titulka-56-352x198.jpg

Jak správně pečovat o klimatizaci? Nebuďte pod tlakem, stačí vytvořit podtlak

poradna

Maximální snížení tlaku by mělo být součástí každé revize klimatizace. Bohužel mnoho automechaniků se snaží zkrátit dobu, kterou automobil stráví v dílně, což ale vůbec není prospěšné pro zákazníky. Právě naopak.

Diskuze

3 komentáře

    Ach jo. Další článek bez povědomí o popisovaném. Plnit a „sušit“ klimatizaci každý rok je přinejmenším nesmysl….

    Tom (chlaďař, 25let praxe)

    Co je tohle proboha za blud ? Proč by se měla funkční klimatizace „sušit“ ? Jak by se do okruhu mohla dostat vlhkost, když celý systém pracuje v přetlaku ?

    Vlhkost může do systému vniknout pouze tehdy, pokud dojde k úniku chladiva, v tom případě je na místě najít a odstranit netěsnost, systém důkladně vyvákuovat („vysušit“) a naplnit novým chladivem. To je ale poruchový stav a pozná se, že klima nechladí.

    „Sušení“ klimatizace je prostě ohavná finta, jak z nevědomých zákazníků tahat prachy… Stejným podvodem je i preventivní „čištění“ chladiva…

    Chladicí okruh klimatizace, která správně funguje v žádném případě nemusí být „sušen“ ani „čištěn“.

    Gašpo

    Jasne. 😀
    V podobne komerčnom duchu je možné napísať článok aj o stieračoch, ostrekovačoch, chladiacej kvapaline, brzdovom obložení atd. atd….. A človek aby s každou hovadinou zvlášť navštevoval špecializované servisy a platil a platil. Prepáčte, chápem že si také servisy tiež potrebujú zarobiť, ale ďakujem, neprosím.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist