Nejbouranějším autem (ne)překvapivě Škoda Octavia, nejdražší je Jaguar
Zajímavá statistika - mluvme o dopravních nehodách, s ohledem na to, na kolik taková nehoda přijde, jaké auto bourá nejčastěji a jaké se opravdu nabourat (ne)vyplatí.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Zajímavá statistika - mluvme o dopravních nehodách, s ohledem na to, na kolik taková nehoda přijde, jaké auto bourá nejčastěji a jaké se opravdu nabourat (ne)vyplatí.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Octavia je prostě stálicí v žebříčcích. Aspoň je vidět co za lidi si ji kupuje. Jen by to chtělo pro přesnější představu přidat i poměr provozovaných aut.
Ale nebude spíše viník ten jež v ěcho vozidlech sedí za volantem. Ono v podstatě je lhostejné zda se jedná o Škodověnku nebo BMW, neandrtálský blb může v dnešní době sedět v ledasčem.
Proto by to chtělo vidět i počty aut.
Pokud u octavie bude 17% nehodovosti a octavií jezdí třeba 8,5% lidí a u BMW 3 je třebas 2% nehodovosti a jezdí s ním 2% lidí, tak to znamená, že v octavi je 2x větší šance, že s ní pojede bourač, než u toho BMW 3. Doufám, že si rozumíme.
Blbci jsou samozřejmě v každé značce. Jde o to, kolik procent blbců jezdí ve které.
Škodovka jako národní výrobce automobilů s stoletou tradicí v ČSR(ČR), musí mít také nevyšší podíl a dopravních nehodách. Je to stejné jako v Rusku bude nejvyšší nehodovost u sovětských výrobců Volhy,Moskvičů, Žiguli-Lada, Záporožců a jejich současných pohrobků.. Bez ohledu na dnešní tamní montovny VW-Škoda, Renault atd.
na to že se už pár let nevyrábí a v bazarech jsou do dvousettisíc, jsou to asi samé totálky
Souhlas S – ko se už pár let nevyrábí a ojeté se dají sehnat za ceny od 10% do cca zde uváděné sumy 214 600 Kč a to v pěkném stavu.
Na druhou stranu ceny nových náhradních dílů na Jaguara jsou poněkud vyšší a některé díly se v druhovýrobě moc sehnat nedají.