupi učiní vše. Nu a co se týče Stalingradu. Němci jsou jistě technická velmoc a nepochybuju o tom sebeméně. Jenže Rusové vyvinuli tank T 34, lepší než Tigry, který měl na výhře nejen u Stalingradu a Kursku dost velký podíl. Tady Němci opravdu neobstáli, čistě technicky.
A vy jste v tom autě jeli, nebo usuzujete z nějaké dávné zkušenosti s předpotopním atmosferickým dieselem? Já nejsem fanda dieselů, natožpak koncernů, ale tohle auto a tenhle mottor je moc fajn…