Nejlepší MPV? Už podesáté VW Multivan.
Volkswagen
My to říkáme stále a říkat nepřestaneme. A stejný názor mají i soudr…, ehm, čtenáři v Německu.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Volkswagen
My to říkáme stále a říkat nepřestaneme. A stejný názor mají i soudr…, ehm, čtenáři v Německu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jsem zastánce koncernu, mám Škodovku, měl jsem několik VW, ale T5 bych si už v životě nekoupil. Je to s*račka největšího kalibru.
T4 Generation r.v. 2001 – 420tis, km – 2010 nove do laku, naklady oprav dodnes 5400EUR, v zaruce se opravovaly drobnosti.
T5 r.v. 2008 – 240tis. km – v zaruce servis za 180tis Kc a od te doby co dva mesice navsteva v servisu, naklady urcite pres 10tis EUR, uz to ani nepocitam akorat bych se nervoval.
Obe auta jsou negarazovany a pouzivany denne.
T5 – srot je slabe slovo, jebe se doslova uplne vsechno – motor, podvozek, sedacky odrbany, plasty se lamou, puchyre na karoserii.