Nebezpečí zezadu
Volvo
ADAC testoval hlavové opěrky. Oč předvídatelnější je vítěz testu, o to větší překvapení přinesl opačný konec tabulky.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Volvo
ADAC testoval hlavové opěrky. Oč předvídatelnější je vítěz testu, o to větší překvapení přinesl opačný konec tabulky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komplexní testy sedaček včetně hlavových opěrek dělá už dost let britská firma Thatcham, metodiku mají hodně náročnou, speciální testovací zařízení taky, hodně se to podobá ENCAPu. I jim vycházejí pro řadu jinak velmi slušně postavených evropských a dalších značek hodně špatné výsledky (včetně Škody). Je mi už dost dlouho záhadou, proč se NCAP a Thatcham vzájemně tváří, jako by jeden a druhý neexistoval – propojení jejich metodik by velmi pravděpodobně přineslo jasné zdokonalení a objektivizaci testů bezpečnosti aut.
a zároveň nutilo automobilky, aby investovaly milióny do vývoje kvalitnějších komponent. Tak proč se asi tváří, že neexistuje nic důležitějšího než hvězdičky;););)