Kupujete ojeté auto? Toto jsou potenciálně nejrizikovější motory
Autobazary a vše o ojetých autech
Některé motory si oblíbily řady řidičů, přitom ale představují nemalé riziko drahých závad. Které to jsou, na co si dát pozor a jaké jsou alternativy?
a co jednotka 1.8 TDCi? Jak je na tom, hodlam ji kupovat 🙂
mas na mysli 1.8 tdci? vacsina chalanov je spokojnych, mas na mysli ten od fordu? na diskusiach som monoho krat cital, ze ma menej kultivovany chod, resp. troska hlucnejsi ale inak, ze spolahlivy makac, aj vykonovo…
Jještě bych doplnil také benzinovou 1,6 turbo od BMW, kterou používá i Peugeot a Citroen. Taktéž problém s rozvody, kdy většina majitelů mění komplet sadu do najetých 50tkm. Dále pak známé problémy se studenými starty.
To s tím nedostatečným dochlazováním u Start&Stop bude asi legenda. Někde na netu jsem zahlédl od VW servisní manuál (popis) Start&Stop systému a aby se motor vypnul, musí být splněno milion dalších podmínek. A dochlazené turbo je mezi nimi.
Ostatně sám mám VW se Start&Stop a pokud po rychlé jízdě zastavím na brzdě, tak dokud teplota oleje neklesne pod určitou mez, tak motor se sám nevypne.
Mám 1.6 HDI 80KW, auto přestalo tahnout, tak mi vyměnili před týdnem turbo, chvíli to jezdilo dobře a teď to třebas 100 km vůbec netahne, pak 200Km je to dobrý, už taky začínám bejt zoufalej, co s tím 🙁
mas na mysli 1.8 tdci? vacsina chalanov je spokojnych, mas na mysli ten od fordu? na diskusiach som monoho krat cital, ze ma menej kultivovany chod, resp. troska hlucnejsi ale inak, ze spolahlivy makac, aj vykonovo…
mas na mysli 1.8 tdci? vacsina chalanov je spokojnych, mas na mysli ten od fordu? na diskusiach som monoho krat cital, ze ma menej kultivovany chod, resp. troska hlucnejsi ale inak, ze spolahlivy makac, aj vykonovo…
njn máte si koupit atmosféru třeba od toyoty http://static.autoweb.cz/img/smiles/cool.png
Ahoj, steve, uvazuju o tomhle motoru ve vykonove verzi 200k do Peugeotu 308CC. Muzes ty problemy vice rozvest nebo dat nejaky odkaz. Dik!
Ahoj, steve, uvazuju o tomhle motoru ve vykonove verzi 200k do Peugeotu 308CC. Muzes ty problemy vice rozvest nebo dat nejaky odkaz. Dik!
Ahoj, tak jezdim 7 let denne okrsky/dalnice s HTP. Zadna porucha, celkova spotreba 6.5l za tu dobu. Toz nevim, asi je to tim, ze auto jsem koupil nove a ne \“tocene a bourane\“ 🙂
6.5 litru je opravdu hodně na tak malou atmosféru. Buď je něco v motoru špatně nebo je používán jinak, než bylo úmyslem konstruktérů. Domnívám se, že právě druhá možnost bývá také častou příčinou problémů.
Problémy s motory 1.2 TSI a 1.4 TSI by měly být vyřešené od nových aut vyrobených v roce 2011 a mladších, kdy už se do nich montoval jiný řetěz. Právě (ne)kvalita řetězu samotného je viníkem problémů. Ty se mohou objevit už po 10 000 km! Osobně mám zkušenost s výměnou a musím vám říct, že postup automobilky k této závadě je ještě podivnější, než se v článku povídá. Oni vám poví, že se závada \“musí projevit, jinak není co opravovat\“. Takže oni místo toho, aby oddělali krytku a podívali se jestli není nadměrně opotřebený (protažený) řetěz, tak každé ráno startují auto a poslouchají, jestli tam něco nechrastí (čím se tato závada nejčastěji řidiči provejuve). Vzhledem k řídkému výskytu tohoto symptomu to znamená, že tam můžete auto nechat klidně 2 týdny než se to projeví a nebo vám to prostě neopraví a máte smůlu. A to i přes to, že servisy i VW samotný si je tohoto problému moc dobře vědom! Kupodivu mi servis nekývnul ani na nabídku prohlídky na moje vlastní náklady. Prostě když nic neuslyší, nic neopaví a konec debaty. V mém případě se to tam sice projevilo a vše na své náklady opravili (vyměnili řetěz a rozvody), stále se však nemůžu ubránit ztráty důvěry ve značku VW, protože takový postup k řešení známých problémů se mi vůbec nelíbí.
jj ten co ve Focusu, tady nadavaji na 1.6 TDCi tak by to nebylo podobne..
máme ve firmě 4 kousky focus 1,8 TDCI a u dvou po cca 130 tis km prodřené hadice od turba stejně jako 1,6 TDCI. dvě novější (obě poslední facelift před nejnovějším focusem)zatím drží. Ale jiné závady na tom asi ani nebyly.
1,8 TDCi je původní konstrukce od Forda, řadu let vylepšovaná (common rail, osmiventil, relativně nízkootáčkový a táhnoucí odspoda). Pokud kupuješ auto cca od roku 2005 dál, mělo by to být bezproblémové. Ford je přestal vyrábět jen kvůli EURO 5.
Je asi méně úsporný, než 1,6 TDCi ale je více živý v nižších otáčkách (mluvím o variantě 85 kW), charakteristikou průběhu výkonu více podobný starším 1,9 TDI od VW, i když v otáčkách tolik nevadne. 1,6 TDCi se ale dá víc točit a výkon roste více lineárně s otáčkami.
Oproti 1,6 TDCi se 1,8 TDCi pomaleji ohřívá (litinový blok) a auto má těžší předek, takže na hraně méně ochotně zatáčí.
1,6 TDCi/HDi je společný vývoj s PSA. Co mi nejde do hlavy je, že 1,4 a 2,0 ze stejného vývoje jsou podstatně méně problémové.
Projdi si tohle forum: http://www.peugeot-club.com/forum/viewthread.php?tid=85910&page=10
Nevím jestli je nějaký výraznější rozdíl mezi 156k a 200k, stížnosti jsou především od majitelů slabších verzí. Peugeot dokonce stáhnul verzi 156k z českého trhu (u 508, 3008, 5008) a nechal ji pouze u sportovněji laděných verzí (RCZ, 308 Gti a 308CC). Sám mám tento motor ve svém autě (verze 156k), v současné chvíli najezd asi 47tkm a rozvody měněny dvakrát a zmíněný problém se zimním startem mě postihl jednou. Uživatelsky je ten motor velmi příjemný, nízká spotřeba a dostatečný výkon, ale výše uvedené problémy se objevují opravdu velmi často u všech výrobců, kteří jej do svých vozů montují (Mini nevyjímaje).
Jenže u 1.6 TDCi/HDi jsou prodřené už po 20tis. km
Moc dekuji za vycerpavaji odpoved, hodlam kupovat Focuse 2006 do 100tis km, stale se ale bojim jit do diesela ale najezd 30kkm rocne jen na dlouhe vzdalenosti me do toho nuti 🙂 No snad to bude v pohode. Jeste jeden dotaz: Co udelat po koupi ihned? Olej a rozvody? Jeste neco?
Moc dekuji za vycerpavaji odpoved, hodlam kupovat Focuse 2006 do 100tis km, stale se ale bojim jit do diesela ale najezd 30kkm rocne jen na dlouhe vzdalenosti me do toho nuti 🙂 No snad to bude v pohode. Jeste jeden dotaz: Co udelat po koupi ihned? Olej a rozvody? Jeste neco?
Dik, mrknu na to.
No, kdyby si všichni kopili minimálně atmosférickej šestivál a nejlépe osmivál, nemusely by se psát články o tom, co se podělá na přebuzenejch cinkrdlátkách 1,3 l a podobně, kterým každej trouba dává za uši už za studena a od volnoběhu, protože to nemá ani ukazatel teploty chladící kapaliny. Jo, dnešní motory jsou jen spotřební zboží jako třeba brzdy nebo spojka. Kálet na to a koupit si starý poctivý železo – možná s menším výkonem a vyšší spotřebou, ale rozhodně dlouhou výdrží, pokud se o to majitel umí starat (rozuměj ohřát, ochladit a vyměnit jednou za rok olej).
No to by mě zajímalo, jaká je Vaše představa, za kolik by to mělo jezdit a jaká by byla Vaše reálná spotřeba, pokud byste s tím denně jezdil.
Těch 6.5 je velmi slušná spotřeba (pokud se bavíme o reálných spotřebách a ne papírových), Fabie nemá zrovna nejlepší aerodynamiku, není jedna z nejmenších, ani nejlehčích.
My máme doma Mondeo Mk3, 2.2TDCI a ve 180 tisících sme taky tu hadici měnili
Já jsem se setkal s případem kdy 1.4TSI v ochcávce údajně bylo na obyčejné servisní prohlídce a VW nařídil přehrát ŘJ… žádná svolávačka, nic.. auto pak údajně jelo hůř.. VW prý nahrává jiný mapy do ŘJ aby nepatrně snížil výkon kvůli spolehlivosti ale nepřizná to
lol Focus, diesel , 2006 a do 100 000km. Tak to maximalne z AAA alebo z nejakeho velkeho bazaru, kde to chalani vedia nalezite tachometrovo upravit. Pretoze realne tie skatule budu mat nalietane daleko viac
Klidně jste si mohli ušetřit místo. Stačilo jen napsat, dejte ruce pryč od aut na F. Ford, Fiat, Folcvágen a fšechny francouský 😛
Jo jo, všichni jsou spokojený, dle hesla: Každá liška si chválí svůj ocas 😀
No on si myslí, že je jedinej kdo umí počítat. Tedy si to koupil děda na ježdění do kostela a on bude první, kdo s tim bude lítat 30 litrů ročně 😀
Hoď do Google. Vrakoviště francouzský auta. Tam to nech odpočívat v pokoji 😀
konečně se někdo z novinářů odvážil napsat pravdu, takže děkuji! sice vám asi auto na test už některé automobilky nepůjčí ale co… díky za objektivitu. sám jsem vytočenej jak blázen. dřív jsem na V6 3,0 6 let nešáhnul a jezdila, dnes u 2,0T řeším pořád nějaké nákladné problémy (kromě spotřeby která je ještě vyšší než u starého motoru)
článek souhlas,zvlášt v ČR kde je hodně špatná nafta,dále se přídává tzv.eko-složka( bio) což je státní níčení motorů a do 3 tento objem 1,2 je jen asi TOP nejhorší motor,který kdy Škoda vyráběla. Osobně uznávám malé objemy do malých aut. Jinak asi každý technik i praktik,chápe že fyzika se ošálit marketingem nedá a člověk který zná kupuje to co funguje a ne např. Renault thalia a jiné hrůzy na 4 kolech…..i když Renault má kvalitu napsanou přímo ve znaku.
Tak tenhle článek by si měli přečíst všichni, kdo tvrdí, že objem nahradíš turbem. Já to tvrdím pořád: než koupit nový vůz s přeplácanou elektronikou,to radši r.v.cca 2001-2005 s poctivým a ve spoustě případech bezproblémovým atmosférickým benzinovým motorem s obsahem 2.0-2.5.A hlavně manuální převodovku. PŘESNĚ jak bylo v článku řečeno – dnes ty výrobky nevydrží to , co ty starší. Hlavně, že se neustále předhánějí, kdo vyrobil více kusů. Jenže s jakou kvalitou, že?????
Když diesel tak jedině JTD.Super motor bez problémů.
Musím dát za pravdu, mám Forda z roku 2007 (najeto 120 tis) s tímto motorem a jsem zatím velmi spokojený (žádný problém a síly na rozdávání). Nepříjemně mě překvapilo jen to, že ve městě se prostě spotřeba nedá srazit pod 6,5 litrů, většinou se pohybuju kolem 7.
Moje minulé auto byla Toyota Yaris 1.0 VVTi r. v. 2000, se kterou jsem jezdil denně po dobu dvou let a průměrná spotřeba se pobyhovala kolem 5 litrů. Nebyl problém se dostat i pod, s trochou snahy. Spotřeba 6 litrů znamenala už dost neurvalé zacházení nebo vysoké rychlosti (státovky, dálnice). Přes 7 jsem se nedostal na delší cestě nikdy, ani naložený na dálnici, byť samozřejmě na dálnici se nemůžeme bavit o nějaký vysoké rychlosti. 120 mi přišlo optimální, vyšší rychlosti už moc nezvládal ani motor ani zbytek auta (začínalo být dost nestabilní a velice náchylné na boční vítr).
Ještě bych upozornil, že tento motor je výkonnější než slabší verze HTP a zhruba stejně výkonný jako silnější verze HTP.
Problém je, že dneska to máte jedno. Stejnou \“výdrž\“ mají i atmosféry. Auto se stalo spotřebním zbožím a pro automobilky je žádoucí, aby jste po pěti letech, až splatíte úvěr, jejich showroom znovu navštívili a utratili u nich více peněz. Za což si však můžeme sami, protože sami se snažíme stlačit cenu za každou cenu (divná věta, což?) co nejníže.
Montuje se sice řetěz od jného dodavatele (z japonska místo polského), ale pořád ej to konstrukčně to samé, řetez je nedostatečně dimezovaný a pokud není v napínáku dostatečný tlak oleje (typicky tedy při startu), není řetez dostaečně napnutý a může prasnout.Porovnjete např. jak vypadá řetez na Suzuki a na koncernu. A pak se lidi diví!
Když dnes chtějí lidi velký auto do 300k, to je pak těžký. Za tuhle cenu lze vyrobit slušné auto segmetnu B a nemusí se nic šidit, ale \“proč bych si kupoval prcka, když za stejný prachy můžu mít nižší střední\“…
Šestiletého diesela s nájezdem 100kkm bych se bál taky, dokonce o několik řádů víc než stejného auta s přiznanými 250kkm.
Tím to nebude, většina chyb motoru HTP je konstrukčních. Zásadní otázkou pro přežití haťapky je čím mažete a jak často olej měníte, obzvlášť pokudf máte nejprůserovější verzi 12V 47kW.
Tím to nebude, většina chyb motoru HTP je konstrukčních. Zásadní otázkou pro přežití haťapky je čím mažete a jak často olej měníte, obzvlášť pokudf máte nejprůserovější verzi 12V 47kW.
Tak tak, s fordím V6 Cologne na věčné časy a nikdy jinak! 🙂 S jedním dvoulitrovým máme společně za sebou dvanáct let a něco kolem půl milionu km (kolik najezdil za předchozích dvaadvacet let si netroufám ani odhadovat) a nenapadá mě nic co bych si mu dovolil vytknout. A zatímco spotřeba je s přefoukanými šunty srovnatelná, požitek z jízdy ani náhodou 🙂
100tkm je sci-fi. Radeji poctivych 200tkm se serviskou (i kdyz tomu se taky neda moc verit)
prasknout? nemyslíte spíš přeskočit?
A samozřejmě že start je problém, chvíli trvá než se hydro napínák dopne, ale u studeného startu to ještě takový problém není, olej je dostatečně viskozní a řetěz se stihne napnout. Kámen úrazu je u teplého startu, kdy olej nemá takovou viskozitu a nestihne řetěz napnout a ten přeskočí. A pokuď vím, tak nejde ani tak o nedostatečnou dimenzaci jako o nedodržení výrobních tolerancí(proto řetěz přeskočí, nikoliv praskne), což si ale měl VW pohlídat a nepouštět to do výroby se šmejdem.
A co to JTDčko?
by mohl být ucpaný a díky tomu všude kolem vrstva sazí
No tak pro srovnání, měl jsem Swifta v sedanu, 1.3 85k. Dlouhodobá spotřeba pod 5.5 při denním ježdění tak 1/3 Praha, jinak většinou příměstké silnice. Na dlouhé trase (mimo dálnice) tach. rychlost 90-100 pod 5, měřeno vždy od plné do plné. Rok výroby 2002. Akcelerace o které se v té době mohlo nějaký 1.6 Oktávce jen zdát, kdo s ním jezdil ví o čem mluvím. Když jsem si tenkrát vybíral auto, věděl jsem co zhruba chci a se Swiftem sem moc nepočítal, ale byl jsem projet s víc jak 10 auty podobných parametrů a bylo rozhodnuto, vzhled mě nazajímal a v jízdě mezi Punty, 206kami a fabkami to byla prostě jiná liga. 😀
Zlatá stará Oct 1.9TDI… mám r.v.2000, koupeno nové, najeto 840 000km, váha vzduchu, vodní pumpa, sedačka řidiče a turbo měněny kolem 500 tis., víceméně preventivně za nové, ne repas., auto jezdí po celé EU a spokojenost. Už z toho mám sport kolik vydrží 😉
Mame, byli jsme na noze/pravniky s dealerem, ceskym Fordem, auto se bohuzel nepodarilo vratit, behem zaruky cca 7x v servisu a po zkusenostech s autem vseobecne (prakticnost interieru – tim nemyslim nutne nakladani kramu do zavazadloveho prostoru, interier vseobecne, mizerna klima atp.) uz nikdy Ford
A CO MOTOR 1.9 TDI-PD 74kw??? Má někdo skušenosti!!! Díky za odpovědˇ.
Problém (prý) nebyl v dimenzování, ale v nekvalitním postupu výroby: \“Výrobce řetězu používal příliš opotřebený nástroj, čímž vznikl problém s dodržením výrobních tolerancí. Následkem toho jednotlivé zuby nezapadaly do řetězu správně. Vznikaly drobné kovové třísky, které při dalším používání řetěz dále obrušovaly a znehodnocovaly jej.\“
Má ho jeden můj známý z hor. Najeto 240k bez problémů a závad, dokonce i turbo je původní. A to ten motor dostává celkem naprdel v těch krkonošských kopcích, tahal vozejky s nákladem (majitel je stavbyvedoucí), startoval v nekřesťanských mrazech, nezřídka kdy jezdil trasy, kde se ani nestihl ohřát a o dochlazování majitel neslyšel ani z rychlíku. Potom ho má ještě šéf v práci, ale ten toho moc nalítaného nemá a hlavně ten diesel používá tak, jak by se používat měl. Zatím také bez problémů. Zdá se to být velmi odolný motor, pokud se správně dodržuje servis, ale z tak malého vzroku mohu těžko dělat nějaké závěry.
Tomu fandím. Taky se takhle se bavím nad výdrží Imprezy z roku 1994 (koupena nová). Zajímá mě, zda dřív dojezdí sama, nebo bude ,,odejeta\“ předpisy o emisních známkách.
Mam v posledni Ibize 1.6 16 77kW, motor zadnej zazrak, ale necha si libit jakekoliv zachazeni a nemusim mit obavu o jeho zivotnost
Zlatá atmosféra, když člověk čte jaké mají ty mixéry s turbem problémy, jsem rád, že mám starší, (i když maloobjemovou) atmosféru od Hondy. Stačí dodržovat základní věci, jako nevytáčet studený motor a měnit provozní kapaliny, či nechat vydýchat po svižnější jízdě a ten motor si nechá líbit neuvěřitelné věci, to bych si s Fabií 1.2 TSI dovolit nemohl, navíc citované problémy skoro všech moderních koncernových motorů, děkuji, nechci. Kdyby udělali rozvody klasickým řemenem, kdy u aut z Japonska, (tedy aspoň u toho mého), je interval výměny rozvodů po 120 tkm, měli by pokoj), ale oni ne, museli mít \“bezúdržbový\“ řetěz. Nevím co je na tom pravdy, ale prý se nejedná o solidní řetěz, ale jakýsi řetízek, neradno se potom divit, že se těm motorům děje, co se jim děje. On se taky podle všeho koncern vrátí ke klasickému rozvodovému řemenu. O motorech 1.4 a 1.6 16V jsem žádné \“sad stories\“ neslyšel, takže kdo chce Fabii, ojetina s atmosférou bude asi jistější volba. Co se týká přístupu Škody, k případným reklamacím, (žádná svolávací akce), bohužel mně to nepřekvapuje, holt žijeme v ČR. Otázkou jest, zda stejný přístup automobilka vyznává i jinde, dovoluji si o tom úspěšně pochybovat.
Total Quartz 9000 5W40. Výměna včetně filtru každých 7500km. (Každých 15000 = 1x za rok i vzduchový filtr.) Toť má cesta udržet ten boleslavský šrot naživu.
A já četl něco úplně jiného. Snad prý blbé frekvence kmitání výkonného a nízkoobjemového (lehké hmoty v pohybu) motoru. 1,8 TSI prý potíže nemá…. Schade Werke to ovšem spíše než na zbastlené provozní zkoušky radši hodí na dodavatele. Co na tom, že prototypové zkoušky absolvuje motor až u zákazníka, pohříchu za jeho peníze? Sifly a jak je to dál?
Tak si to hrnieme, najviac chybových typov motorov má Koncern VW, 1,2HTP, TSI, 2.0 TDI, neviem prečo kadžý tak ospevuje nemeckú kvalitu a technológie, keď najviac ani nie chybných kusov, ale chybných technologických riešení motorov má práve \“super úžasný najlepší Koncern\“. Ale niekomu to môžete vysvetľovať, keď je oslepený a zažratý fanúšik \“nemeckej Koncernovej kvality\“ + keď náhodou si vyberie nekazový model, tak mu ho aj tak ukradnú :), teda vrelo odporúčam ako skvelú voľbu :).
Mám služebního Juniora s motorem 1,2 6-ti ventil 40 kW, najeto 260 tisíc. Poránu pár vteřin řehtá, než se vytěstní vůle a pak už je OK. Spotřeba od 6-ti do 7-mi litrů (okresky a město v zimě). Motor dostává zabrat, holt slabý motor v těžkým autě. Subjektivně zatím výkon neztrácí, v dálničních kopcích podává stejně mizerný výkony, jako když byl nový… Mechanicky zatím žádný problém, měnilo se ale už 5 zapalovacích cívek.
Tak co teda kupovat? 🙂
Tak co teda kupovat? 🙂
Ja ti nevim, ale kdyz mi prastara 1,8 se 1/4 mega na tachometru muze litat za 7l LPG a 2,5 V6 za 8,5 benalu, tak mi 6,5 prijde dost trapnejch na auto o ctvrt tuny lehci s polovicnim vykonem.
To o výrobních tolerancích je oficiální vysvětlení schadewerke, podle něj si spíš dovedu představit ten řetěz opravdu přetrženej ale nikdy jsem ještě neslyšel že by se to nějaké haťapce stalo. Většina umrlých motorů přeskočila, přesně z toho důvodu který píšete, jen bych možná mezi slova \“olej nemá\“ přidal ještě \“doporučený výrobcem\“ 😉
Primární příčinou pak je příliš dlouhý chod hydraulického napínáku, který bez tlaku oleje vytvoří vůli dostatečnou pro přeskočení. K téhle příčině se však VW ani schade nijak zvlášť nehlásí, nicméně napínáky na kratší chod tiše upravuje.
5 cívek už je docela dost 😉
Dovolil bych si doporučit kontrolu a případně výměnu regulátoru dobíjení (a klidně si vsadím že OK nebude), jestli nadměrně nepraskají žárovky (především H7) tak pak pro jistotu ještě kontrolu jejich patic zda tam není přibastlený odpor nebo nějaká podobná šílenost.
Odchadza dvojhmota castejsie ako na 1.6 a zere tak o 0,5-1l viac ako 1,6
Regulátor by měněný asi v 150 000 km, přestalo to dobíjet a měnil se i alternátor. od té doby odešly tři cívky. Žárovky praskají pořád stejně – každých 15 tisíc jedna.
O japonských motorech ani slovo!!! Wow
r.v. 2006 s nájezdem 100.000km? Dá se sehnat. Nemusí to být zákonitě stažený o desítky tisíc. Každý využívá auto jinak a nemusí najíždět 100km denně. Pokud s tím někdo dojížděl například 45km denně do práce a zpátky, tak to za těch šest let udělá něco kolem 100tis. Já sám auto používám každej den do práce a spátky s nájezdem cca 14-16tis. ročně. Potom co jsem se přestěhoval tak mám nájezd cca 11tis a to v něm sedím taky každej den. Je to jen o stylu využívání. Ovšem v tomhle hledání bude nejlepší koukat po prvním majiteli, který to prodává soukomě než přes bazar. Kdo hledá najde a já bych věřil, že tohle není nic nereálnýho.
Tak já Ti sem jeden dám. KF 2.0 V6 od mazdy, dával se hlavně do 323F, Xedos6 a MX-6. Měl špatné mazání zadní řady válců kvůli příliš úzkým mazacím kanálkům a byla otázka času (200 až 250 tis. km) jestli se zařel šestý lágr nebo začal propadat blok motoru. Ale jinak suprovej motor, od tý doby míň než 6 válců nechci.
Ale pouze výhradně honba za snížení výrobních nákladů, váhy a emisí…………
tyto tři faktory jsou základem všeho… V historii bylo X výkonějších \“MOTORů\“ než dnes…
ibiza http 47kw, – dlhodobo okolo 5,5 litru. Dochadzanie do prace po okreskach. Klima zapnuta stale (automaticka)
No vidíš to, jednomu frajerovi tiká na 900Tisíc km Fiat Stilo JTD. Taky z toho má sport, ale spíš o to jak sou lidé ,fanaticky věrní koncernu, naivní….
Zdravím všechny fandy i odborníky! Chtěl jsem se zeptat na atmo benzín od VW 2.8 V6, hlavně poruchy, servisní náklady atd. Zvažuji koupy Sharana s tímto motorem. Děkuji za odpovědi.
Tak to bych chtel videt jak by vypadalo srovnani smim prefouýkanmny ksuntem 1.8 T.Ale jinak samo uznavam vetsi obsahy,foukat 1.2 nebo 1.4 je opravdu malo,treba vankel,jak se otom mluvilo ated uiz stim nikdo nejezdi
Chuck Norris dokazal jet Fordem tam ,i zpet 🙂
A prosím pěkně, jak pozná asi tak ŘJ \“dochlazené\“ turbo, když tam není žádný snímač tepla? Podle teploty vody. Takže zapněte mozek a zkuste jednu věc: rozjeďte auto po dálnici 220 km/h a držte tuto rychlost alespoň 10 minut. Potom vypněte světla a všechny omezující systmy pro Start&Stop a zastavte. Elektronika VYPNE motor. Všimněte si, kde je ručička teploměru vody (je-li přítomna). Otočte klíčkem do polohy 0 a vyčkejte 2 minuty. Pak klíček otočte do polohy 2 a podívejte se, kam se přmístila ručička teploměru vody. Přesně v tomto režimu došlo k tomu, že na osičce turbodmychadla je vypálený olej, jehož mazací schopnosti jsou prakticky nulové. Když teď motor nastartujete, provní protočení absolvuje uložení turba podobně, jako by šlo na sucho. Naštěstí pro Vás, většina velkosériově vyráběných aut dnes používá laciná turba montovaná dětmi kdesi v Mexiku, Číně a Indii, takže kompletní nové turbo stojí kolem 17-20 000 Kč. Ale kdyby Vám takovýto zvěrský systém něco takového udělal svého času třeba na Lancii Delta HF Integrale 16v, která měla turbo s titanovými díly za bratru 72 000 Kč…
Vše je jinak, než jak píšete. Řetěz nikdy nepraskl. Postupně se natahoval a tím neseděl na kola, proto ten kravál co to produkovalo. V některých případech došlo až k přeskočení a tím poškození motoru. Nový řetěz má jinou konstrukci, dá se poznat na první pohled. Upravený je i spodní kryt rozvodů. Nově je zde nálitek, který zabraňuje přeskočení řetězu.
Problém je v mazání řetězu,při dosahovaných rychlostech rozvod- řetězu-18metrů za 1 sek vyžaduje se olejová mlhovina a kvalita oleje,proto se přešlo k ozubeným řemenům.Možnosti jsou:přímo ozubenými koly,nebo hřídelem= hlučné a drahé.Elektronicky hydraulická zdvihátka aj
Problém je mazání a kvalita materiálu a tlak na cenu.Řešení je snížit otáčky motoru a posunout hodnoty výkonu motoru do nižších otáček.Vyšší obsah motoru,vyšší zdvih.A co návrat k motorům z rozvodem SV,ventilové tyčky,řetěz není potřeba?
Na Volvu V70, 2,4 D (originál pětiválec od Volva, 2002, 92 kW, bez DPF) mi v podobné situaci (motor navíc kouřil při akceleraci) Volvo servis měnil: vstřiky, turbo, recirkulační ventil, řídící jednotku motoru – celkem přes 100 tisíc – bez viditelného výsledku. Pak jsem servis změnil, v novém vyměnili silentbloky motoru a podtlakovou regulaci turba (cca 10 tisíc) a bylo po problémech, včetně kouření. Takže doporučuji – 1) začít od nejlevnějších možností 2) nechat si vracet vymontované díly a při neúspěchu je chtít namontovat zpět (Volvo díly z principu nevrací)
Jediný problém u Volva byl, že se vše obtížně prokazovalo, protože diagnostika motoru stála za h… a po vypnutí motoru a opětovném nastartování se z ní všechny chyby mazaly. Třeba to Peugeot má vyřešeno líp …
To je mezi lety 2000 a 2005 opravdu skvělej tip
Mám ho ve Fabii 290 tis. km, jen rozvody a ve 180tis. preventivně měněna vodní pumpa, jinak zatím bez problému.
Tyhle nový, ošizený maloobjemový sráče si strčte za klobouk milé automobilky! O euronor..sračkách se taky nemá ani cenu bavit. Zlatý starý dobrý 1.8T, nebo 1.9TDI (66kW) Držáky a poctivé motory s velkou výdrží.
Nejvíc mě pobavil ten ošklivej roomster s 1.4 TDI. Fakt super závada..
S benzínem při tomhle obsahu se dá jezdit za 4l ve městě a za 3l mimo město, ale asi tak na 50km. Zdar odborníci!
Na benzín máte suprovou spotřebu, kolik asi bude žrát diesel? Tak asi 2l na 100km, ne?
Dobry.Vlastnim Seat Cordoba 1.9 TDI PD 74kw rocnik 2004 a nemozem si ho vynachvallit.Mam na nom nabehane 200000km a este ziadne problemi a vymeny.Ide stale na 100 percent.Ziadne investicie.Maximalna spokojnost
Pan automechanik, který se vyjadřoval k problému, jako by mi mluvil z duše. Všude je to stejné- je potřeba, aby zákazník stále častěji živil opravny a nové auto podle výrobců by mělo vydržet už jen 5 let nebo něco málo přes sto tisíc km. Téměř celý život se věnuji elektronice a IT. Vskutku situace je tu vesměs podobná. Odpařené čipsety základních desek notebooků po třech letech provozu není nic výjimečného.Časově limitovené čipy tiskáren a spotřebního materiálu. Nekvalitní materiály, nadměrné tepelné namáhání v elektropřístrojích a další činitelé snižují životnost přístrojů ve jménu co největších zisků a devastace přírody. Dnes už je známo , ale nemluví se o tom, že výroba ekologického auta zaneřádí životní prostředí více než celoživotní provoz toho neekologického.
To psal nějaký chudák s 1,9tdi?? kdyby to byly sračky (htp, dci) tak už se nevyrábí! (co? 1,9TDI? udajně nesmrtelný motor s černou dávkou kracinogenu?:) ještě že to zakázaly těm chudákům, co němeli na benzín:) Pokud nejste první majtel 1,9tdi tak si připravte na slušnou dávku nervů s opravou a neustálímy problemy s motory 1,9tdi.. Aby jste jezdily za 4,5litrů tak se připravte na to že vás bude i HTP předjíždět:)
motory TSI sú úplná „kvalitka“, vrátane Škoda servisu
Toto je môj motor, výmena rozvodov 2/2013, aktuálny stav 7/2014
https://www.youtube.com/watch?v=pAx3i89V6cA
Jedná sa o motor na Škoda Roomster Comfort, 1.2 TSI 77kW, nabehaných 45000km
Servis aj importér sa vyjadrili, že to zatiaľ nemienia nijako riešiť, mám prísť pred koncom záruky (za 1,5 mesiaca) a dúfať, že to bude ešte oveľa horšie, inak to nemienia riešiť. Škodu nikdy, nikdy viac a už vôbec nie nové. Na aute som prerobil už teraz viac než polovicu kúpnej ceny 14500€ a to nie je predajné ani za 8000€. Som poriadne nasr…
No tak to pochybuju.Kolega ma 2 octavy jedna rok 97 a druha rok 2001. 1,9 tdi. Po přečipování (najeto nekolik tis km a zatim bez zavad) ma spotrebu kdyz vali po dalnici 150 cca 5-5,5 litru. Pri pohodove jizde neni problem 4,5 litru.
Bláhově jsem si myslel,že ve škodovce umí
dělat motory. JE TO BLBOST!!!!!
Ujel jsem jen asi 70000km a podpálily se mi
ventily a při demontáži hlavy se urval šroub
i ze závitem oprava 25 000 korun.
Velké dík škodovce a jejímu vývoji.
PEDRO
skutocne si tomu uveril ?
raz v zivote som naletem debilom z VW, ked som po prvej odfajcenej htp kupil aj druhu htp,. kde uz MAL BYT PROBLEM S RETAZOU VYRIESENY…nebol.
P.S. pre ortodoxnych VW podotykam, ze som jazdil od 2 do 3 tis. otacok, olej som menil a 7500 km. jednoducho, ak je nieco na hovno, tak je to na hovno. teraz mam VW 1.4 16 V 63 kW a pokoj. servis nepoznam, olej menim a 10000 km, rozvody som po kupe uz vymenil. spotreba 6,6 dlhodoba, jednotlive cesty okresne spotrebna 5,2 az 5,4 na 100 km. s klimou plus 1 l.
NIKDY vo svojom zivote uz nekupim turbo s benzinom, downsizing, a ani trojvalec, nech to bude trebars aj mercedes, nie to este VW.
totalne si to vystihol 100 percent…
200-250 tk, kym skapal? bral by som ho hned. za ten cas odfajcia VW ortodox cca 5 motorov TSI
Tento TSI motor rv 2010 je problémový práve pre jeho rozvody. Prvý krát riešené počas garancie. To po tom, čo som si to vydupal až u importéra, inak bolo vyjadrenie servisu, že je to normálny stav. Napriek audio video záznamu týchto podivných štartov a kovového zvuku od motora. Auto malo 30 tisíc km a necelé dva roky. Momentálne je v servise a čaká sa ako sa zachová importér k rovnakému problému. Teraz už došlo k preskoku reťaze a ešte sa nevie aké ďalšie škody nastali. Má 4 a pol roka a 80 tisíc km. Neviem či vrámci výmeny oleja po 1,5 roku nemám dávať aj kontrolovať rozvody. Úsporná agregát stráca na úspornosti vďaka týmto problémom a nákladným opravám. Uvidím ako sa zachová importér a či uzná kulanciu. Zákon nepustí a keďže od predchádzajúcej výmeny rozvodov uplynulo 2 a pol roka, tak prešla záručná doba.
Všem doporučuji 2.2dci , je to luxusní kasička:-!
Tak kdyz nemate na udrbu auta tak si ho nekupuju ne? Ja jsem si koupil fofo 2006 1.8tdci a od te doby ubehlo 8let. A auto bez zadne investice do motoru , az na olej a filtry samozrejme . koupeno ve 45000km ted mam 180000 a auto porat jede stejne bez problemu . tankuju jedine vervu od benziny , nic jineho jsem nikdy netanloval a ani nebudu . olej zasadne origalni od motorcraftu .
Ja mam O2 1,6 TDI na 36 000km mi museli menit rozvody uz mimmo zaruku boli prespanovane.
VW GROUP nikdy viac nikdy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zlaty opel, kia, hyundai, a japonci.
TSI v praci kolabuje standardne.
VW je jediny koncer ktory neviem skonstruovat a poskladat motor!!!
Svokrine 1,2 HTP malo podlapene ventily po 40 000km teraz ma astru 1,6 85KW 60 000km a auto cuduj sa svete je v servise iba pre vymenu oleja.
Mal som tiez astru a lutujem jej predaj auto nemalo problem ale chcel som vecsi kufor tak som kupil sracku ako ja O2 na ktorej mi v zime este aj vrzga naprava a odpoved z autorizovaneho servisu mozem pridat aj scan listu co mam od importera.
Vazeny pane prizove casti podvozka mozu za urcitych poveternostnych podminok sucho, teplo,zima, mokro vydavat vrzgave zvuku hol VW group 🙂 Auto nie je urcene na pouzivanie v esterieri 🙂
Este pridam auta kupijem iba nove nie jazdene.
Odvozovat jakejkoli experiment od ručičky teploměru je nesmysl. „Teploměr“ neukazuje teplotu ve stupních, ukazuje (už asi pět generací aut, tj 15 let) jestli se motor zahřívá, je přibližně v normě nebo je přeřátej. Proto doporučuju jezdit se zobrazeným ukazatelem teploty v továrním menu, nebo se zapojenou app či diagnostikou. Dnešní „teploměry“ jsou lež. Třeba BMW ukazuje od 60°C reálný teploty vody naprostej střed ukazatele, tj. 90-normál bez výkyvu. A na tom středu zůstane až do 110°C. Ručička přilepená k prostředku. Takže podle „Ukazatele teploty“ se vůbec neřídit, je ovládanej ŘJ a s teplotou vody nemá žádnou vazbu. Navíc se musí jezdit podle teploty oleje, ne vody, tzn zahřát vodu + 5 až 10 minut ještě počkat, než tomu dáš knedlík.
A co je podle Vás ted nejlepší nejpoctivější od japoncu? Předem děkuji do roku 2006 a výš?od Jarda spotřeba pruměr max5,5l na 100km ale diesel DIESEL
A co je podle Vás ted nejlepší nejpoctivější od japoncu? Předem děkuji do roku 2006 a výš?od Jarda spotřeba pruměr max5,5l na 100km ale diesel DIESEL
Ahojky! Auto VW caddy LIFE ECO FUL rok v.2007.start na benzín a pak se automaticky přepne na cng.
Letošní zimu při -20°C jsem ráno bezproblému nastartovala a nechala auto 5-10minut na volnoběh zahŕívat. Pak jsem dala zpátečku a auto mi v malých otáčkách chciplo. Od té doby nenastartuju. Baterka vpoho a startér byl na repasu, ale auto stále nejede. Zkoušeli jsme ho na 2 roztlačit bez klíčku jestli se hýbne motor -nějaka malá tendence byla ale nakonec nic. Motor se prostě neprotočí. Neví náhodou někdo co by tomu mohlo být? Popřípadě kde se dá koupit nový motor? Díky za rady.
Měl jsem passat s tímto motorem a větší sračku vw vyrobit nemohly,vlastně od té doby to samé sračky jsou,skočil jsem na lep podruhý když jsem koupil caddy 1,6 tdi a to prý je také dobrý motor,jenže pořád něco pípá a bliká třeba- nízký tlak oleje,žhavení a pak spadne do nouzáku a na diagnostice zjistí že prý je špatný egr ventil a je třeba ho vyměnit po otázce že má auto najeto jen 178000km mi bylo řečeno že už 30000km přejíždím tak si říkám kde jsou ty usporné motory tdi když ve 150000km se mění egr ventil za 13000kč za dalších 150000km znova egr +filtr pd dohromady za 45000kč opravdu VÝBORNÉ MOTORY
Mám hodně podobný motor 1.9TDI 96kW v A4 Avant najeto cca 405000km a zatím jen měněné rozvody a vodní pumpa, vše původní a startuje a běží jako nový.
Kupoval jsem Focuse rok vyroby 2007 s 1.8 TDCi 85 kw, za celou dobu co ho mam zatim najeto 200 000 km a jediny problem za celou dobu co jsem resil byla vadna hadice turba za 2000 Kc. Jednou jsem delal rozvody, jinak vse puvodni vcetne vyfuku, dokonce i kotoucu brzd 🙂 Spojka s dvouhmotakem myslim vydrzi jeste tak 40 000 a pak uz asi bude chtit vymenit, zbytek zatim v poradku. Spotreba lehka noha 5,4 na sto, ostrejsi jizda vyskoci k 6 na sto. Kdyz clovek neni idiot a meni pravidelne olej(jezdim dost dalnice, takze jsem drzel interval rok/20 000 km) a dochlazuje turbo, tak je to auto hodne dobry sluha. Ani po 10 letech v nem nic nevrze(na rozdil od sluzebni Fabie, ktera zacala vrzat po 2 letech), sedi jako pribity a motor ma vic nez dostatecny vykon. Jedina nevyhoda je, ze je trochu tezsi, coz je na predku citit, ale je to o zvyku, podvozek to vyvazuje. Ceny ojetin jsou tak nizke, ze pri vychytani dobreho kousku je to podle me velmi vyhodny nakup.
1,5dCi je od Euro5 bezproblémový motor. To samé 1,6HDi po zjednodušení hlavy alá 1,4HDi = 8 ventilů (rok 2010?) a zkrácení lhůty na výměnu oleje výrobcem na 20 000km. Problémy se vstřikovači bych připsal spíše na vrub toho, co jimi protéká… Jiný povedený malý motor je Toyota 1,4D-4D v Corolle.
Na druhou stranu motory BMW/PSA řady Prince tady chybí a byla doba, kdy je PSA raději ani nemělo v nabídce. Mezi válci praskající blok vznětových čtyřválců BMW tady také chybí. Podobně jako hliníkový pěti a desetiválec VW, který má vodní čerpadlo vevnitř a životnost v Multivanu někdy pouhých 120 000km. Diesel boxer u Subaru se také zrovna nepředvedl, konstrukce zajímavá, ale má svoje boty. U jedné série motorů 2,0TDI pár let dozadu praskaly ojnice, v okolí znám 4 případy.
Doporučuji více studovat techniku a méně napadat okolí. Start Stop je samozřejmě potenciálně problematický systém, ale zas tak zlé to s ním není a už vůbec ne pokud jde o ono „dochlazování“.
1) řada moderních systémů přechází na přídavné nebo hlavní čerpadlo mazání poháněné elektromotorem, tedy i po zastavení motoru. To samé platí pro čerpadlo chladící kapaliny.
2) dnešní turba se dovedou dochladit opravdu rychle. Doby, kdy je bylo i po běžné dálniční jízdě třeba točit desítky vteřin, jsou pryč
3) neznám moderní systém řízení motoru, který by neměl snímač teploty oleje. Obecně platí, že pokles teploty oleje „pod xy“ je podmínkou aktivace SS, to platí i pro teplotu chladící kapaliny.
4) troufám si tvrdit, že při běžném způsobu jízdy dochlazování dnes není třeba řešit. Např. když sjíždím z dálnice na parkoviště, povětšinou motor běží řádově desítky vteřin na volnoběh nebo v režimu brzdění motorem, než dojede na místo, kde motor vypne SS nebo řidič.
5) pokud jsem cvok a drtím na veřejné komunikaci pilu abych to pak zašlajfoval někde na krajnici, měl bych být taky dost inteligentní a informovaný na to, abych věděl jak SS vypnout a včas to udělal. To samé platí pro dálniční letce, co se i na dálnici pohybují systémem brzda-plyn.
Nehájím SS systém jako takový, ale než se pustím do jeho kritiky a napadání svých oponentů, je fajn si o tom něco zjistit.
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=805&t=1263048
A jak je na tom 1.6 VTi 120 od PSA?
Ahoj, také jsem řešil problém starších dieselů, auto střídám každé dva roky, kvůli nájezdu kolem 50.000 / rok. Nebudu to více rozebírat, ale nakonec jsem zvolil CNG Opel Zafira. Již máj třetí auto a vše ok. Pozor na dovoz z Německa, bývá to hodně přetočené – používají je hodně taxi – hlavně Hamburk. Nájezd cca 400 až 500 tis. není problém. Jarda
Cheap Jerseys China
Sport exhausts make your car sound better, and you’ll see your mileage and horsepower go way up.Athletic remain unbeaten in their new ground and reach the halfway point of the campaign with an impressive 36 points. 22 (Xinhua)The Democratic People’s…
Wholesale Jerseys
„Taking care of client connections throughout different electronic stations is actually incredibly crucial for brand names today. Usually beginner artists frustrate when trying to get their manga characters锟?hair to look right. Labels have to bring in…
Motor? Ano velmi důležitá část nákupu ojetého vozu, možná ta nej. Nicméně jak poznat, že jakýkoliv motor je v pořádku? Těžko… Pokud tedy člověk není super zkušený mechanik a nebo pokud z motoru neslyším nějaké prapodivné zvuky…
Nicméně je jen málo bazarů, které dělají něco proto, aby se tahle situace zlepšila, respektive, aby měl člověk větší šanci poznat nějaký problém, popř., jej odhalit. Jedním takovým bazarem je bazar AAA auto, ti totiž asi jako jediní umožňují, ba přímo doporučují toto:
https://www.aaaauto.cz/cz/privedte-si-automechanika/text.html?id=460
Samotná motorizace je každým rokem náročnější. Přeplňované nízko objemové motory nejsou dělány na tak dlouhou dobu jako kdysi. Vidím to tak do roku 2005, pak už je to bída. Ale alespoň nám bazary nabízejí všechno možný, takže se dá vybírat.
Motor je nejdůležitější a taky nejproblematičtější část auta… Je těžké poznat za těch pár chvil co si v bazarech auto prohlížíte jestli je něco špatně. Tedy ne v případě, že při nastartování vydává zvláštní zvuky… Je tedy na místě chodit tam, kde se nabízejí nějaké záruky. A to nemyslím záruky jen na oko…
Ideálně něco jako nabízí skupina AAA auto – 7 dní na výměnu bez otázek. Neplatí to sice pro každé auto, a nájezd od koupi nesmí být větší jak 200km, ale to je pořád o 7 dní a 200km více jak kdekoliv jinde.
Přiznám se, že jsem měl z koupě ojetého auta trochu strach, proto jsem si koupil ojeté auto ve větším autobazaru AAA, kde dávají záruk u na skryté vady auta.
Já auto do aaa prodával, než jsem tam jel, tak jsem slyšel některé i špatné názory, ale podle mne by měl dát každý na svoji osobní zkušenost, já jsem se tam domluvil bez nějakých problémů, a auto jsem jim prodal.
S ojetinou, kterou jsem si dovezl půl roku zpět z AAA auto jsem neměl ještě žádný problém, auto krásně startuje i teď v mrazech.
Pořídil jsem si krásné rodinné auto, které hodlám dát rodině na Vánoce pod stromeček, s nákupem jsem opravdu spokojený, dostal jsem k autu zimní kola zdarma.
Jsem opravdu spokojený s autem, které jsem vybral v autobazaru AAA auto, podařilo se mi tam narazit na velice málo ojetou Octávii, s velice kvalitním motorem 1,9 Tdi, se kterým jsem opravdu spokojený.
S tímto autobazarem mám pouze jedinou zkušenost, a to když jsem prodával našeho Golfa z roku 2011, krásné auto, musel jsem ho jen vyměnit za větší. Když jsem přijel do AAA auto, tak jsem dostal nabídku na slušnou výkupní cenu, takže jsem se tam hned domluvil.
Zkoušel jsem prodávat auto sám, ale od toho co jsem ho inzeroval na internetu, tak to byl jeden překupník za druhým s nabídkou tak na 60% částky, tak jsem nakonec zajel na pobočku AAA auto, kde jsem jim auto rovnou nechal, a dostal jsem tolik, kolik jsem si představoval.
Thank you very much for the invitation :). Best wishes.
PS: How are you? I am from France 🙂
Thank you very much for the invitation :). Best wishes.
PS: How are you? I am from France 🙂
Thank you very much for the invitation :). Best wishes.
PS: How are you? I am from France 🙂
Thank you very much for the invitation :). Best wishes.
PS: How are you? I am from France 🙂
Thank you very much for the invitation :). Best wishes.
PS: How are you? I am from France 🙂
Thank you very much for the invitation :). Best wishes.
PS: How are you? I am from France 🙂
Every Single Vs Committed Call Ft. Rishhsome, Simran DhanwaniHasley India
Doi Degeaba S04E15: Oua de Paste
Pangatlong Asawa ni Nanay JoyBaby Jake may Bagong Tatay na
Huy KhГЎnh vГ Ghini xem TRб»°C TIбєѕP trбєn đấu giб»Їa CLB TP.HCM – SHB ДђГЂ NбєґNGHuy KhГЎnh VГЄ Lб»‘c
WAS THERE EVER A CURE?The Last Of Us 2 – Part 6
О™ОґПЃПЋОЅОїП…ОјОµ ОєП‰О»О±ПЃО¬ОєО№О± ПѓП„Ої BLACK OPS COLD WAR
MATURSKI GIVEAWAY
POLICIJA NA GRANICI ME SKINULA DO GOLE KOZE Mislili da sam kriminalac
Apple Thinks They Own All Fruits
The Last Of Us Part 2 Review (Full Spoilers)
Harry Styles – Adore You (Official Video)
Najstrašidelnejšia Mapa v celej hre – Minecraft ( Hororovka )
Rebuilding A Wrecked 2018 Jeep Trackhawk Part 6
LaTisha Explains Her Family To MarsauLove and Marriage: HuntsvilleOprah Winfrey Network
#7 BRAWL STARS ANIMATION – CROW and TICK VS TEAMING (MECHA)
MV LEE SEUNG HOON(이승훈) _ Rainy Street(비м¤лЉ” 거리)
AYYILDIZ TİM ERMENİ BASKINI İNTİKAM VAKTİ🇦🇿🇹🇷
Honest TrailersStarship Troopers (ft Casper Van Dien)
РљРўРћ ПОСЫЛАЕТ НЕГАТРР’ Р—РђР’РДУЕТ МЕШАЕТ Р’РђРњ Р–РРўР¬ рџЌ’РљРђРљРћР• РќРђРљРђР—РђРќРР• БУДЕТ РћР‘РДЧРРљРЈ. КОЛЕНА
0,09% CHANCE TO SURVIVE // Brawl Stars Funny Moments, Glitches & Fails #203
мѓЃм¤Ђ мќём„± л¬ём њ мћ€м–ґ?г…‹ мЃм§Ђк°Ђ лђк°Ђ м›ѓкёґ 건데요 #코미디빅리그Comedy Big League EP.378
Will Nickmercs Get Banned Like Shroud? Warsz Admits KD Tanking for Vikkstar
La Guerra dei Medio Gamma Pazzesco
мќґкґ‘м€м‚ђк±±м¶¤
বলক а¦—а¦ѕ ধুব – Borjhora water fall , Bongaigaon – Masti
White Hulk (Russia) vs Jeff Monson (USA)MMA fight, Highlights HD
La Manta – Son De Lo Mio (Video Oficial)
Marshmello & Halsey – Be Kind (Joy Club Remix)
Animal Crossing: Tiger King
Столетний человек: Рван(РќРµ)маленький человек
What have you been up to? I am fascinated about covid19. Can you talk about it? If the same thread is opened please redirect my post :). Thanks :).
PS: I don’t know any people with covid and you? rambo 😀
What have you been up to? I am fascinated about covid19. Can you talk about it? If the same thread is opened please redirect my post :). Thanks :).
PS: I don’t know any people with covid and you? rambo 😀
SIDEMEN HIDE & SEEK IN A THEME PARK
WISH EVENTELITE PASS DISCOUNTCLAIM FIRE FISTTOP UP EVENT & MOREFREE FIRESHIV GAMING
What have you been up to? I am fascinated about covid19. Can you talk about it? If the same thread is opened please redirect my post :). Thanks :).
PS: I don’t know any people with covid and you? rambo 😀
What have you been up to? I am fascinated about covid19. Can you talk about it? If the same thread is opened please redirect my post :). Thanks :).
PS: I don’t know any people with covid and you? rambo 😀
What have you been up to? I am fascinated about covid19. Can you talk about it? If the same thread is opened please redirect my post :). Thanks :).
PS: I don’t know any people with covid and you? rambo 😀
99.9% IMPOSSIBLE 193 TOTS FUT DRAFT CHALLENGE (FIFA 18)
Anti-Maskers Show Why It’s Important To Stay In School
БОЙ РҐРђР‘РР‘ VS Р“РРўР–Р РќРђ UFC 254Лучший ПОСТЕРбоя Р—Рђ 5 РњРРќРЈРў
PRETENDING to GO AFK in Roblox Jailbreak
What have you been up to? I am fascinated about covid19. Can you talk about it? If the same thread is opened please redirect my post :). Thanks :).
PS: I don’t know any people with covid and you? rambo 😀
What have you been up to? I am fascinated about covid19. Can you talk about it? If the same thread is opened please redirect my post :). Thanks :).
PS: I don’t know any people with covid and you? rambo 😀
What have you been up to? I am fascinated about covid19. Can you talk about it? If the same thread is opened please redirect my post :). Thanks :).
PS: I don’t know any people with covid and you? rambo 😀
FINALLY Using My Ferrari F12 TDF As Intended 770bhp Unleashed In Sicily
Animal Crossing New Horizons Summer Update is here Wave 1 Highlights
Treasure Hunt Simulator #3, Новый рекорд Мира, Русская мафия в Роблокс, обновление Атомная бомба
MCFLY A Г‰CRIT UN NOUVEAU SKETCH
жЇЋе№ґжЃ’дѕ‹гЃ®г‚µгѓ‹гѓ€гѓ©гЃ®и»Љж¤њг‚’й јгЃѕг‚ЊгЃџпјЃ
Бешеный стиль SRT8. Распечаталипленку на принтере.
Kazaň krása FOX & WOLF
Kosmetické studio v Kazani https://fwstyle.pro
Indore: Selfie लेने के चक्कर में गई जान, 200 फीट नीचे खाई में गिरने से Deathवनइंडिया हिंदी
Kazaň Studio krásy https://fwstyle.pro
THE BICYCLE OF SPRINGS
GET READY WITH JANA,DZIV AND ME
The truth about Faze Banks & Jake Paul.. (EPISODE 9)
MГ“N Д‚N CГ“ TIб»ЂN CЕЁNG CHЖЇA CHбє®C MUA ДђЖЇб»ўC
Call Of Duty MobileCAN WE HIT LEGENDARY? vlog
We got Baby Fat-tailed Geckos
Animated Pokemon Shorts (ORAS Special)
Dolly Parton – When Life Is Good Again (Official Music Video)
Jak moc by mohla pomoci dekarbonizace motoru v případě problému s dieslem na emisích?
Fortnite Fan Film: Sharpshooter
https://iphone13freegiveaway.splashthat.com
Free iPhone 12 Giveaway
iPhone 11 PRO MAX In Free
http://martawesronik.website2.me/#about
Stokes Contests
Win iPhone 12 PRO 2022
http://martawesronik.website2.me/services
Win iPhone 12 PRO 2022
Win iPhone 12 PRO 2022
https://freeiphone13promax.yahoosites.com/
Legit Giveaways
iPhone 11 Free Gift 2022
https://www.evernote.com/shard/s593/client/snv?noteGuid=cb345d70-d89f-552a-c23c-6a0681639c28¬eKey=d722f7eef73ae44bf4382e712a831d75&sn=https%3A%2F%2Fwww.evernote.com%2Fshard%2Fs593%2Fsh%2Fcb345d70-d89f-552a-c23c-6a0681639c28%2Fd722f7eef73ae44bf4382e712a831d75&title=Free%2BiPhone%2B12%252F13%2BGiveAWAY%2B2022%2B-%2Bimvu%2Bcredits%2Bfree%2Bwow
Win An iPhone 12 PRO 2022
iPhone 11 Free Gift 2022
https://iphone13giveaway-53.webselfsite.net/
Win An iPhone 13
Louis Vuitton Giveaway
https://iphone13freegiveaway.splashthat.com
Win iPhone 13 PRO
Apple Giveaway 2022
https://iphone13profree.mystrikingly.com/#about-us
Win iPhone 13 2022
Free iPhone Giveaway No Survey 2022
http://freeiphonegiveaway.wikidot.com/help:_home
iPhone 13 Giveaway
iPhone 11 Free Gift 2022
What is the best method for me?
I am looking for the best method to be rich.
This place is correct for This? Limao
What is the best method for me?
I am looking for the best method to be rich.
This place is correct for This? Limao
What is the best method for me?
I am looking for the best method to be rich.
This place is correct for This? Limao
What is the best method for me?
I am looking for the best method to be rich.
This place is correct for This? Limao
What is the best method for me?
I am looking for the best method to be rich.
This place is correct for This? Limao
What is the best method for me?
I am looking for the best method to be rich.
This place is correct for This? Limao
What is the best method for me?
I am looking for the best method to be rich.
This place is correct for This? Limao