Nejlevnější auto na světě?
5 fotografiípalivo
K pořízení vozu Tata Nano by vám stačily dva české průměrné platy, ale musíte pro něj do Indie.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
5 fotografiípalivo
K pořízení vozu Tata Nano by vám stačily dva české průměrné platy, ale musíte pro něj do Indie.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Docela by mě zajímalo jak by si tato věc vedla při crashtestu.
Na druhou stranu, indů už je docela dost :-).
Podle Euro NCAP to nedostane ani jednu hvezdu. Radsi po indii na kole nez v tomhle…
no třeba takový trabant dopadl lépe nez "moderní" čína – brilliance.
http://www.trabik.estranky.cz/fotoalbum/crashtest-trabanta/crash-test-trabanta
težko říct na čem všem indičtí kouzelníci šetřili 🙂
No keh, to teda cumim…
Spis bych rek ze tam nejni nic na cem by se usetrit nedalo.
Taky sem zvedavej jak ty snad ani ne 10" kola budou zvladat ty vomoly kterejch na indickejch silnicich asi nebude malo.
Crashtest