Nejhodnotnější automobilovou značkou světa je opět Toyota. Jak si vedou ostatní?

Nejhodnotnější automobilovou značkou na světě je letos podle časopisu Forbes opět Toyota. Japonský výrobce se zároveň umístil na 9. místě celkového žebříčku značek „The World's Most Valuable Brands”.
toyota-corolla_hybrid_us-version-2020-1280-20-1100x618.jpg Zdroj: Toyota

Hodnota brandu Toyoty je 44,6 miliardy dolarů. Toyota je v první desítce žebříčku za Apple, Google, Microsoft, Amazon, Facebook, Coca-Cola, Samsung a Disney.

Další automobilka v pořadí, Mercedes-Benz,  je 19. světovou značkou, BMW obsadilo 21. příčku, Honda 28. místo a Audi 41. pozici. Devátou příčku Toyota obsadila i loni. V roce 2017 byla dokonce osmá.

Toyota patří s roční produkcí přes deset milionů automobilů do trojice největších výrobců aut na světě. Výnosy značky se podle Forbesu pohybují kolem 190 miliard amerických dolarů. Do propagace ročně investuje 4,6 miliardy dolarů.

 

27.5.2019 11:00| autor: Tomáš Malík | zdroj: Forbes, Toyota
Více o tématu: AudiBMWHondaToyota

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist