Nejhodnotnější automobilkou světa je – Toyota!

Zajímá vás hodnota automobilových značek? Ne, nepočítá se nejdražším modelem, který má výrobce v nabídce.Větší váhu má (často) malý hybridní hatchback.

I letos hodnotila marketingová agentura Brand Finance ve své studii BrandFinance Auto 50 jednotlivé automobilky, a řadila je do žebříčku podle jejich hodnoty.

A letos se podle této ankety stala nejhodnotnější automobilovou značkou japonská Toyota. Znovu… Toyota si v  každoroční studii BrandFinance Global 500 (Global 250 v r. 2007) již od roku 2007 udržuje pozici jedničky mezi automobilkami.

Výkonný ředitel Brand Finance David Haigh k hodnocení uvedl: „Toyota usilovně zapracovala na opětném získání důvěry zákazníků a obnovení své pověsti v otázkách spolehlivosti, ale současně představila nové stylové modely a reklamní kampaně oslovující i mladší zákazníky.“

DOPORUČUJEME: Automobilka RUF má nového majitele

V hodnocení pro rok 2013 se hodnota značky Toyota podle Brand Finance zvýšila o 6 % na 20 miliard eur. Agentura rovněž zvýšila rating Toyoty na stupeň AA+, jenž odráží rostoucí potenciál této značky.

Autoweb.cz, zdroj BrandFinance

14.3.2013 5:15

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist