Nejhodnotnější automobilovou značkou světa je opět Toyota. Jak si vedou ostatní?

Nejhodnotnější automobilovou značkou na světě je letos podle časopisu Forbes opět Toyota. Japonský výrobce se zároveň umístil na 9. místě celkového žebříčku značek „The World's Most Valuable Brands”.
toyota-corolla_hybrid_us-version-2020-1280-20-1100x618.jpg Zdroj: Toyota

Hodnota brandu Toyoty je 44,6 miliardy dolarů. Toyota je v první desítce žebříčku za Apple, Google, Microsoft, Amazon, Facebook, Coca-Cola, Samsung a Disney.

Další automobilka v pořadí, Mercedes-Benz,  je 19. světovou značkou, BMW obsadilo 21. příčku, Honda 28. místo a Audi 41. pozici. Devátou příčku Toyota obsadila i loni. V roce 2017 byla dokonce osmá.

Toyota patří s roční produkcí přes deset milionů automobilů do trojice největších výrobců aut na světě. Výnosy značky se podle Forbesu pohybují kolem 190 miliard amerických dolarů. Do propagace ročně investuje 4,6 miliardy dolarů.

 

27.5.2019 11:00| autor: Tomáš Malík | zdroj: Forbes, Toyota
Více o tématu: AudiBMWHondaSamsungToyota

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist