nejrozsirenejsi-podvod-pri-prodeji-ojetin-staceni-kilometru.jpg

Nejrozšířenější podvod při prodeji ojetin? Stáčení kilometrů

BMW

Podvodníci při prodeji ojetých aut nehledají nové trendy, ale stále spolehají na klasiku, snižují kilometrový nájezd aut.

Diskuze

5 komentářů

    to je zásadní problém toho, proč nedoporučuji auta z bazaru a dělám jím vše možné naschváli. Bohužel v okolních autobazarech jsem už znát, ale i tak by mi nevadilo komukoliv poradit při výběru jeho vozu. máme mobilní \“technickou\“ prohlídku, včetně rampy a diagnostiky, databázi všech aut, které navštěvovali servisní kontroly v autorizovaných sevisech a jestli auto nebylo odcizeno, případně pozměněná vinka. Zkontrolování kompresí motoru, těsnost všech systémů, proměření elektroniky. na autě je totiž způsobů jak zjistit VIN daleko více a ne se všmi by se někdo dělal aby je odstranil a jsou i taková, která odstranit bezestopy nejdou. Jsem schopen i odhadnout přibližný najetý stav kilometrů podle znaků stárnutí, v extrením případě pokud je auto po nějakém celkovém zkrášlení a repasi jsem stáří schopen zjistit zjištěním únavy rámu. Kolikrát nás sice vyhodili se zákazníkem z autobazaru, ale jinde byli i vstřícný a šli i s cenou dolů a to i o desítky procent. Chtěl bych apelovat na všechny lidi co jdou do autobazaru aby si s sebou vzali alespoň nějakého známého automechanika, to dnes dělá kde kdo. Je nesmysl přijít k autu, podívat se na počet najetých kilometrů a podle toho ho vzít. Auta nejdou stará nad 100 tisíc, ale to češi moc nechápou, je potřeba opravdu vše zkontrolovat. Když před vás dám dvě octávky, jednu nevyleštěnou a s 200 tisíci a jednu vyleštěnou a se 100 tisíci, tak budete pokukovat po té naleštěné s menším nájezdem. Autobazar většinou lže a podvádí, je to jeho byznisem. není pro něj důležité vám prodat kvalitní vůz, máte tam možnost jen krátkodobé reklamace a na spoustu věcí příjdete až po pár měsících. Dokonce jsem se setkal i s autobazary, kteří do svých aut, které prodávali dávali \“kurvítka\“. Většinou se jednalo o nežádoucí látky v nádrži, agresivní přímesi v chladící směsi, která pak byla schopná poškodit i agregát. zakytované odtoky vody z čelního skla pod auto, zkuste zapřemýšlet co se pak za deště asi stane, špatné pojistky,…

    Konias

    Takovéhle články a následující komentáře člověka fakt odradí od koupě ojetiny´. Pokud jste z Prahy či okolí, nedal by jste mi na sebe nějaký kontakt. Rád bych, využil vaše služby při výběru lehce ojetého auta. Na jaře bych rád omladil náš rodiný \“autopark\“. Narodila se mi druhá dcera, a náš tídveřový Citroen Saxo 1,6 l je nám trochu těsný :).

    Díky.
    Můj mail je: konias@windowslive.com

    Díky

    Adam

    Dobrý den, měl bych také zájem o Vaše služby. Kontaktujte mě prosím na ssk8@volny.cz Děkuji!

    st

    Problém je jednak v tom, že lidé prostě chtějí slyšet pohádku o tom, že kupují dobré auto s malým počtem km. Ať už po ženě co vozila děti do školky nebo důchodci co jezdil jednou týdně pro vajíčka. Realita je však jiná. Většina vozů na evropském trhu se prodává jako fleetová tzn. že majiteli jsou firmy, které si nové auto rozhodně nekupují proto, aby jim stálo někde na parkovišti.
    Takže taková vozidla mají nájezd 30-50 000 km nejsou výjimkou i 100 000 km proběhy. Takže máme zde spousta aut se statisícovými porcemi km, které by byly pro pro mnoho lidí nezajímavé. Tudíž není nic snadnějšího než upravit počet kam tak jak si to zákazník přeje. U tříletého auta, řekněme z 150-250 000 na 80 – 90 000. Laik většinou nic nepozná a těší ho dobrý pocit jak výhodně koupil.
    Jak z toho ven? V první řadě spoléhat na svůj rozum nevěřit tomu co mi v bazaru říkají a hlavně vzít si sebou zkušeného mechanika.
    Dalším opatřením by bylo zavedení celoevropské databáze která by shromažďovala údaje po počtu km od stanic stk a autorizovaných servisů, kde si by člověk podle VIN dohledal kolik jaké auto mělo km.

    Josef

    Dobry den prosim vas mohl bych vas pozadat o zanechani vaseho kontaktu??
    Mel bych pripadne zajem o vase sluzby
    Dekuji muj email je
    ruppert@seznam.cz

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist